Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
rxt
Începător
Postări: 20
Înregistrat: ‎31-03-2013
0

Eroare modificare abonament

[ Editat ]

Buna seara,

 

Pe 10 august 2015 am vorbit cu doamna/domnisoara Georgiana, consultant in cadrul departamentului de ofertare/retentie de la Vodafone. Am stabilit modificarea abonamentului si beneficiilor catre o noua oferta propusa de dumneaei, si ca urmare noile modificari ale contractului mi-au fost trimise in format .pdf pe mailul personal.

Ulterior am sesizat ca oferta trimisa nu corespundea intocmai cu cele discutate la telefon, respectiv in loc de 150 min intl (poate fi verificata inregistrarea convorbirii) avea doar 100 min intl. Am incercat sa contactez din nou departamentul de ofertare pentru reglementarea situatiei, insa, desi am primit mesaj ca voi fi contactat in 2 zile, a trecut mai bine de o saptamana si nu am reusit sa mai iau legatura cu nici un reprezentant al vodafone.

 

Mai mult, pe 04 septembrie 2015 (data de facturare este 02 ale lunii) constat cu stupoare ca pe cont mi-a fost activata o cu totul alta oferta, fara acordul meu, la un alt pret (cu aproape 50% mai mare decat cel convenit/discutat).

 

In consecinta, va rog sa ma ajutati in rezolvarea acestei situatii, inclusiv prin rediscutarea si stablirea in mod clar a ofertei ce va fi activata, intrucat, daca situatia nu poate fi corectata, in conditiile abonamentului activat pe cont prefer rezilierea contractului si/sau portarea numarului catre un alt operator.

 

In speranta continuarii colaborarii,

Va multumesc anticipat.

 

Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013

Re: Eroare modificare abonament


@rxt a scris:

Buna seara,

 

Pe 10 august 2015 am vorbit cu doamna/domnisoara Georgiana, consultant in cadrul departamentului de ofertare/retentie de la Vodafone. Am stabilit modificarea abonamentului si beneficiilor catre o noua oferta propusa de dumneaei, si ca urmare noile modificari ale contractului mi-au fost trimise in format .pdf pe mailul personal.

Ulterior am sesizat ca oferta trimisa nu corespundea intocmai cu cele discutate la telefon, respectiv in loc de 150 min intl (poate fi verificata inregistrarea convorbirii) avea doar 100 min intl. Am incercat sa contactez din nou departamentul de ofertare pentru reglementarea situatiei, insa, desi am primit mesaj ca voi fi contactat in 2 zile, a trecut mai bine de o saptamana si nu am reusit sa mai iau legatura cu nici un reprezentant al vodafone.

 

Mai mult, pe 04 septembrie 2015 (data de facturare este 02 ale lunii) constat cu stupoare ca pe cont mi-a fost activata o cu totul alta oferta, fara acordul meu, la un alt pret (cu aproape 50% mai mare decat cel convenit/discutat).

 

In consecinta, va rog sa ma ajutati in rezolvarea acestei situatii, inclusiv prin rediscutarea si stablirea in mod clar a ofertei ce va fi activata, intrucat, daca situatia nu poate fi corectata, in conditiile abonamentului activat pe cont prefer rezilierea contractului si/sau portarea numarului catre un alt operator.

 

In speranta continuarii colaborarii,

Va multumesc anticipat.

 


Buna,

Este necesar sa iei legatura cu echipa de chat pentru a se verifica situatia.

 

CHAT.jpg


Multumesc!