Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Începător
Postări: 16
Înregistrat: ‎20-05-2013
0

Inchidere abonament

Buna seara!

 

Ce trebuie sa fac sa inchid un numar de telefon incepand cu data de 28.07.2017?

In data de 25.06.2017 am sunat prima oara la numarul *222 pentru a face aceasta solicitare, iar operatorul m-a asigurat ca in trei zile voi fi contactat telefonic de cineva de la Vodafone pentru a rezolva aceasta problema.

Acest lucru nu s-a intamplat.

Pe data de 28.06.2016 am sunat din nou la *222 si operatorul m-a asigurat ca termenul pentru rezolvarea acestei probleme este de 5 zile.

Bineinteles ca nici acum nu am fost sunat de nimeni de la Vodafone.

Pe data de 02.07.2017 am revenit cu un telefon la numarul *222 si am fost informat ca termenul de rezolvare este de 6 zile lucratoare si sa astept ca voi fi contactat telefonic.

Nici de aceasta data nu am fost sunat.

Pe data de 03.07.2017 am trimis in scris aceasta solicitare pe https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm

Cele 6 zile lucratoare au trecut si azi (04.07.2017)  am sunat din nou la numarul *222 si de data asta operatoarea imi explica ca termenul pentru rezolvare este de 7 zile lucratoare.

Asa harababura nu am vazut niciodata.

Operatorii dau dovada ca sunt slab pregatit profesionali, sau sunt rau intentionati.

Doresc sa informez pe cei del la Vodafone ca vor suporta consecintele daca solicitarea mea nu este rezolvata cat mai repede.

Nu doresc sa se mai emita facturi pntru acest numar incepand cu data de 28.07.2017.

Mentionez ca am inregistrat toate convorbirile telefonice avute cu operatorii Vodafone si le voi folosi in instanta daca nu se rezolva mai repede aceasta problema.

 

Va multumesc pentru intelegere!

 

 

Moderator
Postări: 170
Înregistrat: ‎21-12-2015
0

Re: Inchidere abonament


@catalin_e a scris:

Buna seara!

 

Ce trebuie sa fac sa inchid un numar de telefon incepand cu data de 28.07.2017?

In data de 25.06.2017 am sunat prima oara la numarul *222 pentru a face aceasta solicitare, iar operatorul m-a asigurat ca in trei zile voi fi contactat telefonic de cineva de la Vodafone pentru a rezolva aceasta problema.

Acest lucru nu s-a intamplat.

Pe data de 28.06.2016 am sunat din nou la *222 si operatorul m-a asigurat ca termenul pentru rezolvarea acestei probleme este de 5 zile.

Bineinteles ca nici acum nu am fost sunat de nimeni de la Vodafone.

Pe data de 02.07.2017 am revenit cu un telefon la numarul *222 si am fost informat ca termenul de rezolvare este de 6 zile lucratoare si sa astept ca voi fi contactat telefonic.

Nici de aceasta data nu am fost sunat.

Pe data de 03.07.2017 am trimis in scris aceasta solicitare pe https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm

Cele 6 zile lucratoare au trecut si azi (04.07.2017)  am sunat din nou la numarul *222 si de data asta operatoarea imi explica ca termenul pentru rezolvare este de 7 zile lucratoare.

Asa harababura nu am vazut niciodata.

Operatorii dau dovada ca sunt slab pregatit profesionali, sau sunt rau intentionati.

Doresc sa informez pe cei del la Vodafone ca vor suporta consecintele daca solicitarea mea nu este rezolvata cat mai repede.

Nu doresc sa se mai emita facturi pntru acest numar incepand cu data de 28.07.2017.

Mentionez ca am inregistrat toate convorbirile telefonice avute cu operatorii Vodafone si le voi folosi in instanta daca nu se rezolva mai repede aceasta problema.

 

Va multumesc pentru intelegere!

 

 



@catalin_e a scris:

Buna seara!

 

Ce trebuie sa fac sa inchid un numar de telefon incepand cu data de 28.07.2017?

In data de 25.06.2017 am sunat prima oara la numarul *222 pentru a face aceasta solicitare, iar operatorul m-a asigurat ca in trei zile voi fi contactat telefonic de cineva de la Vodafone pentru a rezolva aceasta problema.

Acest lucru nu s-a intamplat.

Pe data de 28.06.2016 am sunat din nou la *222 si operatorul m-a asigurat ca termenul pentru rezolvarea acestei probleme este de 5 zile.

Bineinteles ca nici acum nu am fost sunat de nimeni de la Vodafone.

Pe data de 02.07.2017 am revenit cu un telefon la numarul *222 si am fost informat ca termenul de rezolvare este de 6 zile lucratoare si sa astept ca voi fi contactat telefonic.

Nici de aceasta data nu am fost sunat.

Pe data de 03.07.2017 am trimis in scris aceasta solicitare pe https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm

Cele 6 zile lucratoare au trecut si azi (04.07.2017)  am sunat din nou la numarul *222 si de data asta operatoarea imi explica ca termenul pentru rezolvare este de 7 zile lucratoare.

Asa harababura nu am vazut niciodata.

Operatorii dau dovada ca sunt slab pregatit profesionali, sau sunt rau intentionati.

Doresc sa informez pe cei del la Vodafone ca vor suporta consecintele daca solicitarea mea nu este rezolvata cat mai repede.

Nu doresc sa se mai emita facturi pntru acest numar incepand cu data de 28.07.2017.

Mentionez ca am inregistrat toate convorbirile telefonice avute cu operatorii Vodafone si le voi folosi in instanta daca nu se rezolva mai repede aceasta problema.

 

Va multumesc pentru intelegere!

 

 


Buna!

 

Imi pare sincer rau pentru timpul de asteptare, insa in ceea ce priveste solicitarea ta, ai nevoie de asistenta din partea colegilor de la Departamentul Relatii Clienti. Te rog sa ne apelezi prin una din variantele de aici: https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contacteaza-ne/index.htm

 

Georgiana

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎11-07-2017
0

Re: Inchidere abonament

Domnul Cătălin ar mai exista o variantă dacă sunteți interesat vă pot lăsa o adresă de mail sau un nr de tel
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎11-07-2017
0

Re: Inchidere abonament

As dori sa preiau eu numarul de telefon,intr-O reprezentanță nu durează mai mult de 10 min,aveți nr de telefon astept un semn de la dvs