Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
vkg
Începător
Postări: 22
Înregistrat: ‎17-11-2014
0
Soluţie acceptată

Garantie Abonament

Din cate am inteles, pentru unele telefoane la abonament nou se cere o garantie, as vrea sa stiu care e treaba cu aceasta garantie, ce fac cu ea ? Adica intra cumva in cont si pot sa platesc facturile din banii respectivi ?

Membru VIP
Postări: 4.498
Înregistrat: ‎08-02-2012

Re: Garantie Abonament

[ Editat ]

 

@vkg a scris:

Din cate am inteles, pentru unele telefoane la abonament nou se cere o garantie, as vrea sa stiu care e treaba cu aceasta garantie, ce fac cu ea ? Adica intra cumva in cont si pot sa platesc facturile din banii respectivi ?


 

Suma in avans poate fi ceruta din mai multe motive: 

- istoricul platilor pentru toate conturile avute de titular; 

- situatiile platilor pentru abonamente avute in cadrul altor companii de telefonie mobila;

- diferente mari intre abonamentele existente si cel nou, cel pe care il doresti acum. 

 iar lista poate continua. 

 

    Plata in avans sau garantia sunt cerute de o baza de date comuna companiilor de telefonie mobila, generata in mod automotizat, in functie de datele introduse in aceasta. In aceasta situatie nu se poate interveni. 

    Sfatul meu este sa mergi si intr-un magazin Vodafone.

Poate exista vreo posibilitate ca aceasta taxa sa nu fie generata. 

 

██████████████████████████████████████████████████████████████████


ModeratorMATEI ᵖʳᵒᶠ ᵐᵃᵗᵉ


Moderator


vkg
Începător
Postări: 22
Înregistrat: ‎17-11-2014

Re: Garantie Abonament

Inca nu mi s-a cerut nimic, ca nu am fost sunat de nimeni inca.. doar ca am inteles ca se poate cere.
Tin sa mentionez ca nu am avut abonament niciodata, la nicio retea, am avut doar cartela reincarcabila vodafone si atat. Nici macar imprumut, conturi bancare sau ceva.. Nu am avut nimic pe numele meu.
Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012

Re: Garantie Abonament

Fiind client nou,mai mult ca sigur ti se va solicita o plata in avans sau garanție.Oricum ar fi,plata in avans va intra imediat in contul de plati al clientului din care se vor plati facturile,iar garanția va fi restituita după câteva luni.

 

 


Vodafone
vkg
Începător
Postări: 22
Înregistrat: ‎17-11-2014
0

Re: Garantie Abonament

Deci garantia asta o sa fie in cont, si o sa se retraga la facturile ce vor urma nu ? Si cam cat sa fie garantia la un Galaxy Express 2 ? Ai vreo idee aproximativa ?
Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012

Re: Garantie Abonament

 Nu cred ca se va ajunge acolo,încât sa ti se solicite o suma cu titlu de garanție.Cel mult,plata in avans. Daca va fi sa ti se solicite,îți va comunica operatorul Vodafone.Chiar nu pot să-ți comunic o suma aproximativa,caci variază in funcție de valoarea abonamentului ales.

 

 


Vodafone
vkg
Începător
Postări: 22
Înregistrat: ‎17-11-2014

Re: Garantie Abonament

Am inteles.. atunci astept sa ma contacteze operatorul Vodafone.. Multumesc de ajutor !
Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012
0

Re: Garantie Abonament

Cu placere! Emoticon fericit

 


Vodafone
Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎25-06-2019
0

Re: Garantie Abonament

Buna ziua, am facut o achite a două terminale prin abonament vodafone. În urma cu o saptamana am trimis unul dintre telefoane la reparat , la service pentru probleme de blocare in accesarea diferitelor site-uri( google, olx, etc), probleme de soft . Mentionez ca tinut in buzunar telefonul cu folie pe deasupra, sa crapat folia in coltul din dreapta sus. De cate ori m-am uitat nu am vazut sa fie sparta sticla telefonului. Dar nici nu am dat folia jos.Cei de la service m-au contactat sa imi spuna ca trebuie sa plătesc schimbarea ecranului. Eu plătesc asigurare pe factura de la vodafone in fiecare luna( 6 euro). Eu am spus că cei de la vodafone trebuie sa rezolve problema , si ca ii va contacta. Am sunat la vodafone, nu am ajuns la nici un departament competent pentru aceasta problema, ba am gasit personal neinformat sau neglijent privind problema mea, nu mi-au explicat situația exactă . Cei de la service au insistat in fiecare zi. Astăzi mi-au comunicat ca fara a imi schimba ecranul telefonului imi pierd garanția, ca ei au dreptul si asa vor face. În nici un moment nu mi-au comunicat cealaltă problema de soft daca ă fost rezolvată. Am continuat să sunt la vodafone, fiecare operator in propoziția scurte fara explicați incerca sa imi spuna ca nu are legatura asigurarea cu reparația telefonului, recunosc m-au supărat foarte tare.
Astăzi am reusit sa vorbesc cu un alt operator care mi-a dat un nr de telefon de la asigurarea pe care o plătesc extra. Si am vorbit frumos cu dna de acolo, ea explicându-mi care sunt pasi: am trimis telefonul la reparat prin garantie , la service-ul de garantie, si ca daca vreau sa fie facut pe asigurare este alt service. Si ca se poate prin dosar de daune. Bun.......Ma intreb de joi si pana astazi de ce nimeni nu mi-a explicat? Mai exact nimeni nu știe de nimeni? Cand am fost in magazin sa las telefonul de ce nu mi sa zis? Fiecare stie sa raspunda ca sunt lucruri diferite si atat, ca nu au legătură lăsându-ma sa subînțelege ca drepturile imi sunt încălcate. Acum cred ca ii voi invata eu, astept implicarea vodafone pentru aceasta problema. Astept sa fiu sunat-a, sa mi se explice pas cu pas. Mai ales de cei de la service, care este situația telefonului trimis pentru alte probleme si nerezolvate. Astept din partea companiei mai multă atenție privind situația clienților existenți, fără să mai accept ca cei 10 ani in companie ca client nu sunt nimic. Sper ca si pe aceasta cale , vodafone sa se autosesizeze, sa vada ca acest service nu isi face treaba, face abuz de acea autorizație care le permite ridicarea garanției fara sa rezolve celelalte probleme, fără să îi pese de clienti vodafone. Provoc vodafone la un joc ce va dura ca timp dar pare ca si cost. Cred ca am drepturi, cred ca mi-au fost încălcate, si ca sa facut abuz. Cred ca nu contez, imi pare rau ca sunt într-o companie care nu da 2 bani pe clienti existenți, care stiu sa mai accepte greseli din cand in cand, dar care mereu sunt călcat în picioare. Vodafone #potsieusaamrabdare!
Moderator
Postări: 214
Înregistrat: ‎25-06-2018
0

Re: Garantie Abonament

Buna!

Ne pare rau pentru situatia intampinata. Ai depus reclamatia scrisa cu numarul 302772759, in urma careia vei primi un raspuns din partea colegilor nostri.

Elena