Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎11-01-2018

Experienta Vodafone ca-n filmele cu...

   In data de 28.08.2017 mi-am luat un telefon Nokia 3 la abonament.Dupa o luna si ceva telefonul s-a defectat,se stingea display-ul si nu mai raspundea la comenzi.A fost trimis in service de 3 ori si de fiecare data s-a intors exact asa cum l-am trimis(in primul raport scrie resoftare,in al doilea defectul nu se confirma si a treia oara ,cand am trimis si filmulet cu defectul telefonului pentru a nu mai primi un astfel de raspuns,s-a facut iar resoftare si reconectare diplay).A patra oara am decis sa merg direct in service,la Mogosoaia,aici aproape,dar fie.Am fost sunata ,mi s-a spus ca i-au schimbat baterie,ceea ce are sens avand in vedere ca display-ul telefonul se inchidea, si ca telefonul nu se mai poate repara.Am fost din nou in Mogosoaia sa iau telefonul .Cei de acolo mi-au dat telefonul impreuna cu procesul verbal de inlocuire si mi-au spus sa merg in magazin sa mi se inlocuiasca telefonul (asta se intampla pe la 7.30 dimineata).In aceeasi zi ,pe la 20.00 am ajuns in magazin(incinta Kaufland Racari) si cei de acolo mi-au spus ca nu imi pot inlocui telefonul pentru ca ei nu au primit niciun e-mail de la service.A doau zi am sunat in service ,m-am gandit ca astea sunt procedurile,fie.Ei mi-au spus ca nu trebuie sa trimita niciun e-mail si ca era suficient procesul verbal(decizia de inlocuire) si telefonul defect. In aceeasi zi m-au sunat si de la vodafone sa-mi spuna ca ma vor anunta cand vine telefonul din service impreuna cu decizia de inlocuire si imi vor inlocui telefonul.Cred ca o sa am mult de asteptat avand in vedere ca telefonul se afla la mine impreuna cu decizia de inlocuire.Cert e ca de vreo patru luni ma plimb pe drumuri si platesc un abonament fara sa beneficiez de servicii complete sau de telefon(mai mult a stat in service decat la mine).

Moderator
Postări: 2.561
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Experienta Vodafone ca-n filmele cu...

Ne pare rau sa aflam aceasta, roxana123.

Daca nu ai rezolvat intre timp, te asteptam in orice magazin Vodafone cu procesul verbal si telefonul cu cutia si toate accesoriile pentru a incepe procesul de inlocuire aparat. Revino cu noutati si aici, te rugam.


Tudor

Vodafone