Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎04-05-2018
0

Comanda

Buna ziua! Doresc sa fac o prelungire de abonament cu achizitionare de telefon si am traversat toti pasii pana la trimite comanda si am dat trimite comanda si nu imi arata daca s-a trimis sau nu comanda si am dat de 3 ori trimite comanda. Cum stiu daca s-a trimis comanda sau nu mai ales ca am dat de 3 ori trimite comanda si sa nu imi vina 3 comenzi. Multumesc!

Moderator
Postări: 524
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Comanda

Buna,

Nu putem face mai multe verificari aici pentru ca avem nevoie de un numar de telefon, iar numerele de telefon si datele personale inregistrate pe codul de client sunt informatii protejate de politica de confidentialitate si nu pot fi facute publice.

Prin urmare, iti recomandam sa iei legatura cu noi fie apeland la *222, fie completand formularul de email de aici https://goo.gl/Jct8aj .

Madalina
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎04-05-2018
0

Re: Comanda

Mulțumesc, nu este nevoie, am rezolvat eu.