Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Vizitator
Postări: 6
Înregistrat: ‎01-03-2012
0

Factura intarziata

Buna ziua!

Vreau sa va informez ca ultimele doua facturi, respectiv cele aferente lunilor noiembrie si decembrie emise in 27.11.2014 si 27.12.2014 le-am primit cu foarte mare intarziere, chiar in ultima zi de plata. Factura aferenta lunii decembrie am primit-o azi 10.01.2015, fiind nevoit sa platesc folosind o factura veche pentru a ma incadra in termenul de plata. Acest lucru mi se pare incorect, in conditiile in care nici macar din contul meu vodafone de pe internet nu pot descarca factura. Va rog sa atrageti atentia distribuitorului Total Post cu care aveti contract sa urgenteze livrarea facturilor si sa luati masuri pentru a nu mai apare tot felul de erori la incercarea de descarcare a facturii din contul meu.

Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012

Re: Factura intarziata

[ Editat ]

Ceva similar am întâmpinat,si eu,acum vreo 2 ani.La mine,postașul era vinovatul.Cel mai bine,am trecut pe factura electronica.Mai ales ca in formatul actual ar fi însemnat vreo 8 foi in fiecare plic.

   Recomandarea mea este sa aplici pentru factura electronica.Intra pe Chat online,iar cineva te va ajuta cu problema imposibilității descărcării/vizualizării facturii din contul de myvodafone.


Vodafone
Vizitator
Postări: 6
Înregistrat: ‎01-03-2012
0

Re: Factura intarziata

Nu e problema mea sa caut solutii. Vodafone trebuie sa-mi trimita factura in timp util, iar eu trebuie sa platesc in termen. Restul e cancan.
Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: Factura intarziata

Salut,

Pentru situatia intampinata te rog sa apelezi la colegii din echipa de Chat online (pagina principala www.vodafone.ro, in partea dreapta ai Chat online). 

Multumesc,

Claudiu