Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎26-08-2012
0

Cost reziliere abonament (informatii diferite/atitudine angajata Ramona)

 

Salutare,

 

Să incep povestea mea.

In urmă cu câteva zile m-am decis să ma portez intr-o alta retea. Primul pas era să contactez Vodafone şi să mă informez in legăturile cu eventualele costuri ale rezilierii. Astfel, am fost contactat de un reprezentat Vodafone care m-a informat in legătură cu data de expirare a abonamentului meu (14.12.2012) precum şi costurile aferente - (150 de euro/24 luni)*perioada ramasa dar cu amendamentul "Asa cum v-am confirmat telefonic, cererea de reziliere se poate depune cu 3 luni inainte de expirarea perioadei contractuale, respectiv dupa data de 14 septembrie 2012.".

 

Firesc, m-am intrebat care ar fi costurile unei eventuale rezilieri inainte de 14 septembrie. Am sunat astăzi la *222 si un operator mi-a confirmat cele spuse mai sus și că, conform calcului, costul rezilierii va fi de aproximativ 20 sau 22 de euro. A incheiat prin indrumarea subsembatului spre un magazin Vodafone unde s-ar realiza operatiunea de reziliere.

 

Si astfel, in final, am ajuns la sediul central din Ploiesti (Piata Victoriei, nr.3, bl.UNIREA) unde o persoana pe numele Ramona m-a preluat. Am rugat-o sa-mi calculeze, incă odată, pentru siguranță, pretul rezilierii. Prima data a spus ceva de "reziliere pentru ca aveti si telefon" dar pe urmă mi-a trântit 40 de euro rezilierea (costul abonamentului pana la final?! - asa a zis ea). Am fost surprins și am rugat-o să-mi detalieze de unde vine acest cost. Ea, persoană drăguța, mi-a comunicat că "așa e acum"! Eu i-am explicat domnișoarei că am avut o discuție telefonică cu doi operatori care mi-au comunicat, in proportie de 95%, ca eu trebuie sa ma supun clauzei de 150 de euro. Ea insă și-a continuat "spectacolul" și binențeles că și eu mi-am pierdut răbdare și am început să-i cer efectiv datele să le văd:

- contractul sa citim clauzele ! Raspuns: "nu pot sa vi-l arăt, trebuie să faceti cerere să vi-l trimită prin posta"

- dovada clauzei din care a rezultat 40 de eruo! Raspuns: "asa e acum, cautati pe site!"

- unde anume pe site, indicați-mi link-ul ori trimiteti-mi-l! Raspuns: "vodafone.ro e un site public, cautati singur"

 

Practic am ajuns, la un moment dat, la cuvantul ei impotriva cuvantului meu si ca eu oricum n-aveam ce face, si nu o intereseaza ce au zis colegii ei, deoarece la ea asa e rezilierea.

 

Nervos, am plecat de acolo deaorece simteam ca oricum ma consumasem prea mult si am sunat din nou la *222 (suna a masochism treaba Emoticon fericit) )si mi-a raspuns o domnisoara. Ea mi-a spus ca daca as dorii sa reziliez contractul in momentul de fata as platii 38 de euro dar daca as astepta pana pe 14 septembrie (cand se implinesc 3 luni pana la data scadenta) as putea rezilia contractul fara costuri suplimentare.

 

Doua lucruri vreau de la dumneavoastra:

1. Unde pot depune o plangere scrisa/email impotriva Ramonei de la magazinul respectiv! (mi se pare inaccetabil sa-ti sustii un punct de vedere prin "asa e")

2. Care este situatia contractului meu, referindu-ma aici la costurile rezilierii.

 

Am speram ca nu voi fi nevoi sa alerg pe la magazine dar se pare ca n-am avut noroc...

 

Va salut!

 

 

Membru veteran
Postări: 536
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Cost reziliere abonament (informatii diferite/atitudine angajata Ramona)

Buna kr3bs,

 

Imi pare foarte rau pentru ce s-a intamplat. Voi lua legatura in magazin pentru detalii suplimentare. O sesizare poti face oricand aici pe forum sau completand formularul de asistenta.

 

Pentru a iti oferi informatia corecta prinind rezilierea contractului tau, te rog, sa imi lasi numarul tau de telefon in mesaj privat.

 

Multumesc,

Ramona

Membru de bază
Postări: 371
Înregistrat: ‎27-02-2012
0

Re: Cost reziliere abonament (informatii diferite/atitudine angajata Ramona)

Dupa stiinta mea fiecare angajat dintr-un magazin Vodafone (si al altor magazine de gen) au un anumit target. Banuiesc ca domnisoara cu pricina nu-si facuse targetul in luna respectiva si de-aici venea surplusul de cost.

 

In rest, sunt curios si eu cum se finalizeaza reclamatia. SI raspunsul oficial pe care-l primesti.

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎26-08-2012
0

Re: Cost reziliere abonament (informatii diferite/atitudine angajata Ramona)

[ Editat ]

Aşadar, zic, să continuăm povestea.

 

Am urmat, mai departe, paşii sugeraţi mai sus de "Ramona de pe forum" si i-am transmis, in mesaj privat, numărul meu de telefon pentru verificarea situatiei mele. De asemenea am depus şi o reclamaţie (online) impotriva "Ramonei de la magazin".

(apropo, sper că nu sunteti aceeaşi persoană Emoticon foarte fericit )

 

Duminică am primi pe telefon un sms care imi transmitea ca "solicitarea a fost inregistrata"

 

Luni, pe mail, chiar mai multe detalii:

Mentionez de asemenea ca in acest moment este inregistrata cererea cu numarul 11432464 ce este verificata in cadrul departamentului implicat, cu privire la taxa impusa pentru numarul dumneavoastra pentru rezilierea numarului inainte de expirarea perioadei contractuale. 
Doresc sa va informez ca in cel mai scurt timp posibil veti fi contactat cu un raspuns.

 

Toate bune şi frumoase până aici sau, mai bine spus, până astăzi când primesc următorul mesaj:"Cererea de portare a numarului dvs. a fost primita. Taxa de justa despagubire aferenta contractului Vodafone va fi aplicata pe ultima factura. Va multumim."

 

Am ramas uimit de respectivul mesaj mai ales că eu nu am cerut, in mod explicit, să fac portarea ci doar am intrebat de costurile aferente unei rezilieri deoarece plănuiesc să ma portez. Dar de la intenţie până la faptă mai este, din punctul meu de vedere, destul de mult. Asadar, am pus mână pe telefon şi am cerut nişte lămuriri(că na, doar eşti la muncă - nu e deja destul stres, trebuie să te mai stresezi si cu alte lucruri independete ţie). Tipul de la *222 o tot dădea că aşa a inteles probabil persoana cu care am discutat şi că a depus cererea DAR, stau şi mă intreb, cum este posibil să ţi se facă o astfel de cerere fără ca tu să precizezi, in mod explicit, acest lucru?! Pe urma am continuat în fabule demne de Sherlock Holmes - cum că dacă cineva de la Vodafone a aflat că eu aş intenţiona să mă portez, respectiva persoana poate face demersul in numele meu fără a-mi da eu acordul eu acest lucru.

(poate chiar aşa o fi, poate mă lămureşte cineva)

 

Nu prea înteleg de ce am primit respectivul mesaj, care este rolul lui(intimidare/bataie de joc/greseala?), ce se va intampla mai departe si are acel mesaj legătură cu cererea respectivă?.

Din dorinţa de a-mi rezilia elegant contractul am ajuns să mă lupt cu "argumente" de doi bani in magazine şi să primesc tot felul de instinţări a unor cereri pe care eu nu le-am făcut.

Deocamdată e amuzant acest şir de întâmplări...

 

PS: Din discutiile cu posibilul viitor operator am convenit ca, in caz că o să semnăm contractul, să facem cererea de portare după data de 14 septembrie 2012. 

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Cost reziliere abonament (informatii diferite/atitudine angajata Ramona)

Buna kr3bs,

 

In momentul de fata verificam cele descrise de tine. Vom reveni cu mai multe detalii in cel mai scurt timp posibil.

 

Multumesc,

Irina

Membru veteran
Postări: 536
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Cost reziliere abonament (informatii diferite/atitudine angajata Ramona)

Buna Krebs,

 

Dupa cum iti spuneam am cerut contractul tau sa pot verifica valoarea justei despagubiri. In mesajul privat pe care ti l-am trimis ai mai multe detalii.

 

Privind cererea de portate, te asigur ca Vodafone nu poate face o cerere de portare in numele tau. Cererea de portare se depune la operatorul la care doresti sa iti faci contractul si ei ne trimit noua cererea de portare. Alaturi de cererea de portare trebuie sa fie o copie a buletinului tau si o factura Vodafone. Catre noi a ajuns in data de 4 septembrie o cerere de portare din partea ta de la Orange. Ai mers in aceasta perioada sa te interesezi de oferta la ei, ai completat formular, ti-ai lasat datele personale la ei?

 

Te rog sa ma anunti daca nu doresti sa iti portezi numarul pentru a face demersurile necesare.

 

Multumesc,

Ramona