Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
D12
Începător
Postări: 16
Înregistrat: ‎10-11-2012
0

Despre contul My Vodafone

Am primit o oferta de retentie in urma sesizarii mele telefonice in legatura cu mult discutatele mesaje trimise de Vodafone despre marirea tarifelor(lucru care mi s-a parut absolut incorect, ca fiind o schimbare a regulilor in timpul jocului!), abonamentul nou a intrat in vigoare, vad insa ca in contul meu My Vodafone apar in continuare si unele servicii si o optiune pe care nu o mai am(iar in factura nu apare cu minus!), in sfarsit, stiu ca la schimbarea abonamentului apar si lucruri din cel anterior dar la mine se pare ca e o harababura in cont, nu pot sa imi dau seama exact de ceea ce beneficiez cu adevarat, nu e o concordanta intre contractul facut luna trecuta si realitatea din cont! De altfel, apare in plus la sectiunea ”abonamentul meu” si un abonament pe care nu il mai am de cativa ani...adica mi s-ar parea absolut normal sa fie lucrurile cat se poate de clare in contul meu My Vodafone, cont pe care mi l-am facut de ani buni tocmai cu scopul de a ma orienta si nu invers! Am mai vorbit telefonic cu diversi consilieri dar nu am fost lamurit si am primit sugestii de genul ca isi va reveni, sau sa i-l resetez(!), sau alte aberatii de acest gen. Am cont deschis pe laptop, nu ma intereseaza aplicatia de mobil(dar mi-am instalat-o temporar si e acelasi lucru dezamagitor)! As dori sa primesc lamuririle competente de care am nevoie dar neaparat as dori si rezolvarea, adica cineva sa verifice contul si sa faca ordine acolo! Sigur ca se poate discuta si in privat, sper sa se gaseasca un consilier competent care sa rezolve problemele! De-a lungul anilor m-am ciocnit de multiple probleme si mai totdeauna mi s-au oferit ”explicatii” ambigue, atat pe mail cat si telefonic, am destula vechime in retea, am ramas (inca) aici, desi am fost foarte dezamagit de acele mesaje despre care am amintit mai sus, dar cred ca se impune o mult mai mare atentie acordata clientilor si serviciilor oferite, in mod real si nu prin fraze sablon si demagogice, pe care le-am vazut in forum! La urma urmei toti avem dreptul de a alege o retea sau alta!

Highlighted
Moderator
Postări: 214
Înregistrat: ‎25-06-2018
0

Re: Despre contul My Vodafone

Buna!

Ne pare rau pentru neplacerile intampinate. Dorim sa te ajutam si sa verificam cele relatate. Te rugam sa ne trimiti toate aceste date impreuna cu numarul tau de telefon completand formularul de aici :  https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm

Nu recomandam sa ne oferi numarul de telefon aici, pe public, intrucat numerele de telefon si datele personale inregistrate pe codul de client sunt informatii protejate de politica de confidentialitate si nu pot fi facute publice.

Elena