Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎15-02-2012
0
Soluţie acceptată

Cont MyVodafone - activare

Buna

 

Am un abonament pentru care doresc sa utilizez contul MyVodafone.

 

Din pacate, optiunea de recuperare utilizator/parola este misiune imposibila:

- daca doresc sa recuperez numele de utilizator, introduc nr de tel si adresa de email dar primesc eroarea "Datele introduse nu corespund unui cont MyVodafone existent!"

- daca doresc sa ma inregistrez ca utilizator nou, folosind numarul meu de abonament, primesc eroarea "Deja există înregistrat un utilizator cu acest număr de telefon!"

 

Mentionez ca numarul a fost utilizat de sora mea dar, cum a plecat din tara, am dorit sa il reziliez.

In Octombrie 2017, am fost convins sa pastrez totusi abonamentul si l-am trecut pe un abonament mai special de 2 euro / luna.

Insa, cum nu aveam nicio modalitate de a primi factura, in Decembrie am fost in reprezentanta Vodafone Coresi din Brasov, unde am achitat factura si l-am rugat pe reprezentantul de acolo sa imi activeze MyVodafone pe adresa mea de email - din pacate nu s-a descurcat si a notat adresa, promitandu-mi ca se rezolva.

Evident ca nu am primit nicio notificare prin email sau sms de atunci...

 

Din cauza ca nu folosesc numarul respectiv, am uitat de el si am observat abia acum un SMS in care mi se solicita sa achit urgent "... pentru a evita inscrierea dvs ca datornic... etc. etc" 

Ok, incerc sa sun la *222... nu se poate, restrictionat.

Incerc sa sun la *222 de pe un alt numar si astept. Astept de 52 de minute si mi se tot spune sa tot astept....

 

In timpul asta, am considerat util sa las asta aici, poate intereseaza pe cineva....

Am aflat intre timp si de *224 si mi-am rezolvat problema, am primit suma de plata, seria si codul de client... si o sa achit.

Insa problema cu contul MyVodafone ramane deschisa.

 

Iar ca feedback, daca mai intereseaza pe cineva parerea clientilor:

- faptul ca cei din reprezentanta nu s-au tinut de cuvant,

- faptul ca din interfata web MyVodafone nu imi pot reseta parola / accesul in cont

si

- faptul ca trebuie sa astept o ora sa vorbesc cu cineva de la Relatii cu clientii (pe ramura de Internet pe mobil pentru ca din alta parte a IVR-ului nu cred ca se poate...),

pentru mine nu inseamna decat ca mai rau de atat nu se poate din punct de vedere Customer Care.

 

 

Intre timp, am ajuns la o ora si un minut de asteptare si am inchis...

 

Moderator
Postări: 432
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Cont MyVodafone - activare

Buna,

Ne pare sincer rau pentru experienta pe care ai avut-o incercand sa iti creezi un cont de MyVodafone. Cel mai probabil acel cont a devenit fie inactiv, fie a fost blocat ca urmare a introducerii incorecte a datelor.

Cel mai bine insa este verificam in mod concret aceasta situatie si prin urmare, iti recomandam sa iei legatura cu noi.

Daca nu doresti sa ne apelezi la unul dintre numerele noastre de contact ( *222/*777/0372.022.222), ne poti lasa un mesaj privat pe pagina noastra de Facebook. Te asiguram ca vom verifica aceasta situatie si te vom ajuta cu mult drag!

Nu putem face mai multe verificari aici pentru ca avem nevoie de un numar de telefon, iar numerele de telefon si datele personale inregistrate pe codul de client sunt informatii protejate de politica de confidentialitate si nu pot fi facute publice.

Multumim pentru intelegere,
Madalina
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎15-02-2012
0

Re: Cont MyVodafone - activare

[ Editat ]

Buna.

La *222 nu mai sun, mi-a ajuns...
Stiu ca nu pot lasa datele de contact, din cauza asta nici nu am facut-o - am lasat un mesaj pe pagina de Facebook si astept sa fiu contactat.
Daca se rezolva, voi reveni si aici ca sa accept solutia....

Mersi
Catalin

Moderator
Postări: 432
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Cont MyVodafone - activare

Intre timp te-am ajutat pe pagina noastra de Facebook. Este in regula acum?

Madalina