Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎26-02-2013

Re: Experiente neplacute ca si client Vodafone

Caut avocat pentru a da in judecata operatorul.

 

Nu este posibil sa primesc telefon pe toate numerele ca nu am platit factura din 5 in 5 minute!

 

Cand platesc platesc in avans pe 3 luni, e atat de greu de vazut ca nici nu folosesc telefonul respectiv ?

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Experiente neplacute ca si client Vodafone

Buna 743121596 si bine ai venit pe forum!

 

Imi pare rau pentru situatia intampinata.

 

Te rog sa imi lasi un mesaj privat care sa contina numerele de telefon pe care ai fost contactat pentru a putea verifica cele semnalate de tine.

 

Pentru a imi lasa mesaj privat, da click pe numele meu de utilizator si ti se va deschide o fereastra precum cea din imagine unde vei avea posibilitatea aceasta.

Irina - mesaj.JPG

 

Multumesc,

Irina

Începător
Postări: 10
Înregistrat: ‎07-03-2012

Re: Experiente neplacute ca si client Vodafone

Am observat ca pe factura mea curenta figureaza o penalizare. Luna trecuta mi-ati gresit factura, si drept urmare, dupa am achitat doar suma corecta calculata si convenita cu reprezentantul vodafone cu promisiunea ca veti ajusta luna urmatoare. Si l-ati ajustat perfect, adica mi-ati calculat penalitati probabil pentru suma ramasa din factura gresita de d-voastra. Astfel am platit penalitati pentru greseala vodafone. Sloganul vostru este "CAND VODAFONE GRESESTE TOT CLIENTUL PLATESTE".

Nu ma deranjeaza cuantumul penalitatii ci gestul in sine. Pentru mizerii de genul asta, care sunt mici dar multe voi renunta la abonament cand voi scapa de contract.

PS. Poate imi dati niste clarificari prin e-mail, de call center sunt satula.

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Experiente neplacute ca si client Vodafone

Buna 0722240320,

 

Imi pare rau pentru situatia intampinata. Ti-am trimis un mesaj privat si astept raspunsul tau pentru a putea face verificarile necesare si a te ajuta cu aceasta solicitare.

 

Multumesc,

Irina

Începător
Postări: 10
Înregistrat: ‎07-03-2012

Re: Experiente neplacute ca si client Vodafone

Multumesc de mesajul privat dar habar n-am cum sa ajung la ea. Acest portal este atat de alambicat incat tinde sa devina inutil pentru un om care nu are timp sa sape in hatisul informatiilor ascunse ici si colo. Imi pare rau dar nu am rabdare caut cum ajung sau cum sa dau un mesaj privat. Acest forum are un simulacru de ghid care nu foloseste la nimic.

 

Inca o data multumesc pentru intentie, 

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: Experiente neplacute ca si client Vodafone

Salut,

 

Pe pagina principala a forumului (un forum foarte simplu, de altfel), ai in partea dreapta, sub dreptunghiul in care ar trebui sa fie avatarul tau (daca ai avatar, va aparea poza, daca nu ai avatar va aparea un simplu dreptunghi), exista doua optiuni, printre care si "mesaje private", in dreptul caruia este notat numarul de mesaje pe care le ai in casuta, intre paranteze. 

Un exemplu ai mai jos, conform profilului meu. 

 

 

Untitled.jpg

De asemenea, daca intri pe profilul unui user, de exemplu pe userul Irinei, ai tot in partea dreapta optiunea de a trimite mesaj privat. 

 

Toate aceste click-uri nu rapesc deloc prea mult timp si sunt de asemenea foarte la indemana. 

 

Claudiu

Începător
Postări: 10
Înregistrat: ‎07-03-2012
0

Re: Experiente neplacute ca si client Vodafone

multumesc, am reusit
Începător
Postări: 28
Înregistrat: ‎19-03-2013

Re: Experiente neplacute ca si client Vodafone

@gunslinger:

Nu le pasa. Se vede ca nimeni nu s-a ostenit a te ajuta cu ceva. Solutia e clara in cazul tau: schimbarea operatorului.

Un alt operator care este flexibil si nu unul cantonat in anul 1999... 

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: Experiente neplacute ca si client Vodafone

Salut,

 

Iti recomand sa verifici forumul nu doar din momentul inregistrarii userului tau in cadrul comunitatii, ci din momentul infiintarii acestuia (desigur, daca ai posibilitatea). Deosebit, dar adevarat, acest forum dateaza inca de la inceputul anului 2012. 


Situatia userului respectiv a fost cu siguranta preluata de catre echipa de moderatori, in trecut, iar interventia ta in acest caz nu este bazata pe afirmatii corecte. 

 

Claudiu

Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎27-06-2013

Re: Experiente neplacute ca si client Vodafone

[ Editat ]

ok...povestea trista. In 2007 imi fac abonament cu trafic 25 mb. Prin 2009 ma suna o tantica....- Domnule nu doriti dumneavoastra sa platiti 2eur pt trafic nelimitat? Eu: - Serios? Bineinteles ca da!(telefonul un P1I care nu facea ravagii in traficul de date). In 2 luni incep sa ma trezesc cu facturi uriase, crescute cu mai mult de 60-70%. Trec cu vederea si platesc(ca romanul handicapat cu acte in regula si poza pe diferite site-uri de specialitate) fara sa intreb. Apoi vine reinnoirea - sunt sunat de Voda cum ca se apropie treaba nefericita si...Nu doriti dumneavoastra minute mai multe si in retea si in celelalte pt aceeiasi suma doar cu conditia sa achizitionati un stick pt internet mobil pt care platiti X(vreo 9 eur parca era)?! Cum imi suradea iddea am acceptat(cel mai tampit roman in negociere). Asta a fost tot dialogul meu cu vodafone. In 2011 ma trezesc cu un tel de la ei - Domnule, observ ca platiti cam mult la internetul pe mobil! Nu doriti sa va facem o oferta?(factura din luna respectiva era de 4mil lei...din nou doar frustrare fara actiune din partea mea).

Eu:- Pai platesc 2 eur doamna! Exista si mai jos de atat?

 - Pai stati putin ca nu platiti 2 eur. De pilda factura din luna trecuta a fost in mare parte pe traficul de date!

 - Stop! Eu am extraoptiune cu 2 eur nelimitat. M-a contactat altcineva si la...la...la

 - Un moment sa verificam. ...........OK se pare ca au fost 25 mb trafic, in aprilie 2010 s-a modificat cum ati spus, DAR, in iunie a fost dezactivata(nu mai sunt sigur de luni totusi) si platiti 1 eur si nustiucat la conectare precum si la la la per 1mb de trafic.

 Sa lesin in casa!!! De asta plateam ca tampitul.

 - Pai si cine mi-a dezactivat optiunea scumpa doamna si tanara speranta a muzici romanesti?!?!

 - Moment mal! Nu stim.

 - Ok, nu mai doresc nici o alta optiune pt ca ma duc sa reziliez.

 Ajung la Vodaf. Citymall si cer sa ma deconectez pt a porta numerele pe cartela. Surpriza!!

 - Trebuie sa platiti pt cele 2 numere contravaloarea a 110 eur. Contractul d-voastra expira in octombrie.

 Eu tot cinstit , calm si debordant de idiot: Pai de ce sa platesc? La reinoiri nu am luat telefoane sau ceva...din contra s-au facut aproape automat

  - DA, dar ati beneficiat de superoferta de minute si la la la la timpul respectiv.(unul cu 5 eur cartela ma batea la dorsal cu zambetul pe buze conform megaofertei care o aveam eu)

 Urmeaza cearta, scandal si plata celor 450 lei(atunci) pt reziliere. Boul de mine uitasem de megaoferta facuta in schimbul acizitionarii din partea mea a stick-ului internet mobil. Ma duc la casa si achit taxa DAR cer sa nu imi deconecteze si respectivul stick ca il platesc in contiunare! Monument de prostie!

 Acum vreau sa fac un abonament Red65 cu Lumia 920 si imi cer avans 2000lei. Cica sunt client nou.

 Domnilor, doamnelor de la Voda: Eu care activez in reteaua asta nu sunt tot client? Ma folosesc de voi pt a comunica si naviga, platindu-va in schimb contravaloarea serviciilor! Ce sunt pt dumneazoastra?