Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎18-01-2013
0
Soluţie acceptată

Blocare abonament

Am si eu o problema mare cu serviciile Vodafone. La inceputul acestei luni mi-a venit factura, ca de obicei, suma normal in jur de 60 lei. Am platit-o la timp ca de fiecare data, plata mi-a fost confirmata, totul bine pana aici. Urmatoarea chestie care s-a intamplat nu mai e de loc OK. Fara nici un avertisment, timp e clarificat, am fost informat ca mi s-au suspendat serviciile pe motiv de neplata. Am intrat pe profilul de MyVodafone si spre surprinderea mea am vazut ca am o suma astronomica de plata, 700 de lei cu scadenta in cateva zile.

 

Desi nu am gasit nici o factura actualizata pentru aceasta suma... aparea numai ca un cost suplimentar si de palta pentru factura care am platit-o deja, m-am uitat prin istoria apelurilor efectoate/utilizarea internetului, si am vazut ca aparent as fii consumat o gramade de trafic pe internet, desi eu in perioada respectiva eram in concediu, acasa, pe reteaua mea wireless, nu pe internetul pe mobil. Am trimis imediat o sesizare prin email cerand explicatii pentru aceasta situatie. Vazand ca era cu o zi inainte de data scadenta si email-ul mi-a fost ignorat complet, si totodata am gasit o cale prin care se putea intampla sa folosesc internetul de pe mobil in cazul in care a cazut wireless-ul (o setare care apoi am dezactivat-o), m-am decis sa fac un efort si sa platesc totusi pentru ca nu prea aveam cum sa dovedesc ce sustineam oricum si nu aveam dispozitia sa stau prin telefoane/emailuri pana la nesfarsit pentru problema asta.

 

Problema acuma mai departe este ca desi am platit de cateva zile, INCA nu mi s-a deblocat abonamentul, desi daca intru pe MyVodafone arata ca plata a fost facuta. Partea si mai interesanta esta ca arata acolo ca mai am 0,0 lei de plata, si chiar pot sa platesc daca vreau cei 0,0 lei. Am scris din nou un email cand cand am vazut ca inca nu s-a rezolvat problema, asta era acuma cateva zile, si din nou, nici un raspuns.

 

Mi se pare ca e o lipsa foarte mare de profesionalism si respect pentru clienti.

Membru cu acte în regulă
Postări: 470
Înregistrat: ‎18-06-2012

Re: Blocare abonament

Buna alexlapugean,


Lasa-mi, te rog, un mesaj privat cu numarul de telefon pentru a putea face verificarile necesare.

Pentru a imi lasa mesaj privat, da click pe numele meu de utilizator si ti se va deschide o fereastra precum cea din imagine unde vei avea posibilitatea aceasta.

Alina-Elena PM.JPG
Multumesc,
Alina