Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Sfătuitor
Postări: 57
Înregistrat: ‎24-01-2012
0

Gura bate...guru

 Ca in productiile de doi lei, gen media-pro, mi-am luat-o si eu, corespunzator de la Vodafone, intr-o imbarligatura chicioasa. Si abia ce-i laudasem, acu" aproape doua luni pe acest forum. Concret:

  Fac cerere de reziliere. La jumatatea lui iunie mi se face o oferta de prelungire pe care o refuz. Perioada contractuala ( conform facturii ) expira pe 27.07  Ca sa-mi pastrez numarul ( neinspirata decizie ) vorbesc iarasi cu o fatuca, care-mi recomanda, ca dupa data de 27.07 sa trec pe cartela, astfel fiind scutit de obligatii si putand porta numarul catre alta retea. Sunt de acord si se consemneaza. La cateva zile, pe 23-24, suna alta fatuca, de la relatii clienti. Vocea ei blonda si oferta facuta ( avantajoasa pentru mine, intr-adevar ) ma fac sa " pun botul la savarina " si sa accept. Fatuca imi repeta ca la netoti, de doua ori conditiile, sa-mi intre bine la capatana, imi specifica cum ca , contractul se prelungeste implicit, pe 24 luni ne pupam pe dinti si seara buna . Pe 26.07 ( parca ) primesc telefonul solicitat la oferta si euforic, nebun de fericire, a doua zi multumesc " mamei care m-a nascut ". " tatalui care m-a educat " , " prietenilor ce m-au sustinut " si celor de la Vodafone ca sunt cei mai mari boieri. Se incheie luna de facturare, si pe 28.07, consult pagina mea " My Vodafone " unde in loc sa-mi regasesc noua oferta negociata si costul facturii, aflu ca am: " minute nelimitat ", "  internet pe mobil nelimitat " . Ba frate, imi zic. Ce facura astia de se incurcara asa ? Si-mi pica fisa. Bai, nu cumva astia ma vad in sistem pe cartela ?  Iote" saracii...Si-mi dadura si telefon aproape moca. Nu prea sunt eu dus pe la biserica, da-s bine crescut ( reminiscenta comunista ) si-mi zic ca nu-i frumos sa profit de ce nu mi se cuvine ( mare bou ). Mai astept doua zile, sperand ca " sistemul " sa se dumireasca si cum " reparabilul " nu se repara, intru pe chat, cu un baietan. Ii povestesc ce si cum, ma lasa sa astept pret de un numar ( de telefon, bineinteles..) si revine:- discutie originala - " 18:57:59 [Bogdan Manolache] Multumesc pentru momentele acordate. Observ ca pentru numarul fusese initial programata inchiderea de abonament urmata de o cerere pentru migrarea acestuia la cartela si, in final, ca urmare a unei discutii purtate cu unul dintre colegii de la departamentul de Loializare s-a acceptat o oferta pentru un nou abonament. Dintr-o eroare aparuta in sistem, numarul a fost astazi trecut la cartela (asa cum fusese programat inainte de a accepta noua oferta). Acesta este motivul pentru care contul MyVodafone afiseaza informatia in alt mod. Voi trimite o cerere catre colegii mei pentru a reconecta numarul pe abonament iar acest lucru se va intampla pana la finalul acestei zile sau in cursul diminetii de maine, cel tarziu." - incheiat citatul.

  Asta e, imi zic, mai gresete omul. Apare si suma de plata pe " My Vodafone " achit constiincios ( a se citi ca fraierul ) factura in aceeasi zi si gata ...Asta a fost   Ne, ne, ne, neeee.

  Vine si factura pentru urmatoarea perioada si la 27.08 2015 constat ca am de platit nu una, ci una si jumatate facturi . Mai, bagami-as ..cerea de reziliere. Astia sunt " vadimi cu capul " ? Ce se intampla frate ? Iar intru pe chat , vorbesc iarasi c-o fatuca si asta ma abureste total, facandu-ma sa dispar in ceata precum dobitoaca vorbareata din Shrek. Priviti ce-mi zice dragalasa -  " 09:45:54 [Georgiana Militaru2] Multumesc frumos pentru momentele acordate. Modalitatea de plata este in "avans"asadar luand in considerare faptul ca ai activat abonamentul inainte de data de facturare platesti doar pentru aceasta factura, pentru doua perioade: 30/07/2015-26/08/2015 ( inainte de data de facturare care este 27) si 27/08/2015-26/09/2015 ( luna in curs) "    Incep sa plang, sa ma vaicaresc ca ma bate mama, ca una , ca alta, ii " esplic " fetitei toata tarasenia ( cea de sus cu care v-am exasperat )... Ea, sarmana, imi plange pe umar, se declara siderata, imi spune cat ii sunt de simpatic si ce mult contez pentru ea,dar in cele din urma conchide fara drept de apel -  copie "  10:03:41 [Georgiana Militaru2] Inteleg insa din pacate factura deja a fost emisa si nu avem cum sa modificam sistemul de facturare. Daca nu ai posibilitatea de a achita suma intreaga te pot ajuta cu o amanare de plata daca doresti "  -  Acuma, nu ma oftic pentru cei 15-20 lei taxati in plus. Nu-i un capat de lume...Ma oftic ca nu am cu 30 ani mai putin si nu locuiesc in capitala. Fatuca era dispusa sa ma motiveze in orice mod, numai sa platesc facturile si sa-mi vad de treaba.. Asta e domnilor povestirea mea. Concluzia fiind, ca orice greseala costa si prea putin conteaza cine a facut-o. Platita, e musai sa fie. Daca v-am plictisit, ma scuzati.

Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013

Re: Gura bate...guru


@necos a scris:

 Ca in productiile de doi lei, gen media-pro, mi-am luat-o si eu, corespunzator de la Vodafone, intr-o imbarligatura chicioasa. Si abia ce-i laudasem, acu" aproape doua luni pe acest forum. Concret:

  Fac cerere de reziliere. La jumatatea lui iunie mi se face o oferta de prelungire pe care o refuz. Perioada contractuala ( conform facturii ) expira pe 27.07  Ca sa-mi pastrez numarul ( neinspirata decizie ) vorbesc iarasi cu o fatuca, care-mi recomanda, ca dupa data de 27.07 sa trec pe cartela, astfel fiind scutit de obligatii si putand porta numarul catre alta retea. Sunt de acord si se consemneaza. La cateva zile, pe 23-24, suna alta fatuca, de la relatii clienti. Vocea ei blonda si oferta facuta ( avantajoasa pentru mine, intr-adevar ) ma fac sa " pun botul la savarina " si sa accept. Fatuca imi repeta ca la netoti, de doua ori conditiile, sa-mi intre bine la capatana, imi specifica cum ca , contractul se prelungeste implicit, pe 24 luni ne pupam pe dinti si seara buna . Pe 26.07 ( parca ) primesc telefonul solicitat la oferta si euforic, nebun de fericire, a doua zi multumesc " mamei care m-a nascut ". " tatalui care m-a educat " , " prietenilor ce m-au sustinut " si celor de la Vodafone ca sunt cei mai mari boieri. Se incheie luna de facturare, si pe 28.07, consult pagina mea " My Vodafone " unde in loc sa-mi regasesc noua oferta negociata si costul facturii, aflu ca am: " minute nelimitat ", "  internet pe mobil nelimitat " . Ba frate, imi zic. Ce facura astia de se incurcara asa ? Si-mi pica fisa. Bai, nu cumva astia ma vad in sistem pe cartela ?  Iote" saracii...Si-mi dadura si telefon aproape moca. Nu prea sunt eu dus pe la biserica, da-s bine crescut ( reminiscenta comunista ) si-mi zic ca nu-i frumos sa profit de ce nu mi se cuvine ( mare bou ). Mai astept doua zile, sperand ca " sistemul " sa se dumireasca si cum " reparabilul " nu se repara, intru pe chat, cu un baietan. Ii povestesc ce si cum, ma lasa sa astept pret de un numar ( de telefon, bineinteles..) si revine:- discutie originala - " 18:57:59 [Bogdan Manolache] Multumesc pentru momentele acordate. Observ ca pentru numarul fusese initial programata inchiderea de abonament urmata de o cerere pentru migrarea acestuia la cartela si, in final, ca urmare a unei discutii purtate cu unul dintre colegii de la departamentul de Loializare s-a acceptat o oferta pentru un nou abonament. Dintr-o eroare aparuta in sistem, numarul a fost astazi trecut la cartela (asa cum fusese programat inainte de a accepta noua oferta). Acesta este motivul pentru care contul MyVodafone afiseaza informatia in alt mod. Voi trimite o cerere catre colegii mei pentru a reconecta numarul pe abonament iar acest lucru se va intampla pana la finalul acestei zile sau in cursul diminetii de maine, cel tarziu." - incheiat citatul.

  Asta e, imi zic, mai gresete omul. Apare si suma de plata pe " My Vodafone " achit constiincios ( a se citi ca fraierul ) factura in aceeasi zi si gata ...Asta a fost   Ne, ne, ne, neeee.

  Vine si factura pentru urmatoarea perioada si la 27.08 2015 constat ca am de platit nu una, ci una si jumatate facturi . Mai, bagami-as ..cerea de reziliere. Astia sunt " vadimi cu capul " ? Ce se intampla frate ? Iar intru pe chat , vorbesc iarasi c-o fatuca si asta ma abureste total, facandu-ma sa dispar in ceata precum dobitoaca vorbareata din Shrek. Priviti ce-mi zice dragalasa -  " 09:45:54 [Georgiana Militaru2] Multumesc frumos pentru momentele acordate. Modalitatea de plata este in "avans"asadar luand in considerare faptul ca ai activat abonamentul inainte de data de facturare platesti doar pentru aceasta factura, pentru doua perioade: 30/07/2015-26/08/2015 ( inainte de data de facturare care este 27) si 27/08/2015-26/09/2015 ( luna in curs) "    Incep sa plang, sa ma vaicaresc ca ma bate mama, ca una , ca alta, ii " esplic " fetitei toata tarasenia ( cea de sus cu care v-am exasperat )... Ea, sarmana, imi plange pe umar, se declara siderata, imi spune cat ii sunt de simpatic si ce mult contez pentru ea,dar in cele din urma conchide fara drept de apel -  copie "  10:03:41 [Georgiana Militaru2] Inteleg insa din pacate factura deja a fost emisa si nu avem cum sa modificam sistemul de facturare. Daca nu ai posibilitatea de a achita suma intreaga te pot ajuta cu o amanare de plata daca doresti "  -  Acuma, nu ma oftic pentru cei 15-20 lei taxati in plus. Nu-i un capat de lume...Ma oftic ca nu am cu 30 ani mai putin si nu locuiesc in capitala. Fatuca era dispusa sa ma motiveze in orice mod, numai sa platesc facturile si sa-mi vad de treaba.. Asta e domnilor povestirea mea. Concluzia fiind, ca orice greseala costa si prea putin conteaza cine a facut-o. Platita, e musai sa fie. Daca v-am plictisit, ma scuzati.


Buna,

Imi pare rau pentru situatia intampinata. Daca doresti sa verificam, te rog sa apelezi la chat pentru asistenta. 

CHAT.jpg

Multumesc!

Highlighted
Sfătuitor
Postări: 57
Înregistrat: ‎24-01-2012
0

Re: Gura bate...guru

...Nu Alexandra, nuuu, orice numai nu ma da " pe mana " chat-ului.. Sa speram ca toata tarasenia a luat sfarsit si nu se va mai repeta....Cu toate ca...deja incep sa-mi fac griji. Vad ca pe My Vodafone am doua conturi de client. Cel inital, si cel creat pentru asa zisul " abonament nou ". Sa nu cobesc, dar ce ar fi ca luna viitoare sa-mi apara la plata doua facturi ? Duca-se pe pustii.....