Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎28-06-2013

Re: Experiente neplacute ca si client Vodafone

[ Editat ]

revin cu o chestie. Poate ca lumea se intreaba de ce nu am consultat factura care-mi era trimisa prin posta in acele timpuri negre.... Pai nu mai primisem foaia aia de hartie(parca erau doua totusi) de ceva timp. Cand am intrebat(la modul "Cand m-am ratoit") atunci, mi-au spus ca este o mica.....BA OMULE, DAR AL DRACULUI DE MICA,.**bleep****g minuscula...problema de difuzare a diferitelor colete in anumite zone ale sectorului 5. Ghinionul dracului scumpule abonat....faci parte din cei unul si singurul element din tabara de sinistrati. Problema este la Posta Romana domne...dar, negociem, ne strofocam, rezolvam. Pana atunci verificati pe MyVoda...este atat de simplu 

 Si acum intrebarea - De ce ma faceti stimabilii reprezentanti ai Voda sa ma simt ca un talhar cand intru in reprezentanta si imi cereti depozit contravaloarea telefonului pe care urmaresc sa-l achizitionez?! Contravaloare care oricum este platita din valoarea abonamentului RED care fara smartphone(cat de euro suntem) este oricum de 50eur? Unde este MEGAOFERTA? In minutele nelimitate? in traficul limitat la 4gb?

Jenele, fanul nr unu al VDF, care nu esti angajat asa cum vrei sa pari....explica te rog.

Cum explicati ca eu, cu istoric la voi(de cand era defunctul Connex) si atatea certuri(ca intr-un cuplu) sunt privit ca un pungas din piata Progresu si la concurenta cand m-am dus mi-au ofertat la 217 lei acelasi telefon dar fara depozite si draci?(bine....oferta lor avea un mare minus - minutele internationale pe mobil, dar trafic nelimitat si doar 39 eur/luna totusi)

Singurul lucru care ii vine in minte posibilului tampit care face pasul asta este: Astia deja nu au incredere in mine de cand am deschis usa! Imi fac profilul de risc ca atunci cand am luat casa-n rate...

Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013
0

Re: Experiente neplacute ca si client Vodafone

Buna syberia,

 

Imi pare rau pentru situatia intampinata, pe viitor poti apela la noi si te vom ajuta cu orice solicitare. Depozitul se cere pentru o eventuala trecere de la un abonament mai mic la unul mai mare, sau la activare noua direct la un abonament foarte mare. De asemenea, tine si de istoricul facturilor avute in cadrul tuturor companiiilor de telefonie mobila din tara, baza este comuna si depozitul ti se poate cere in orice magazin, de catre orice furnizor de servicii.

 

Multumesc,

Alexandra

Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎28-06-2013

Re: Experiente neplacute ca si client Vodafone

[ Editat ]

Saru-mana stimabila doamna/domnisoara. Sa va povestesc putin din trista existenta... te(scuze pt tutuiala) rog sa-mi explici si mie care dracului este istoricul meu cu VDF, ce restante am si de intarzirile majore, intarzieri care au adus in prag de faliment aceasta scumpa(pt popor si alte alea, respect fata de client etc) companie; valoarea abonamentelor(2 parca) si multe altele.(DATE PE CARE LE AV6ETI!!!...te rog sa nu imi insulti inteligenta. Salvati totul). De ce nu prezint incredere atata timp cat v-am oferit rabdarea mea nelimitata in toate rahaturile(nu te ofensa) la care m-ati supus si la care mi-ati raspuns doar cu un FAD    Ne pare rau pt situatia creata!!!! Halo pisiiiiiii iti pare rau?!?! Sincer? Ma cunosti? Ai varsat vreo lacrima pt stresul suplimentar creat special pt persoana mea? Ai tras cot-la-cot cu mine pt cei 110 eur platiti degeaba la reziliere?(scuze te rog pentru ca am luat-o personal...dar mi-ai raspuns).Sau este o chestie asa cum o percepem toti, de luat la misto clientul care prezinta sindromul de durere-n anumita parte a corpului, ca vezi Doamne,este sigur de faptul ca  nu isi permite o ditamai compania multinationala sa te eF undeva?

Nu stiam ca iti trebuiesc studii superioare in drept si in telecomunicatii pt a intelege ce dracului presupune sa iti iei un Lumia 920 la 1 EURO( pretul a 3 covrigi daca imi este permis) atunci cand nu apare pe nicaieri acel DEPOZIT abuziv.

Am intrat in sucursala VDF ca omul ala cinstit, platitor la timp and **bleep**, m-am uitat la panoul cu telefoane, am observat patratelul de 15X15cm de hartie in care imi era reconfirmata reclama vazuta la TV si peste tot pe net, DAR nu am vz nicaieri scris ca imi trebuiesc 570eur depozit pt da scumpa companie nu are incredere  in idiotul de mine! Nici pe site nici reclama nici pliante nici angajatii carora le-am cerut informati(cu exceptia cand am fost sa fac abonamentul...prezentat acte & **bleep**, -Da este 4.57lei...dar...hold your horses there Mr. Planet, trebuie sa achitati la la la such a beautiful life, la la la )

Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013
0

Re: Experiente neplacute ca si client Vodafone

Buna syberia,

 

Te rog frumos sa-mi lasi un mesaj privat cu numarul de telefon.

 

Multumesc,

Alexandra

Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎28-06-2013
0

Re: Experiente neplacute ca si client Vodafone

[ Editat ]

este in descriere - 072xxxxxxx

Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013
0

Re: Experiente neplacute ca si client Vodafone

Buna syberia,

 

Avand in vedere ca ai incheiat contractul cu Vodafone, esti considerat client nou si se aplica situatiile mentionate mai devreme. Garantia se poate solicita si in functie de valoare abonamentului si a telefonului dorit.

 

Multumesc,

Alexandra

 

 

Highlighted
Începător
Postări: 28
Înregistrat: ‎19-03-2013

Re: Experiente neplacute ca si client Vodafone

Foarte tare!

 

Daca iti cer 570 euro garantie atunci care mai este oferta?

Pai la 570 euro (garantia) + 65 euro (prima luna abonament) + xx (pretul cerut pe telefon - asa zis subventionat) iti cumperi direct telefonul liber de contract (si probabil mult mai ieftin). Partea buna cu ofertele era tocmai ideea de a lua un telefon pe care sa-l platesti in rate prin intermediul abonamentului care are un pret piperat.

 

Daca tot trebuie sa platesti 635 euro + xx (pretul cerut pe telefon) la inceput... cea mai buna oferta este cartela - si nu ma refer neaparat la cartela acestui operator. Sau, de ce nu, alt operator care nu face astfel de magarii si care are oferte cu adevarat bune la abonamente indiferent daca esti sau nu client nou. 

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: Experiente neplacute ca si client Vodafone

Salut "LV_23",

 

Din nou, vorbesti in necunostinta de cauza. 

Posibilitatea de a-ti cere o plata in avans sau o garantie se aplica la orice furnizor de servicii din Romania. Fiecare furnizor are o parte de siguranta pe care doreste sa si-o asigure (sa intram in detalii - nimeni nu doreste acel client care activeaza un abonament mare doar pentru a-si lua un aparat pe care sa-l tina de desing, pentru ca apoi sa nu-si respecte obligativitatea contractualal; cred ca nici tu, daca ai avea o functie de conducere, nu ti-ai dori acest lucru). 

In al doilea rand, in schimbul celor 65 de Euro la abonament, ti se ofera servicii, asadar calculul tau matematic in care consideri pretul abonamentului ca fiind o rata a telefonului este cel putin inutil si incorect. Acest calcul poate fi facut in cazul in care doresti un Iphone de exemplu, fara internet, pentru a fi aratat prietenilor si pentru a fi folosit la fel ca un Nokia 1100 (continuarea exemplului). 

 

Multumesc

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎31-01-2012
0

Re: Experiente neplacute ca si client Vodafone

Daca in urma verificari la cost control apoi in MyVodafone constati ca ai de plata 1,32 euro si apoi factura sa se emita cu o valoare de 720 lei a doua zi ce parere aveti?

Tu ne avand nici un cost suplimentar pe voce sau pe date...imi poate explica si mie cineva de unde si cine a gresit?

Membru de bază
Postări: 151
Înregistrat: ‎22-05-2013
0

Re: Experiente neplacute ca si client Vodafone

Salut Gabikia,

 

Te rog sa imi lasi un mesaj privat cu numarul tau de telefon pentru a iti oferi mai multe informatii.

 

Multumesc,

Georgiana