Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎27-02-2015
0
Soluţie acceptată

Eu va vreau, voi nu ma vreti... incheiere contract, client nou

[ Editat ]

Povestea a inceput vineri cand am trecut din greseala printr-un Arsis Cluj. O tipa draguta imi prezinta oferta la Galaxy Tab A la 21E/ luna ( 10 abonamentul, 11 rata; dar asta stiti si voi deja ).

Sambata am intrat intentionat in Arsis pentru a-mi achizitiona jucaria mult dorita, in conditiile in care am ramas fara laptop si nici n-am chef sa-mi iau altul pana la BF.

Specific ca nu am alt abonament la Vodafone, ci un prepaid ( cand am plecat personal cu un numar din Orange in reteaua voastra...sperand ca totul o sa fie bine ). La Hepatici ( Orange ) mai am un abonament cu vechime in retea de 5 ani si 4 luni.

 

Bun. Ii dau tipei CI, pasaport, povestim, baga datele, imi da chiar si un GB de net in plus pe perioada contractuala.

 

Dupa cateva minute, vine raspunsul celor de la Bucuresti: Trebuie sa platesc putin peste 1000 de lei, daca vreau tableta. Avans, garantie & **bleep**.

 

Cum n-am de gand sa-mi dau banii de concediu pe un abonament caruia i se face mare reclama "0E cost initial", am zis ca mergem mai departe.

 

Am trimis ultimile 3 facturi Orange. Dupa mai mult de jumatate de ora de asteptat/ pierdut timpul, primesc un raspuns: 800 de lei.

 

Bai fratilor, sunteti normali? Emoticon furios Sa zicem ca n-o voiam fix la 0E, as fi fost in stare sa scot din buzunar 300-400 de lei. Dar deja imi strica mie feng-shuiul cu concediul.

 

Anyway, m-ati umplut de nervi si mi-ti stricat tot weekendul.

 

Am ajuns acasa, am descarcat toate facturile Orange din Sep. 2013 pana in prezent, extrasele bancare pe ultimile 6 luni din RZBR. Aveti 24 de facturi. Cititi-le, studiati-le, faceti ce vreti cu ele.

Si evident, am zis sa incerc inca o data ( si sunt dispus sa incerc si a III-a oara intr-un shop Vodafone, in timpul saptamanii, la mijlocul zilei...poate cine stie, n-o fi nimeni suparat din Bucuresti ca lucreaza sambata ) comandand jucaria de pe websiteul vodafone ( si da, am citit ce scria mai jos cu si despre garantie/ avans ). Astept sa fiu sunat maine, sunt curios cum vor evolua lucrurile Emoticon foarte fericit

 

 

 

ps. hepaticii nu mi-au cerut nimic la primul abonament, si l-am facut la cateva zile dupa implinirea a 18 ani. Cu tot cu achizitia unui terminal, abonament maricel, etc.

 

ps.2 si pe SP forum, userul vodafone mi-a bagat pastila ca cica ar fi sistem automat care face asta. Da, de aia fara facturi mi-a zis 1000 si cu facturi, dupa mai mult de jumatate de ora, 800. Ca e sistem automat...

 

 

ps3. sunt curios, cum aveti voi de gand sa atrageti clientii hepaticilor in Ardeal ( unde stim cu totii, Orangeul e lider ) daca faceti faze dintr-astea?

 

Membru de bază
Postări: 192
Înregistrat: ‎09-03-2015
0

Re: Eu va vreau, voi nu ma vreti... incheiere contract, client nou


lex404 a scris:

Povestea a inceput vineri cand am trecut din greseala printr-un Arsis Cluj. O tipa draguta imi prezinta oferta la Galaxy Tab A la 21E/ luna ( 10 abonamentul, 11 rata; dar asta stiti si voi deja ).

Sambata am intrat intentionat in Arsis pentru a-mi achizitiona jucaria mult dorita, in conditiile in care am ramas fara laptop si nici n-am chef sa-mi iau altul pana la BF.

Specific ca nu am alt abonament la Vodafone, ci un prepaid ( cand am plecat personal cu un numar din Orange in reteaua voastra...sperand ca totul o sa fie bine ). La Hepatici ( Orange ) mai am un abonament cu vechime in retea de 5 ani si 4 luni.

 

Bun. Ii dau tipei CI, pasaport, povestim, baga datele, imi da chiar si un GB de net in plus pe perioada contractuala.

 

Dupa cateva minute, vine raspunsul celor de la Bucuresti: Trebuie sa platesc putin peste 1000 de lei, daca vreau tableta. Avans, garantie & **bleep**.

 

Cum n-am de gand sa-mi dau banii de concediu pe un abonament caruia i se face mare reclama "0E cost initial", am zis ca mergem mai departe.

 

Am trimis ultimile 3 facturi Orange. Dupa mai mult de jumatate de ora de asteptat/ pierdut timpul, primesc un raspuns: 800 de lei.

 

Bai fratilor, sunteti normali? Emoticon furios Sa zicem ca n-o voiam fix la 0E, as fi fost in stare sa scot din buzunar 300-400 de lei. Dar deja imi strica mie feng-shuiul cu concediul.

 

Anyway, m-ati umplut de nervi si mi-ti stricat tot weekendul.

 

Am ajuns acasa, am descarcat toate facturile Orange din Sep. 2013 pana in prezent, extrasele bancare pe ultimile 6 luni din RZBR. Aveti 24 de facturi. Cititi-le, studiati-le, faceti ce vreti cu ele.

Si evident, am zis sa incerc inca o data ( si sunt dispus sa incerc si a III-a oara intr-un shop Vodafone, in timpul saptamanii, la mijlocul zilei...poate cine stie, n-o fi nimeni suparat din Bucuresti ca lucreaza sambata ) comandand jucaria de pe websiteul vodafone ( si da, am citit ce scria mai jos cu si despre garantie/ avans ). Astept sa fiu sunat maine, sunt curios cum vor evolua lucrurile Emoticon foarte fericit

 

 

 

ps. hepaticii nu mi-au cerut nimic la primul abonament, si l-am facut la cateva zile dupa implinirea a 18 ani. Cu tot cu achizitia unui terminal, abonament maricel, etc.

 

ps.2 si pe SP forum, userul vodafone mi-a bagat pastila ca cica ar fi sistem automat care face asta. Da, de aia fara facturi mi-a zis 1000 si cu facturi, dupa mai mult de jumatate de ora, 800. Ca e sistem automat...

 

 

ps3. sunt curios, cum aveti voi de gand sa atrageti clientii hepaticilor in Ardeal ( unde stim cu totii, Orangeul e lider ) daca faceti faze dintr-astea?

 


Buna,

Iti multumim pentru feedback. L-am adresat catre cei vizati.

O zi frumoasa!


 

Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎27-02-2015
0

Re: Eu va vreau, voi nu ma vreti... incheiere contract, client nou

Draga mea, am mai auzit o data replica asta. Altceva stiti sa faceti pentru clienti? Daca un angajat tranteste replica asta nu inseamna ca problema e rezolvata si totule roz.

 

Afla ca nu i-am multumit si nici n-am avut o zi buna atunci....

 

Pe mine ca actual client prepaid si potential client postpaid ma ajuta fix 0 "feedbackul" transmis.

Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎27-02-2015
0

Re: Eu va vreau, voi nu ma vreti... incheiere contract, client nou

[ Editat ]

Am apelat la toata bunavointa mea.

In 4 zile, am auzit 3 variante generatoare de garantie ( ca o stabileste magazinul, ca e sistem automatizat, ca o stabileste un departament din capitala ) si am primit 3 sume diferite: 800, 1000, 1500 in aceleasi conditii. Observati va rog diferenta de 700 de lei.

 

Bun, m-am asigurat aseara ca nu sunt inregistrat prin vreo baza de date din greseala ( au mai fost cazuri ). Sunt bun platnic la concurenta de ceva anisori, nu de azi de ieri.

Am tot sunat la RC si tocmai am dat de un tip oarecum paralel, fara chef. Okay, nu vrea asta e. Bine ca alti consultanti mi-au putut vedea cererea introducand CNP-ul, el nu vedea nimic, el nu stia nimic, el n-are tableta pe masa, el nu face nimic.

 

Pai, era pus acolo pentru nimic. Nu mai stiu cum il cheama dar n-are relevanta.

 

Bun, m-am hotarat ce fac, pentru ca sunt nervos si cand sunt nervos imi place sa ma joc legal. 

Am tot fost sfatuit de RC sa ma duc iar in magazin si sa depun o alta cerere ( de ce as face asta, nu stiu... ), sau sa ma cert cu ei ( in loc sa caut solutii amiabile la RC, direct la sursa-n capitala ). Mie nu imi place sa ma cert si mi-e frica ca daca mai depun o cerere ajung la pretul unui iPad sau, mai rau, al unei masini.

 

De asemenea, am fost sfatuit ( de un avocat ) sa depun plangere la ANPC pentru ca, nu este stipulata garantia ( sau cel putin nu era la data depunerii cererii mele ) in oferta comerciala. Am stat aseara, ne-am consultat, am scris plangerea si mi-am salvat conversatiile, ofertele, etc.

Si nu-mi spuneti ca nu o sa am dreptate. Poate nu o sa am 100%, insa simpaticii mai sus mentionati abia asteapta sa aiba motiv. De gasit, gasesc ei ceva. In plus, e si o oarecare discriminare pentru care eu cel putin, banui garantia asta fabuloasa.

 

Dar am atata rabdare...

 

Astazi nu mai am timp/ chef sa merg a III-a oara intr-un shop pentru a ma intoarce cu mana-n fund. Dar maine, pana in ora 12 sper ca se rezolva. M-am saturat sa fiu mintit. Efectiv.

 

De la cine stabileste suma pentru garantie pana la faptul ca cica nu se poate face nimic, ca-i sistem automatizat. Da, de aia e automatizat si au iesit 3 valori diferite in 2 cereri.

M-am saturat sa dau peste oameni indiferenti. O singura operatoare din callcenter aseara a fost mai dezghetata, macar si-a dat silinta, mi-a vorbit foarte frumos. N-am ce-i reprosa. Ce-i drept, era cam tarziu cand am sunat. Astazi, asta era paralel cu situatia si imi spunea ca el nu are tableta pe masa si ca sa merg in magazin...chiar daca in magazin mergeam ca sa mi se spuna sa sun la bucuresti, departamentul special necontactabil.

 

Si va zic: Nu pot, nu exista. Nu vreau, exista. Da, nu vreti.

 

M-am saturat sa astept. Daca imi zice cineva in seara asta pana in 9 ca mi-a taiat ( ca prin minune ) avansul/ garantia la 400, am timp sa ajung intr-un magazin Vodafone ( sau dimineata ).

 

Dupa ora 12 maine trimit plangerea catre ANPC.

 

 

Cel mai grav este insa faptul ca, voi sunteti singurii la care am semnal la job. Culmea ironiei, nu?!

 

Numai bine!

 

 

 

 

ps. si stiu ca se poate, ca si garantia de 800 pe cererea facuta in Arsis cica apare ca exceptie. Si stiu ca se poate pentru ca, mereu, un superior are "putere". Bine, eu n-am dat de nici unul. 

Si stiu ca se pot face lucruri de genul, daca se vrea. 

 

 

ps2: urmeaza un copy-paste integral de pe SP cu ce s-a intamplat aseara. Mi-e chiar lene sa re-scriu si sa ma repet a nu stiu cata oara:

 

Mi-a fost dat sa aud si a III-a parere generatoare de...garantie. Adica cine-o da si cine stabileste suma. In 4 zile am auzit 3 pareri si am primit 3 sume diferite in aceleasi circumstante. Mai sa fie, al naibii sistem automatizat...
In fine, am fost in VF shop, la alta tipa pe care n-am vazut-o niciodata. I-am zis de la inceput cam ce s-a intamplat, baga fatuca CNP-ul si intradevar, aparea contractul meu dar trebuia sa platesc 1500 ( 16 luni in avans, cu mult peste valoarea terminalului la abonament si cu vreo 200 de lei peste valoarea lui la liber ), respectiv 800 ( ca exceptie ) pentru activarea serviciilor.

Dintr-o oarecare panica, am intrebat-o: De ce?
Si raspunsul a fost...Emoticon cu limbă scoasărobabil ca sunteti tanar, desi vad ca de 5 ani platiti in regula facturile Orange si nu apareti in Preventel ( era si culmea :lol:)

Asta a fost o discriminare vis-a-vis de varsta. Nu m-am suparat, cererea mea este inchisa si ea nu avea ce face. Practic pot avea jucaria daca platesc pe moment 800 de lei, dar nu ( mai ) vreau.  Alta cerere nu mai voiam sa fac ( n-am de gand sa le fac flood astora de la VF facand cereri in care le solicit ca vreau sa le fiu client si le dovedesc ca, nu-s rau platnic ).
M-am gandit la un moment dat ca asta e, achizitionez terminalul platind si garantia aferenta. Dar am fost sfatuit sa merg mai departe cam pana la mijlocul saptamanii, daca nu, plangere la OPC. Ei se bucura si abia asteapta. Si culmea, sunt indreptatit.

Am sunat la *222, si am dat peste o tipa tare draguta...chiar daca nu m-a putut ajuta personal, mi-a vorbit frumos si nu mi-a dar raspunsuri de genul: "feedbackul dumneavoastra a fost transmis" care nu ma ajutau cu nimic. De fapt, oarecum m-a ajutat. Sau macar si-a dat silinta nu mi-a inchis subiectul incercand sa scape invocand "automatizat" si "feedback".
Anyway, am reusit sa obtin trimiterea unui e-mail care, sper ca va avea o solutionare. Da, sunt dispus, sa zicem, sa platesc garantie jumatate din suma ceruta ( adica ~400 de lei ). Chiar daca nici asta nu mi se pare corect.


Sa inteleg ca VF se vrea reteaua batranilor? Pensionarilor le cereti garantie? Daca mor de batranete ( stop cardio respirator ), nu va e frica? Acuma la modul cel mai serios... v-am dovedit prin faptul ca sunt client destul de vechi Orange ca nu sunt rau platnic, ce mai vreti?

Nu ma zbateam atat daca VF nu era singura retea care are semnal la job.

Asadar, mai astept putin. Nu exista "nu putem" exista "nu vrem". Si asta se dovedeste si cautand pe google ariel+vodafone :lol:Dar m-am plictisit, v-am dat practic a III-a sansa pentru a ma lualegal in bratele voastre. Am trecut acum 5 luni in VF Prepaid pentru ca m-a atras o oferta. Pacat de suportul oferit... Luati ca atare si ganditi cu mintea deschisa. Si noi ( clientii ) si voi ( angajatii ) suntem satui de mesaje matrice, copy paste. Orice se poate, daca vreti.

Daca nu vreti este strict problema voastra, nu ca as avea eu ( sau altii ) ceva de pierdut. Dar daca o tineti tot asa, nu stiu sincer cum vor evolua cifrele in comparatie cu concurenta.

 

 

 

 

 

edit important: daca vreti datele de contact si sa nu le fac publice chiar aici, le gasiti in comanda anulata VDFRO327168229 

 

Numai bine si o seara minunata! Emoticon fericit

Highlighted
Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎27-02-2015
0

Re: Eu va vreau, voi nu ma vreti... incheiere contract, client nou

[ Editat ]

Am rezolvat.

 

Pacea fie cu voi!

 

 

 

Vizitator
Postări: 5
Înregistrat: ‎05-09-2013
0

Re: Eu va vreau, voi nu ma vreti... incheiere contract, client nou

Felicitari , chiar asa trebuie sa facem toti!