Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
rxt
Începător
Postări: 20
Înregistrat: ‎31-03-2013
0

Modificare plan tarifar

Buna seara. Avand in vedere faptul ca,incepand cu data de 1 octombrie am intrat in ultimele luni de contract si implicit in perioada in care pot trece la un alt abonament, doresc sa fac aceasta schimbare catre un plan tarifar care este mai bine armonizat cu piata actuala de telefonie mobila(ofertele de portare sau de retentie Orange sau DIGI), cu vechimea in retea si cu ofertele pe care alti clienti le-au primit chiar de la Vodafone in ultimele 2-3 luni. Precizez ca nu sunt interesat de achizitia unui telefon mobil la pret promotional.

 

De asemenea vreau sa mentionez ca am facut in prima parte a zilei de joi si o solicitare la *222, dar, desi credeam ca voi fi contactat, nu s-a intamplat acest lucru pana acum, iar saptamana viitoare nu cred ca voi putea raspunde la telefon oricand, am considerat oportuna postarea unui mesaj pe forum, in speranta unei rezolvari cat mai rapide a acestei solicitari.

Membru veteran
Postări: 659
Înregistrat: ‎17-04-2012

Re: Modificare plan tarifar

Salutare.

 

Pentru a primi asistenta iti recomand sa accesezi chat-ul. Fereastra de chat apare pe orice pagina a site-ului Vodafone si arata ca in imaginea de mai jos.

 

 

Mult succes!

____________________________________________________________________________________________________
HTC One 32 GB Black
Voucher pentru reducere 1% la orice achiziție de pe PC Garage - OIBYKUOG
Voucher pentru reducere 3% la orice achiziție de pe WatchShop - 858MYXYUVodafone
Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012
0

Re: Modificare plan tarifar

Asa de curiozitate,abonamentul cam ce beneficii sa includa si la ce valoare sa fje? Emoticon fericit


Vodafone
rxt
Începător
Postări: 20
Înregistrat: ‎31-03-2013
0

Re: Modificare plan tarifar

Multumesc Ionut pentru raspuns. As vrea un abonament de fidelizare / promotional, care i-a fost oferit unui coleg si care consider ca este perfect din toate punctele de vedere, pentru mine. Nu stiu cum se numeste, si din cate am inteles, pe chat, pentru acel abonament trebuie sa discut cu reprezentantii Vodafone care se ocupa de ofertare si care nu pot fi contactati sub nici o forma, decat atunci cand suna ei, in urma unei solicitari. 

 

Acest lucru nu mi se pare tocmai bine gandit, avand in vedere ca nu toata lumea poate raspunde la telefon oricand (sunt la munca, nu au acoperire, etc). Era mai fain acum vreo 4-5 ani, cand astfel de solicitari puteau fi preluate si rezolvate rapid de catre orice reprezentant al serviciului clienti Vodafone.

Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012
0

Re: Modificare plan tarifar

  Zici ca nu stii cum se numeste,dar stii ce beneficii include si la ce valoare a fost oferit?


Vodafone
Highlighted
rxt
Începător
Postări: 20
Înregistrat: ‎31-03-2013
0

Re: Modificare plan tarifar

Da, a fost oferit la 7 euro (TVA inclus). Stiu si beneficiile, dar nu le mai enunt aici, ca am avut mai de mult o discutie in contradictoriu cu un reprezentant vodafone, cu privire la publicarea ofertelor personale de retentie in spatiu public al forumului. Tu sigur iti vei putea da seama despre ce abonament promotional este vorba si ce are inclus.

rxt
Începător
Postări: 20
Înregistrat: ‎31-03-2013

Re: Modificare plan tarifar

Pentru corectitudine tin sa revin cu un mesaj pentru a nu lasa in aer acest topic. Zilele trecute, dupa multe telefoane / incercari / postari am reusit sa vb cu o domnisoara / doamna de la departamentul de loializare. In urma acestei discutii am primit o oferta foarte buna, de care sunt pe deplin multumit. In consecinta va recomand sa aveti ori perseverenta, ori rabdarea necesare pentru a vorbi cu cineva din departamentul de ofertare, deoarece ofertele si serviciile vdf sunt de calitate, spre deosebire de unele "proceduri" care ar putea fi schimbate sau macar adaptate pentru toti clientii (nu doar pentru majoritate).

 

De asemenea vreau sa mentionez ca reprezentanta departamentului de fidelizare a fost de nota 10, la fel ca si oferta, iar convorbirea a fost aplicata, rapida, sincera.

A doua zi dupa aceasta discutie am primit un apel automat din partea VDF, pentru a oferi note referitoare la interactiunea avuta cu reprezentantii Vodafone. Notele pe care le-am dat au fost mari pentru oferta / rezolvarea problemei si pentru persoana cu care am discutat si mai mici pentru VDF, din cauza procedurii greoaie impuse in rezolvarea acestor situatii.

 

Am ramas placut suprins, cand, astazi, am fost sunat de o doamna de la Vodafone, pentru a discuta despre notele acordate si mai ales despre motive. Astfel am constatat ca exista totusi macar un interes referitor la parerea clientilor despre procedurile si serviciile vodafone.

 

In concluzie, asa cum ma asteptam, si la VDF exista persoane deosebite (eu am avut placerea sa interactionez cu 2 dintre ele), care stiu sa asculte, care nu sunt plictisite si care vor sa-si indeplineasca atributiile, cat mai bine posibil.