Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎13-08-2018
0

Factura MyVodafone

Buna ziua. Am o problema cand incerc sa verific factura online in contul MyVodafone. Imi spune ca am accesul restrictionat. Mentionez ca am facut portarea in august si de atunci nu pot verifica factura. Multumesc.

Highlighted
Moderator
Postări: 616
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Factura MyVodafone

Buna,

Nu putem face mai multe verificari aici pentru ca avem nevoie de un numar de telefon, iar numerele de telefon si datele personale inregistrate pe codul de client sunt informatii protejate de politica de confidentialitate si nu pot fi facute publice.

Prin urmare, iti recomandam sa iei legatura cu noi fie apeland la *222, fie completand formularul de email de aici https://goo.gl/Jct8aj .

Madalina