Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎09-07-2012
0

Frauda cu reincarcarea cartelelor

[ Editat ]

Buna ziua, Este a doua oara cand contul meu MyVodafone a fost utilizat fraudulos, iar de data aceasta trebuie sa platesc o reincarcare pe care nu eu am efectuat-o, cu toate ca am solicitat de prima data (23.02.2012) sa imi fie dezactivata optiunea de reincarcare cartele.

Este normal sa fiu taxat pentru un serviciu de care nu am beneficiat? Din moment ce contul meu a fost incrcat fraudulos cu o operatiune de 25 Euro, considerati acesta un FURT? E trist ca se intampla aceste tampenii cu clienti foarte vechi ... Mesajul de mai jos a fost trimis pe data de 02.07.2012 catre Vodafone. Raspunsul nefavorabil a venit in data de 09.07.2012, cu toate ca telefonic am primit numarul de inregistrare 34 si un termen de solutionare in 3 ore. "

 

Buna ziua, Numele meu este Daniel Ionita si sunt abonat Vodafone, cu numarul de telefon 07231-----. Conform discutiei telefonice purtate cu D-na Ioana Tatar, va aduc la cunostinta urmatoarele evenimente: 1. In data de 22.02.2012 am primit un SMS de la Vodafone, prin care eram informat de faptul ca am reancarcat cu succes cartela cu numarul de telefon 07********. Doresc sa precizez ca eu nu am efectuat aceasta operatiune de reancarcare, asa cum am precizat si operatorului de la *222, in data de 23.02.2012. Odata cu anuntarea acestui eveniment, am solicitat sa imi fie reconfigurat contul astfel incat sa nu mai existe posibilitatea de a reincarca cartele. Operatoarea mi-a confirmat ca setarea a fost efectuata, iar in ziua urmatoare am verificat contul MyVodafone si optiunea de reincarcare nu era disponibila. De asemenea, asa cum mi-a fost sugerat de catre operatoare, mi-am schimbat si parola contului MyVodafone, cu toate ca nimeni nu mai are acces in acest cont, sau pe contul de email prin are a fost activat. In urma acestui incident, mi-au fost returnati cei 25 de euro incarcati fraudulos. O poza a SMS-ului primit este atasata. 2. In data de 01.07.2012, am primit un sms asemanator, de data aceasta am fost informat ca am reancarcat cu succes o alta cartela, cu un numar de telefon asemanator, care are numai o cifra diferenta - 07********. Ca si in cazul precedent, nu am fost eu cel care a efectuat reincarcarea. Am contactat din nou serviciul *222 pentru a face cunoscuta eroarea, de data aceasta la cateva minute dupa primirea mesajului. Am facut cunoscuta si situatia petrecuta in data de 22.02.2012. Operatoarea m-a informat de faptul ca reincarcarea a fost efectuata de pe portalul MyVodafone. Pentru a lamuri problema celor 25 Euro, operatoarea mi-a comunicat ca trebuie sa sun din nou la *222 dar luni (02.07.2012) dupa ora 8:00. Astazi 02.07.2012, am contactat serviciul de relatii cu clientii si am discutat problemele semnalate mai sus, cu D-na Ioana Tatar, care dupa mai multe verificari m-a indrumat sa trimit aceasta sesizare scrisa, cu cat mai multe detalii posibile. Atasat aveti si 3 poze, doua cu sms-urile primite si una cu cartea mea de identitate, asa cum mi-a fost solicitat. Tinand cont de cele 2 evenimente, imi par suspecte mai multe aspecte: - cum a fost posibila reincarcarea cartelei cu numarul 07********* in data de 01.07.2012 cand in data de 23.02.2012 am solicitat dezactivarea acestui serviciu? - numerele de telefon difera numai cu 1 cifra unul fata de celalalt. Tinand cont de faptul ca nu eu am fost cel care a reancarcat a doua cartela in data de 01.07.2012, anuntand imediat acest lucru la *222, nu sunt de acord sa platesc creditul consumat de posesorul cartelei pe care a fost transferat, mai mult, optiunea de reancarcare cartele a fost stearsa de pe contul meu inca din data de 23.02.2012. In speranta solutionarii acestui incident, va multumesc atat pentru timpul acordat, cat si pentru bonusul primit in aceasta luna, cu ocazia zilei mele de nastere. 

Membru veteran
Postări: 536
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Frauda cu reincarcarea cartelelor

Buna Jonny,

 

 

Lasa-mi, te rog, un mesaj privat cu numarul tau de telefon pentru a verifica situatia semnalalat de tine.

 

 

Multumesc,

Ramona

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎09-07-2012
0

Re: Frauda cu reincarcarea cartelelor

[ Editat ]

Buna,

 

Problema reincarcarii frauduloase a fost remediata utilizand serviciul de relatii cu clientii.

Contul a fost ajustat cu 25 Euro, pe urmatoarea factura.

 

Cu toate acestea exista totusi o vulnerabilitate in sistemul de reincarcare a cartelelor de pe interfata MyVodafone.

Sa iti prezint putin istoricul:

 

La un moment dat am activat (creat) contul myvodafone, deoarece ofera informatii extrem de utile. Acum circa 6 ani am utilizat serviciul de reincarcare de 3 sau 4 ori, moment in care am schimbat parola sau codul care este utilizat pentru a confirma tranzactia (default - ultimile 4 cifre din CNP) 

 

21.02.2012 - primesc SMS  - "Numele de utilizator pentru contul tau MyVodafone este **** " fara ca eu sa solicit aceasta informatie.

La momentul respectiv am fost putin confuz si nu m-am gandit ca e cazul sa imi fac probleme.

22.02.2012 - SMS - reincarcare cu succes 25 Euro pe cartela cu numarul 07********

23.02.2012 - am solicitat si a fost confirmata restrictionarea serviciului de reincarcare cartele prin myVodafone

01.07.2012 - SMS - reincarcare cu succes 25 Euro pe cartela cu numarul 07********

 

Problema din 22.02.2012 a fost rezolvata prin recuperarea integrala a creditului in data de 23.02.2012, cand am anuntat problema, iar cea de pe 01.07.2012 a fost rezolvata cu putin timp in urma.

 

SMS-ul din 21.02.2012 nu a fost mentionat nicaieri deoarece nu am considerat ca este important pana cand nu am discutat astazi cu operatorul de la relatii cu clientii, care a adus in discutie resetarea codului de confirmare a operatiunilor, la ultimile 4 cifre ale CNP-ului.... Cum am discutat si cu D-na Oncescu Roxana, in ziua de astazi bancile, facultatile, recenzorii chiar si Vodafone au access la aceasta informatie.

 

Dupa parerea mea, sistemul de confirmare a operatiunii de reincarcare a cartelelor nu este unul tocmai bun... 

 

Avand in vedere ca am primit cei 25 de euro inapoi, au mai ramas cateva curiozitati:

"CUM AU FOST POSIBILE CELE 2 EVENIMENTE SI CINE A FOST PERSOANA CARE A ABUZAT DE ACEST SERVICIU?"

"REACTIVAREA SERVICIULUI DE REINCARCARE A CARTELELOR A FOST REALIZATA TELEFONIC DE CATRE O PERSOANA? LA CE DATA SI ORA? CUM A DECURS CONVERSATIA?"

"EXISTA LOG-URI PENTRU ACCESARILE PORTALULUI MYVODAFONE?"

 

Cu siguranta nu imi veti putea raspunde la aceste intrebari, datorita confidentialitatii... dar totusi curiozitatea exista.

 

Nu stiu daca ati avut si alte astfel de incidente, dar pe mine unul m-au ingrozit cele doua ....

 

Iti voi trimite un mesaj privat cu numarul de telefon si te rog sa imi spui parerea ta, daca este cazul sa ma adresez organelor de Politie, deoarece aceasta este totusi o frauda / furt. Diferenta o face ca nu a bagat mana in portofelul meu, ci a apasat pe cateva butoane....

 

Multumesc

 

Membru de bază
Postări: 188
Înregistrat: ‎24-01-2012
0

Re: Frauda cu reincarcarea cartelelor

[ Editat ]

Verifica-ti computerul, e posibil sa ai un virus/troian cu functii de keylogger prin pc. Cumva cineva a facut rost de parola ta. De doua ori.
Din cate stiu eu, cand se face un cont MyVodafone nou, se trimite un cod aleatoriu prin sms, cod necesar in formularul de pe site. Fara access la telefon e greu. Ar implica clonare de SIM care nu poate fi facuta fara accesul la SIM-ul original pentru a copia informatiile .
Intern, Vodafone poate verifica la ce antene se conecteaza un numar, sau eventual numarul pe care a fost retransferat creditul obtinut prin furt. Asta restrange cautarile, legea "Big Brother" chiar ii obliga sa stocheze informatiile legate de apeluri.

Legal, e furt. Suma nu conteaza.  

Accidentele au loc atunci cand doi oameni incearca sa fie destepti simultan.
Membru veteran
Postări: 536
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Frauda cu reincarcarea cartelelor

Buna Jonny.

 

Iti multumesc pentru mesajul privat. Te asigur ca depunem toate eforturile necesare pentru a verifica situatia pe care ne-ai semnalat-o. Imediat ce avem un raspuns te voi anunta.

 

 

Ramona

Membru veteran
Postări: 536
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Frauda cu reincarcarea cartelelor

Buna Jonny,

 

 

Asa cum am discutat telefonic, contul tau actual de MyVodafone a fost sters si il vei crea tu, trecand prin procesul dublu securizat, care presupune primirea unui cod de autorizare prin SMS pe numaru tau. Acest cod nu trebuie comunicat unei alte persoane din motive de siguranta. 

 

Multumesc,

Ramona

Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎04-07-2012
0

Re: Frauda cu reincarcarea cartelelor - 2015 - incercam sa vedem daca aici se aude.

[ Editat ]

Referitor: securizare mod de acces prin Myvodafone.

Pe contul de abonat xxxxxxxxx - telefon 072xxxxxxx- Txxxx Sxxxx, (tatal meu in varsta de 85 ani, domiciliat in Buzau) au fost efectuate urmatoarele activitati ne-autorizate:
1. Modificarea datelor de autentificare si de contact ale contului myvodafone al lui Sxxxx Txxxx - in intervalul 16.07-16.08.2015. Prin acest cont eu primeam factura Vodafone pe e-mail-ul personal etudors@upcmail.ro, incepand cu 2013, pentru a supraveghea plata facturilor. Ultima factura primita este in 16.07.2015. Mentionez ca nu a fost trimis nici un mail sau SMS de informare despre aceste schimbari, nici la telefonul tatalui, nici la contul meu de mail.
2. In 8.08, 14.08 si 14.09 au fost efectuate trei incarcari de fonduri in valoare de 25 euro fiecare (75 euro in total), din care o suma a fost prinsa in factura emisa in luna august, si achitata. Aceste incarcari au generat SMS de confirmare la telefon, dar tatal meu nu a stiut sa le citeasca (are probleme grave de vedere). Nu au fost date e-mail-uri la adresa mea, atasata contului myvodafone.
3. A fost depusa cerere de suspendare a numerelor parintilor mei. Ei comunica acum de pe cartela.
4. Va rugam sa:
- confirmati aceasta reclamatie (numar/data).
- blocati contul myvodafone suspectat, cat mai curand posibil.
- sa recuperati de la faptuitor sumele deturnate. Plata din 14.09 a fost posibila datorita inertiei retelei dumneavoastra. Puteti sa determinati cine a accesat reteaua dumneavoastra pentru a comuta parole si cine a beneficiat de sumele transmise.
- sa ne confirmati daca este cazul sa ne adresam organelor de cercetare penala (sunt conditii pentru incadrare la furt calificat), si/sau OPC-ului. Practic suntem pusi sa achitam sume pentru care nu au fost autorizate plati de catre titularul de cont.
- sa ne confirmati daca putem populariza acest caz pe media- retele de socializare, chiar cu riscul de a va confrunta cu un val de reclamatii si de renuntare la serviciile de transfer de fonduri recent lansate de catre Vodafone.

Va atasez si reclamatia depusa la Vodafone -Buzau Agentia Cuza Voda, precum si un extras din SMS-urile din telefonul tatalui meu.

Asteptam o rezolvare rapida si eficienta, specifica firmei Vodafone, companie in al carui profesionalism avem mare incredere.
Cu stima,
Emil TUDOR

 

PS aceasta este reclamatia trimisa on-line. Pentru datele Tatatui meu si pentru atasamentul su SMS-urile, astept MP.

Multumesc inca o data.

Highlighted
Membru de bază
Postări: 192
Înregistrat: ‎09-03-2015

Re: Frauda cu reincarcarea cartelelor - 2015 - incercam sa vedem daca aici se aude.


@emiltudor a scris:

Referitor: securizare mod de acces prin Myvodafone.

Pe contul de abonat xxxxxxxxx - telefon 072xxxxxxx- Txxxx Sxxxx, (tatal meu in varsta de 85 ani, domiciliat in Buzau) au fost efectuate urmatoarele activitati ne-autorizate:
1. Modificarea datelor de autentificare si de contact ale contului myvodafone al lui Sxxxx Txxxx - in intervalul 16.07-16.08.2015. Prin acest cont eu primeam factura Vodafone pe e-mail-ul personal etudors@upcmail.ro, incepand cu 2013, pentru a supraveghea plata facturilor. Ultima factura primita este in 16.07.2015. Mentionez ca nu a fost trimis nici un mail sau SMS de informare despre aceste schimbari, nici la telefonul tatalui, nici la contul meu de mail.
2. In 8.08, 14.08 si 14.09 au fost efectuate trei incarcari de fonduri in valoare de 25 euro fiecare (75 euro in total), din care o suma a fost prinsa in factura emisa in luna august, si achitata. Aceste incarcari au generat SMS de confirmare la telefon, dar tatal meu nu a stiut sa le citeasca (are probleme grave de vedere). Nu au fost date e-mail-uri la adresa mea, atasata contului myvodafone.
3. A fost depusa cerere de suspendare a numerelor parintilor mei. Ei comunica acum de pe cartela.
4. Va rugam sa:
- confirmati aceasta reclamatie (numar/data).
- blocati contul myvodafone suspectat, cat mai curand posibil.
- sa recuperati de la faptuitor sumele deturnate. Plata din 14.09 a fost posibila datorita inertiei retelei dumneavoastra. Puteti sa determinati cine a accesat reteaua dumneavoastra pentru a comuta parole si cine a beneficiat de sumele transmise.
- sa ne confirmati daca este cazul sa ne adresam organelor de cercetare penala (sunt conditii pentru incadrare la furt calificat), si/sau OPC-ului. Practic suntem pusi sa achitam sume pentru care nu au fost autorizate plati de catre titularul de cont.
- sa ne confirmati daca putem populariza acest caz pe media- retele de socializare, chiar cu riscul de a va confrunta cu un val de reclamatii si de renuntare la serviciile de transfer de fonduri recent lansate de catre Vodafone.

Va atasez si reclamatia depusa la Vodafone -Buzau Agentia Cuza Voda, precum si un extras din SMS-urile din telefonul tatalui meu.

Asteptam o rezolvare rapida si eficienta, specifica firmei Vodafone, companie in al carui profesionalism avem mare incredere.
Cu stima,
Emil TUDOR

 

PS aceasta este reclamatia trimisa on-line. Pentru datele Tatatui meu si pentru atasamentul su SMS-urile, astept MP.

Multumesc inca o data.


Buna,


Daca ai nevoie de asistenta din partea unui consultant Vodafone, te rog sa accesezi chat-ul. Fereastra de chat apare pe orice pagina a site-ului Vodafone si arata ca in imaginea de mai jos. Te va prelua un consultant imediat

Multumesc!

 

Capture.JPG

Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎04-07-2012
0

Re: Frauda cu reincarcarea cartelelor - 2015 - incercam sa vedem daca aici se aude.

Acolo te poarta cu vorba. Pot rezolva, au termen 30 de zile. Nimic concret.
Multumesc, eu o sa incerc in continuare sa "trezesc" pe cineva capabil sa actioneze.
Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎04-07-2012
0

Re: Frauda cu reincarcarea cartelelor