Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Începător
Postări: 19
Înregistrat: ‎11-08-2012
0

Bataie de joc marca Vodafone

Suntem clienti Vodafone de peste 10 ani, cu 2 abonamente.

 

Luna trecuta, unul dintre acestea fiind in afara perioadei contractuale, am fost sunati si ni s-a facut o oferta: "fara nici un eurocent in plus", mai multe minute/mega/sms/minute nationale. Am prelungit pt 2 ani.

In ziua in care a intrat noul abonament in uz, pt ca informatile de la cost control veneau trunchiate, am sunat la Vodafone. Asa am aflat ca abonamentul cu care am fost adementiti este cu 50% mai scump (suma nu este mare, insa acesta este procentul) desi am fost asigurati ca nu vom plati nimic in plus.
Am spus asta consultantei cu care am vorbit, am cerut sa fie reascultata acea conversatie, aceasta s-a fastacit un pic si m-a asigurat ca de a 2a zi se va trece la abonamentul vechi, fara nici o prelungire. Mi s-a parut ok, insa a doua zi am sunat sa mi se confirme. Bine am facut.

 

A doua zi consultantul cu nr 2 mi-a spus ca nu este posibila trecerea la vechiul abonament pt ca acesta nu mai exista si mi-a facut 2 oferte de abonamente in jurul aceleiasi sume-nici unul nu mi s-a parut ok.

 

A treia zi am sunat din nou, cerand sa se faca ceva cu acea conversatie, pentru ca normal ar fi sa primim oferta pt care ne-am dat acordul. Am fost pusa in asteptare si intre timp am fost sunata, a trebuit sa preiau apelul (in decurs de 5 minute consultantul m-a sunat de 2 ori, nu am putut intrerupe si ore bune dupa, nu a mai revennit).

Am sunat eu, am inceput o a patra conversatie, cu un al 4lea consultant. Intr-un final am fost asigurata ca voi fi sunata in decurs de 3-4 zile de colegii de la fidelitate.
Au trecut aproape 5.

 

Voi cum ati proceda? Este normal ca Vodafon, nu numai ca nu-si respecte clientii, ba mai mult, sa isi bata joc in asemenea hal? Mai are vreun rost sa prelungesc abonamentele, cand exista si alte companii?
Am scris acest mesaj (care sper ca nu va fi sters) in speranta ca ii va fi cuiva folositor cand va dori sa opteze pt o companie de telefonie. Pentru ca degeaba sunt reclame la TV si in oras, daca experientele oamenilor sunt cu totul diferite.

Highlighted
cnm
Membru
Postări: 49
Înregistrat: ‎06-02-2013

Re: Bataie de joc marca Vodafone

Am mai dat raspunsul acesta si pe alt topic, dar il pastez poate te ajuta.
Cred ca numai in Romania clientii vechi sunt desconsiderati de catre VDF, ca in vest primesc toate facilitatile si bonusurile posibile. In RO este pe principiul sa dam cu biciul pe ei [adica sa le dam putin sau chiar deloc] poate asa ne depasit Profitul Operational estimat, si sa primim bonusuri suplimentare de la corporatie.

Ma intreb ce s-ar intampla daca utilizatori nemultumiti de VDF Romania ar trimite mailurile cu necazurile direct la VDF Group la CEO [Vittorio Colao], la CFO [Nick Read] sau chiar direct la Chaiman-ul corporatiei [Gerard Kleisterlee]? Fiti 100% convinsi ca mailuri trimise acolo [chiar si daca in prima faza sunt citite de assistant manageri} nu se sterg sau arunca in Recycle Bin ci ajung si la destinatari. E de stiut ca in multinationale, de multe ori celor din Board of Directors din grup, li se ascund problemele locale, pentru a nu incepe tavalugul cu audituri pe ei.
Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013

Re: Bataie de joc marca Vodafone

Buna skyler,

Regret orice neplacere cauzata. Am rugamintea sa-mi oferi numarul in cauza prin mesaj privat pentru a putea verifica situatia mentionata.

Multumesc!
Alexandra

Începător
Postări: 19
Înregistrat: ‎11-08-2012
0

Re: Bataie de joc marca Vodafone

Am primit ieri un apel de la Vodafone(cel mai probabil in urma mesajului pe care Alexandra_M l-a trimis catre colegii ei), dar eram intr-o conversatie. Banuiesc ca exista tehnica necesara incat sa vada si consultantul VF ca apelul este in asteptare. Binenteles ca nu a mai revenit nimeni.

Ma gandesc foarte serios sa renunt atat la acest abonament, cat si la cel care expira anul viitor. Nu am avut pana acum probleme cu VF, dar aceasta situatie a fost suficienta, asa ca nu am sa mai dau prilejul unei "date viitoare". Sa vedem, insa, problema de fata rezolvata.

Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013
0

Re: Bataie de joc marca Vodafone


@skyler a scris:

Am primit ieri un apel de la Vodafone(cel mai probabil in urma mesajului pe care Alexandra_M l-a trimis catre colegii ei), dar eram intr-o conversatie. Banuiesc ca exista tehnica necesara incat sa vada si consultantul VF ca apelul este in asteptare. Binenteles ca nu a mai revenit nimeni.

Ma gandesc foarte serios sa renunt atat la acest abonament, cat si la cel care expira anul viitor. Nu am avut pana acum probleme cu VF, dar aceasta situatie a fost suficienta, asa ca nu am sa mai dau prilejul unei "date viitoare". Sa vedem, insa, problema de fata rezolvata.


Buna,

Am primit confirmarea ca vei fi contactat in decusul acestei zile.

Multumesc,
Alexandra

Începător
Postări: 19
Înregistrat: ‎11-08-2012
0

Re: Bataie de joc marca Vodafone

Nu am mai apucat sa scriu ce s-a mai intamplat.
Intr-adevar, am fost sunata saptamana trecuta, mi s-a facut o oferta apropiata ca pret de ceea ce plateam inainte, un abonament din cele existente in oferta VF.
Am cerut, insa, timp de gandire, pt ca prefer sa raman momentan pe abonamentul "bagat pe gat" de ei INSA in afara perioadei contractuale, putand oricand sa reziliez contractul. In momentul de fata studiez ofertele celorlalte companii, intentionand sa-mi portez numarul in alta retea de luna viitoare.
cnm
Membru
Postări: 49
Înregistrat: ‎06-02-2013
0

Re: Bataie de joc marca Vodafone

Pe banii tai e bine sa vezi si concurenta. Nu te lega pe contract mai mult de 12 luni si obisnuiti-va sa nergeti pe contract scris, semnat si stampilat (asta la pers.juridice). Contractele incheiate pe telefon cu inregistrare e in detrimentul vostru ( nu vaetinici o dovada deoarece VDF o va avea).

Cititibine ce semnati si daca e ceva suspect nu semnati pana nu va dumiriti. Orice va promit trebuie sa apara scris.
Începător
Postări: 19
Înregistrat: ‎11-08-2012
0

Re: Bataie de joc marca Vodafone

Ai perfecta dreptate, cnm!

De la un astfel de "contract" a pornit toata aceasta situatie pe care am expus-o, si, iata, din cauza careia dupa mai mult de 10 ani in VF ma gandesc sa portenz numerele in alta retea. La telefon ni s-a spus una, in realitate lucrurile stateau total diferit.