Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎25-07-2018
0

Dificultate procedura cesiune

Buna ziua,

 

Am intampinat si eu o problema, din pacate. Am dorit sa cesionez 2 numere de pe numele sotiei mele din cauza unor probleme personale. Domnul din magazin a fost destul de deschis, a preluat cererea in prima faza pentru unul dintre numere, dupa ce au fost solicitate actele, respectiv contractul pentru verificarile necesare, am primit OK-ul departamentului abilitat. Si acum dupa o perioada de aproximativ 30 de minute, citand agentul din magazin "Perfect! a fost trimis in activare", in urma verificarii, numarul, de fapt nu a fost cesionat. Explicatia celor care ofera suport magazinelor fiind: Nu se pot cesiona numerele, deoarece se afla in Red4All. Si acum va intreb altfel, asta e oare metoda prin care Vodafone nu lasa clientii sa aiba decizii independente? Nu pot cesiona deoarece Vodafone a creat un grup din care nu se poate pleca. Jalnica strategie de marketing, obligi clientul sa stea, deoarece este intr-un grup. Daca aveti dvs o metoda prin care acel numar din grup care ,e saracul, secundar, ar putea ramane singur pe numele sotiei mele si eu sa mi le iau pe celelalte douam respectiv principalul si un secundar; v-as fi vesnic recunoscator.

 

Multumesc.

 

PS: Ca sa fiu scurt. 3 numare in Red4all, unul ramane la sotie, care e secundar, eu vrea sa le preiau pe celelalte doua, adica un pricipal si un secundar.

Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Dificultate procedura cesiune

Ne pare tare rau sa aflam aceasta, Stanislav, insa trebuie sa se poata gasi o solutie in acest caz.  Pentru asistenta in problema enuntata mai sus poti completa formularul de aici sau sa ne suni la *222 si sa discuti cu un coleg. 

Tudor

Vodafone