Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎24-01-2012

Experiente neplacute ca si client Vodafone

Sunt client vodafone din 2003,inca de la inceput am avut probleme cu cei de la departamentul plati, cea mai neplacuta experienta s-a petrecut anul trecut in timp se eram in drum spre germania.Ultima zi de plata a facturii este 28 a lunii(fara penalitati) conform contractului care l-am incheiat cu vodafone am la dispozitie 15 zile in care pot sa platesc cu 0.10% penalitati pe zi. O.k. In fiecare luna in data de 29 ma suna o domnisoara sa-mi platesc factura si cu amenintari ca-mi inchid abonamentul si toate celelate.......pana intr-o zi cand am sunat la *222 si le-am zis ca daca ma mai suna cineva in perioada cand pot sa platesc cu penalitati ii dau in judecata pentru hartuire. De atunci primesc doar sms-uri care nu ma deranjeaza.

 

 

Membru de bază
Postări: 187
Înregistrat: ‎24-01-2012
0

Re: Experiente neplacute ca si client Vodafone

No offense,dar de ce nu platesti la timp factura?

Înţelept
Postări: 146
Înregistrat: ‎24-01-2012
0

Re: Experiente neplacute ca si client Vodafone

Cred ca mai corect era "Experiente neplacute ca client Vodafone". Emoticon fericit

-----------------------------
Nexus 5 @ LP 5.1.1
VDF Smart Tab 3 10.1" @ KK 4.2.2
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎24-01-2012

Re: Experiente neplacute ca si client Vodafone

esti tu destept...Emoticon fericit

 

Membru
Postări: 34
Înregistrat: ‎24-01-2012
0

Re: Experiente neplacute ca si client Vodafone

 masochist..... Bărbat furios

mda
Sfătuitor
Postări: 48
Înregistrat: ‎25-01-2012

Re: Experiente neplacute ca si client Vodafone

Client de 10 - 11 ani. In urma cu vreo saptamana am indraznit si eu sa solicit o oferta ca fiind un "vechi client". Pusesem ochii si pe un Optimus Sol la Vreo 49 Eur. Am fost contactat luni 23.01.2012 si am fost profund dezamagit. Intre timp (de duminica pana luni ) pretul telefonului crescuse la 99 EUR Emoticon surprins iar oferta lor era reducerea pretului tel cu 10 eur pe langa minutele oferite.

 Multumesc Vodafone! Au mai ramas 3 luni.........

P.S. Sper sa citeasca si sefii vostri forumul asta.


Highlighted
Membru de bază
Postări: 237
Înregistrat: ‎16-01-2012

Re: Experiente neplacute ca si client Vodafone

Buna Mada,

 

Lasa-mi, te rog, un mesaj privat cu numarul tau de telefon, pentru a te putea ajuta.

 

Multumesc, Mirela

Sfătuitor
Postări: 59
Înregistrat: ‎25-01-2012

Re: Experiente neplacute ca si client Vodafone

Mda, eu am 4 abonamente dintre care 2-3 gold parca, unul iesit de sub contract si am fost tratat ca un nou utilizator, poate primeam o oferta mai buna daca faceam alt abonament, oricum eu am luat o cartela verde si una portocalie sa pot face comparatie si apoi fac pasul, cum ies de sub contract le portez!

mda
Sfătuitor
Postări: 48
Înregistrat: ‎25-01-2012
0

Re: Experiente neplacute ca si client Vodafone

1. nu stiu daca este vorba despre mine - user mda nu mada

2. nu stiu sa va transmit mesaje private


@Mirela a scris:

Buna Mada,

 

Lasa-mi, te rog, un mesaj privat cu numarul tau de telefon, pentru a te putea ajuta.

 

Multumesc, Mirela




Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎30-01-2012

Re: Experiente neplacute ca si client Vodafone

Sunt client Vodafone din (cu aproximatie) 1999. Media facturilor mele pe ultimii 2 ani cred ca se situeaza undeva in jur de 40 euro lunar. Abonamentul pe care il descriu este pentru numarul meu personal, deci PF. 

 

La un moment dat, in urma cu aprox 3-4 ani mi-am luat si un abonament pentru internet mobil (stick USB). Dupa ce prima (sau a doua) perioada contractuala s-a incheiat, am fost contactat pentru prelungirea abonamentului, cu o "oferta", pe care eu am acceptat-o. Din pacate la momentul respectiv nu am fost destul de inspirat sa-mi notez toate informatiiile dezbatute si acceptate de mine, astfel incat eu am ramas cu impresia ca am acceptat o prelungire cu un an. Aceasta impresie mi-a fost contrazisa la sfarsitul respectivului an, cand am dorit sa renunt la internetul mobil, intrucat nu il mai foloseam (in continuare nu il folosesc). Mi s-a comunicat ca de fapt eu acceptasem o oferta pe doi ani. Privind retrospectiv, ar fi trebuit sa cer sa aud inregistrarea cu acceptul din partea mea, dar atunci m-am lasat convins de multitudinea de operatori, de pe diferite niveluri ierarhice, din diferite departamente, care ma asigurau ca abonamentul meu este de doi ani. Nu aceasta este insa nemultumirea mea legata de Veodafone. IN privinta duratei contractului, imi asum vina de a nu fi fost destul de atent si pasator la momentul respectiv. Ceea ce urmeaza este ceea ce m-a deranjat foarte tare, si ceea ce m-a determinat sa iau hotararea ca la expirarea abonamentului de internet, sa renunt la toate abonamentele la Vodafone, deci si la cel de voce si sa ma mut la concurenta.

 

In discutiile purtate cu reprezentantii Vodafone (de la RC pana la Account manager - parca asa ii spunea, si sef de departament - abonamente internet prima oara si abonamente voce a doua oara), am explicat ca eu nu folosesc acest serviciu si vreau sa renunt la el. Prima reactie a fost ca "nu se poate, ati semnat un contract".

Aici fac o paranteza pentru reprezentantii Vodafone care citesc aceste randuri: SE POATE, orice contract poate fi reziliat; faptul ca exista clauze de reziliere, conditii, taxe, penalitati, etc... acest lucru este cu totul altceva, deci poate nu ar fi rau ca cineva sa ii instruiasca si pe operatorii dvs. telefonici.

In cele din urma am ajuns sa convenim ca se poate, dar trebuia sa platesc o "taxa de reziliere" (care de fapt nu se numea taxa de reziliere intrucat aceasta fusese scoasa inafara legii de catre un act legislativ - nu mai stiu care Ordonanta sau Hotarare de guvern, ci fusese recosmetizata sub numele de taxa pentru chiria echipamentului, intrucat echipamentul pe care il primisem in folosinta - fantasticul Stick - era in realitate un echpament cu o valoare foarte ridicata - mi-a fost evaluat la vreo 200 de euro daca nu ma insala memoria). Valoarea abonamentului de internet se ridica la 9 euro plus TVA. In acest moment, eu am venit cu o propunere care mie mi se parea ca ne va multumi pe toti: Vodafone sa accepte sa-mi rezilieze abonamentul de internet fara sa platesc cei 243 de euro, in schimb abonamentul meu de voce sa se modifice, iar valoarea sa să creasca cu diferenta aferenta valorii lunare a abonamentului de internet - 10 sau 11 euro - si impreuna cu acest abonament as mai fi achizionat si un telefon nou in valoare de aprox 200 de euro. Dupa gandirea mea: 1) mie imi convenea ca nu mai plateam acei 9 euro + Tva degeaba, ci primeam ceva in schimbul lor si 2) compania Vodafone ar fi trebuit sa fie si mai incantata pentru ca fara a face vreo reducere valorica sau concesie pecuniara, obtinea asigurarea ca le raman client platitor de 40+ euro/ luna pentru inca minim doi ani. Stiu ca nu este o suma prea mare, dar sa nu uitam ca vorbim si de un client de peste 10 ani. 

Care a fost insa raspunsul Vodafone?... NU SE POATE! cei de la departamentul de voce se scuzau ca nu au ce face, ca ei nu au puterea sa ii oblige pe cei de la Internet sa rezilieze contractul fara plata; cei de la internet spuneau doar ca nu poate, ca asa scrie in contrcact. Eu incercam sa le explic ca Vodafone va primi in continuare aceeasi suma de bani de la mine, doar ca pentru alte servicii, si ca vor castiga un client fericit, fara sa ii coste ceva (aici reprezentantii Vodafone vor sari sa spuna ca i-ar fi costat stick-ul de internet care inca nu fusese amortizat, dar aceasta directie de discutie nici nu vreau sa o deschid - daca evaluarea lor a echipamentului este macar la o distanta terestra si nu solara de realitate, ce fel de amortizare folosesc si pentru echipament, samd), cei de la departamentul de internet mai ca nu mi-au spus ca ii doare undeva. Am ajuns sa se trimita cererea deasupra celor doua departamente, sau cel putin asa mi s-a spus, de unde insa nu s-a deranjat nimeni sa ma contacteze direct, ci am primit doar un telefon de la un operator care mi-a comunicat sec ca .... cine ghiceste???....   NU SE POATE. 

 

Ceea ce mi se pare mai mult decat deranjant este atitudinea companiei, dispretul total fata de mine (in calitate de client al lor). Daca macar mi s-ar fi spus ca solutia mea este proasta, si mi s-ar fi propus alta sau altele, macar as fi putut spune ca au incercat .... ceva; dar nici macar atat. 

Concluzia mea: Companiei Vodafone putin ii pasa de mine in calitate de client, si in consecinta nu merita loialitatea mea.

 

Dialogul purtat cu Vodafone s-a inchieat cu afirmatia mea ca voi renunta la serviciile lor. Intrucat nu am facut-o inca - astept sa expire abonamentul de internet, banuiesc ca daca ar fi cineva pe acolo care sa reflecteze la situatia aceasta (dar sunt absolut convins ca nu exista o astfel de persoana), ar considera "l-au facut pe **bleep**, nu pleaca oricum". Dar deja acestea sunt speculatii din partea mea, si nu cred ca isi au rostul aici, desi pentru cei de la Vodafone reprezinta o sursa valoroasa de informatii despre cum se simt tratati clientii lor.

 

Sunt convins ca multi vor citi post-ul meu si vor spune "uite-l si p-asta, a scris ditamai romanul pentru un lucru atat de insignifiant". Am certitudinea ca exista foarte multe alte persoane care au avut probleme mult mai grave cu Vodafone. Ceea ce m-a deranjat pe mine si motivul pentru care am ales sa descriu atat de in amanunt situatia nu a fost nici pe departe gravitatea situatiei initiale, ci modul in care am fost tratat de catre companie. Dispretul si nonsalanta cu care acesta mi-a fost afisat in fata sunt lucrurile pe care le acuz, si pe care poate nu le-am reliefat intr-atat de elocvent pe cat mi-as fi dorit. Din pacate insa, tonul vocii, raspunsurile indiferente, atitudinea zeflemitoare si condescendenta sunt mai dificil de transcris.

 

Va  multumesc pentru atentie si rabdare! Emoticon fericit