Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎27-02-2013
0

Inchidere abonament persoana fizica

Buna ziua,

 

Incerc sa inchid un abonamnet pe care nu l-am mai folisit de 9 luni.

Am sunat la +40 372 022 222 de 4 ori , am asteptat de fiecare date timp de 45 de minute, iar cand s-a raspuns la tefelon am primit aceleasi indicatii de fiecare date:

- cererea dvs a fost inregistrata

- va va contacta cineva in cel mai scurt timp 

 

Primul apel a fost facut pe data de 30.05.2017, pana astazi (22.06.2017) nu am const contacta.

Cu toata ca le-am zis ca nu mai folosesc acel numar , in continuare ei spun ca nu raspunde nimeni la telefon.

Va rog frumos sa imi dati un contact direct catre contracte sa pot inchide abonamnetul.

 

Ultimul apel facut a fost astazi (22.06.2017) la ora 14:27:00 si am vorbit cu Mihai Martinas care m-a asigurat ca voi fii contacta azi inapoi (nu s-a intamplat).

 

Deasemenea am deschis si o reclamatie la ANPC. 

 

Multumesc,

Paula

 

 

Moderator
Postări: 170
Înregistrat: ‎21-12-2015
0

Re: Inchidere abonament persoana fizica


@bortapaula a scris:

Buna ziua,

 

Incerc sa inchid un abonamnet pe care nu l-am mai folisit de 9 luni.

Am sunat la +40 372 022 222 de 4 ori , am asteptat de fiecare date timp de 45 de minute, iar cand s-a raspuns la tefelon am primit aceleasi indicatii de fiecare date:

- cererea dvs a fost inregistrata

- va va contacta cineva in cel mai scurt timp 

 

Primul apel a fost facut pe data de 30.05.2017, pana astazi (22.06.2017) nu am const contacta.

Cu toata ca le-am zis ca nu mai folosesc acel numar , in continuare ei spun ca nu raspunde nimeni la telefon.

Va rog frumos sa imi dati un contact direct catre contracte sa pot inchide abonamnetul.

 

Ultimul apel facut a fost astazi (22.06.2017) la ora 14:27:00 si am vorbit cu Mihai Martinas care m-a asigurat ca voi fii contacta azi inapoi (nu s-a intamplat).

 

Deasemenea am deschis si o reclamatie la ANPC. 

 

Multumesc,

Paula

 

 


Buna!

 

Imi pare sincer rau pentru timpul de asteptare. In ceea ce priveste solicitarea ta, ai nevoie de asistenta din partea colegilor de la Relatii Clienti. te rog sa ne contactezi prin una din variantele de aici: https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contacteaza-ne/index.htm

 

Multumesc,

Georgiana

Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎27-02-2013
0

Re: Inchidere abonament persoana fizica

Am completat si acel formular.

 

Multumesc, 

Paula

Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎27-02-2013
0

Re: Inchidere abonament persoana fizica

Buna ziua,

 

In continuare astept acel telefon.

Aceea cerere a fost depusa joi 22.06.2017 si pana astazi 27.06.2017 nu am fost contactata.

 

Multumesc,

Paula

Moderator
Postări: 687
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Inchidere abonament persoana fizica

Buna, Paula!

 

Sa intelegem ca ne-ai trimis aceasta cerere pe e-mail si nu ai fost momentan contactata? Din pacate in aceasta perioada inregistram un numar mai mare de solicitari, insa colegii mei te vor contacta de indata ce vor ajunge la solicitarea ta. 

 

De asemenea, poti incerca sa iei legatura cu noi si prin apel la  *222, dar si trimitandu-ne un mesaj privat pe pagina de Facebook cu numarul de telefon in cauza.

 

In situatia in care este inregistrata deja o cerere catre colegii de la Departamentul de Reziliere, este bine sa stii ca vei fi apelata de catre acestia pe numarul specificat ca fiind numarul tau de contact in termen de 7 zile lucratoare. 

 

Multumesc,

Madalina 

Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎27-02-2013
0

Re: Inchidere abonament persoana fizica

Buna,

 

Din pacate am sunat deja de 4 ori si am asteptat cate 45 de minute ca sa fiu preluata de un coleg , care nu m-a putut ajuta( asa este procedura!!!) (am retinut doar ultime doua nume Mihai Martinas si Vaduva Andreea), doar a constat ceea ce vrea si a zis ca voi fii contactata in ziua respectiva, sau urmatoarea zi de un coleg care ma poate ajuta.

 

Am primit chiar o promisiune de la domnul Mihai ca ma va suna el inapoi, a doua zi sa verifice ce s-a intamplat, dar bineinteles ca nua fost asa.

 

Dar asta nu s-a intamplat. 

Am deja o luna de cand incerc sa inchid acest abonament, este sub orice critica call-center-ul care nu poate face un tranfer la cineva care sa ma ajute.

 

Merci,

Paula

Highlighted
Moderator
Postări: 170
Înregistrat: ‎21-12-2015
0

Re: Inchidere abonament persoana fizica


@bortapaula a scris:

Buna,

 

Din pacate am sunat deja de 4 ori si am asteptat cate 45 de minute ca sa fiu preluata de un coleg , care nu m-a putut ajuta( asa este procedura!!!) (am retinut doar ultime doua nume Mihai Martinas si Vaduva Andreea), doar a constat ceea ce vrea si a zis ca voi fii contactata in ziua respectiva, sau urmatoarea zi de un coleg care ma poate ajuta.

 

Am primit chiar o promisiune de la domnul Mihai ca ma va suna el inapoi, a doua zi sa verifice ce s-a intamplat, dar bineinteles ca nua fost asa.

 

Dar asta nu s-a intamplat. 

Am deja o luna de cand incerc sa inchid acest abonament, este sub orice critica call-center-ul care nu poate face un tranfer la cineva care sa ma ajute.

 

Merci,

Paula


 

Buna!

 

Am inteles. Iti recomand sa apelezi *222 pentru a intra in legatura cu un operator si cu siguranta te va ajuta.

 

Georgiana

Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎27-02-2013
0

Re: Inchidere abonament persoana fizica

Buna, Imi puteti garanta ca daca astept iar 45 de minute (sunt din Canada si ma costa cam 25$ pt aceste minute) cinava ma va ajuta? Acum am o factura de peste 150$din cauza ca am sunat de 4 ori la call centerul dvs fara sa fiu ajutata. Weekend placut, Paula
Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎27-02-2013
0

Re: Inchidere abonament persoana fizica

Am sunat azi (30.06.2017- 17:10) din nou la +40372022222 si domnul Dragos Constantin, la fel ca si ceilalti colegi mi-ai zis ca urgenteaza cererea mea si atat.

 

nr cerere: 15369695

 

Deasemenea am asteptat 35 de minute ca apelul sa fie preluat.

 

Va rog frumos sa veniti cu alta solutie , din moment ce apelul meu la *222 nu ajuta cu nimic, din contra imi face cost suplimentar.

 

Multumesc,

Paula

Moderator
Postări: 170
Înregistrat: ‎21-12-2015
0

Re: Inchidere abonament persoana fizica


@bortapaula a scris:

Am sunat azi (30.06.2017- 17:10) din nou la +40372022222 si domnul Dragos Constantin, la fel ca si ceilalti colegi mi-ai zis ca urgenteaza cererea mea si atat.

 

nr cerere: 15369695

 

Deasemenea am asteptat 35 de minute ca apelul sa fie preluat.

 

Va rog frumos sa veniti cu alta solutie , din moment ce apelul meu la *222 nu ajuta cu nimic, din contra imi face cost suplimentar.

 

Multumesc,

Paula


Buna, Paula!

 

Imi pare sincer rau pentru neplacerea cauzata, insa pentru inchiderea unui abonament ai nevoie de asistenta din partea colegilor de la Departamentul Relatii Clienti. Daca doresti, poti sa ne scrii un email aici: https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm

 

Georgiana