Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎13-02-2018
0

Cost suplimentar de 58 euro+ implementarea unei oferte





Buna ziua,

Va trimit acest mail in legatura cu abonament pe numele ILIE CRISTIAN, abonament pentru trei numere de telefon, printre care si 0724488371, mail-ul si situatia pe care urmeaza sa v-o prezint, raportandu-se la acesta.
Abonamentul a expirat in data de 13 ianuarie 2018, urmand sa beneficiez de servicii fara prelungirea abonamentului pana astazi, cand, in urma unor lungi discutii, am hotarat cu domnul Daniel Gheorghiu(sper ca n am gresit numele) director al departamentului de retentie, o prelungire pentru 24 luni, un abonament redus la 20.8 euro si achizitionarea unui Iphone 7.
"A intrat in vigoare" oferta astazi, 12 februarie, urmand ca in data de 14 sa se emita factura (ca de obicei). De curiozitate, am vrut sa vad situatia contului din prezent si am fost socata sa aflu ca am COST SUPLIMENTAR DE 58 EURO. Am sunat la servicii clienti si dupa aproximativ o ora de "negocieri" cu ghidul tau Vodafone, am reusit sa iau legatura cu un consultant. Acesta mi a spus ca singura informatie pe care mi-o poate oferi este ca suma de 58 de euro este cauzata de consumul de internet. Am recunoscut ca lunar, depaseam abonamentul din cauza internetului, insa, niciodata nu as fi avut cum, mi era imposibil sa ating performanta de 57 euro.
S-a oferit, respectivul consultant, dupa ce i am spus ca NU VOI PLATI cei 58 euro, sa faca o "exceptie", intrebandu-ma cat sunt dispusa sa platesc. Recunoscandu-mi vina (dar neasumandu-mi suma asta gigant), i am spus ca voi plati jumatate, aproximativ 30 euro. Dupa ce am asteptat cateva minute, timp in care ar fi incercat sa rezolve problema, mi s a spus ca nu se poate, pentru ca eu lunar depaseam 8-10 euro si nu 30 cat as fi eu dispusa sa platesc. Serios? Atunci cum e posibil, daca lunar depaseam 8-10 euro, sa am acum cost suplimentar de 58 euro?
Mentionez ca am facut plata pentru telefonul achizitionat azi (in contul Vodafone 1800 lei) si oferta a intrat in vigoare, fara ca respectivul contract sa fie semnat.
Astfel ca, in cazul in care nu se rezolva problema cu costul suplimentar (nu cer dizolvarea lui, ci doar reducerea), refuz noul abonament, reziliez contractul pentru celelalte numere de telefon si fac toate demersurile posibile, legale, pentru a mi se face dreptate si pentru a se explica, cum eu, nefiind titularul unui abonament, reusesc o prelungire pe doi ani, achizitionarea unui telefon prin abonament si obtinerea unei oferte, dar nu reusesc obtinerea unei facturi detaliate si a unor raspunsuri privind acest cost suplimentar.


V-am atasat poze cu facturile emise lunar si plata pe care am facut-o astazi in contul Vodafone.

Sper sa poata fi rezolvata situatia aceasta in termeni amiabili, astfel incat sa ne putem continua colaborarea.

Multumesc anticipat,
Astept promptitudine din partea dvs.
Moderator
Postări: 371
Înregistrat: ‎09-10-2012
0

Re: Cost suplimentar de 58 euro+ implementarea unei oferte

[ Editat ]

Salutare!

 

Am rugamintea sa ne trimiti aceasta solicitare prin formularul de contact de pe site- https://forum.vodafone.ro/t5/Abonamente/Sevicii-si-produse-de-nota-la-Vodafone/m-p/137983/highlight/... , urmand ca in scurt timp unul dintre colegii mei sa te contacteze pentru a discuta despre aceasta situatie.

 

Multumesc,
Ana