Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
rxt
Începător
Postări: 20
Înregistrat: ‎31-03-2013
0

Modificare tip abonament

As dori sa fac o modificare a tipului de abonament. Am un abonament Mega 8 (8 Euro cu tot cu TVA) si as vrea sa-l modific catre Mega 8 Plus (8 Euro TVA inclus). Asa cum se poate sesiza, abonamentul pe care il solicit are exact aceeasi valoare cu cel pe care il am. De aceea consider ca din punct de vedere financiar nu ar trebui sa existe nici un fel de problema. As dori sa fie avuta in vedere si probitatea mea ca si client vodafone. Atasez mai jos un screenshot din contul meu MyVodafone, care arata clar faptul ca din data de 01.04.2013 ar trebui sa pot efectua modificari asupra abonamentului. 

 

Untitled.png

Astept un raspuns in acest sens.

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Modificare tip abonament

Buna rxt si bine ai venit in comunitatea Vodafone!

 

Ai un mesaj privat de la mine. Astept mai multe detalii pentru a iti putea oferi asistenta.

 

O zi frumoasa!

Irina

Highlighted
rxt
Începător
Postări: 20
Înregistrat: ‎31-03-2013

Re: Modificare tip abonament

[ Editat ]

Multumesc pentru raspuns. Este exact ce nu am solicitat, un raspuns TIP, sec, o poezie, care nu tine cont nici pe departe de vechimea (aprox 10 ani), fidelitatea si seriozitatea clientului. Din pacate acest forum nu ajuta cu nimic pentru ajungerea la o intelegere favorabila ambelor parti. Raspunsurile primite aici, pe forum, sunt identice cu cele pe care le primiti daca sunati la Serviciul Clienti (*222), ca ale unor roboti telefonici, care au cateva raspunsuri predefinite pentru cateva probleme / intrebari. Va recomand sa va indreptati catre *222. Este falsa impresia ca pe forum cererile dumneavoastra vor fi tratate altfel, ca se va ajunge la o intelegere si nu la raspunsuri lipsite de continut. Un fel de "Ca nu vreau eu (a se citi vodafone). Ai semnat, prostule care esti tu prost, sa fii sanatos!" (se pare ca asta este noua strategie de management si marketing a companiei). Probabil Vodafone a sesizat, in urma unui studiu de piata, ca are clienti mai putin instruiti si mult mai usor de prostit (printre care inca ma numar).

Tin sa precizez ca la Orange, abonamentul poate fi modificat dupa 1 an, chiar daca a fost semnat pe o perioada de 24 de luni, iar clientul beneficiaza de posibilitatea achizitionarii unui telefon subventionat o data pe an, indiferent daca este sau nu in perioada contractuala de 12 sau 24 de luni. (prevederi valabile si la Vodafone, in urma cu ceva ani, cand am semnat eu ultimul act aditional pe hartie).


Toate acestea se intampla din vina noastra, a clientilor, dar pot fi rezolvate prin dictonul TRAIASCA PORTABILITATEA.

Vreau ca toti colegii de forum sa stie ca aceste contracte sau acte aditionale, incheiate in persoana sau la distanta, nu sunt nici pe departe batute in cuie si intangibile in prevederile lor. Atat cadrul legal romanesc cat si cel international permit modificarea oricaror prevederi, in orice moment, pe durata executarii unui contract, atat timp cat partenerii contractuali negociaza acest lucru. Imposibilitatea ajungerii la o intelegere multumitoare atat pentru client cat si pentru operator nu se datoreaza contractului semnat ci REFUZULUI Vodafone de a veni in intampinarea clientului si de a negocia cu acesta. Si actele internationale (conventii, tratate, acorduri) pot fi modificate in orice moment prin intelegerea partilor. Singurele acte din tot spectrul juridic care nu pot modificate, negociate, decat cu  3 luni inainte de expirarea lor Emoticon fericit) sunt contractele semnate cu Vodafone.

Va respect si va urez traditionalul:
"CINE MAI ARE INCREDERE IN VODAFONE CA MINE SA PATEASCA"

UN CLIENT GOLD ( si ce daca? Emoticon fericit) )

P.S.: Doamnei / Domnisoarei Moderator ii multumesc pentru promptitudinea raspunsului. Sunt foarte sigur ca dansa nu are nici o putere si nici o vina cu privire la modul in care Vodafone isi trateaza clientii.(Vodafone se axeaza doar pe prepay si / sau pe prostirea vechilor clienti).

 

Dragi colegi am incercat sa public si raspunsurile primite ca sa va puteti face o parere corecta, dar postul a fost sters.

 

Pentru cine este interesat ii stau la dispozitie prin mesaje private.

rxt
Începător
Postări: 20
Înregistrat: ‎31-03-2013
0

Re: Modificare tip abonament

Din cate vad, pe acest forum moderatorii isi dau interesul doar sa mitralieze niste replici insipide, care nu presupun nici un proces de analiza si gandire. 

 

In rest, sterg abuziv post-uri clamand incalcarea regulamentului, fara a preciza despre ce prevederi ale regulamentului este vorba, concret. 

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: Modificare tip abonament

Salut,

 

Regulamentul ti-a fost explicat in cadrul privat. In al doilea rand ti s-a oferit si un raspuns de catre moderatorul Irina cu privire la abonamentul pe care il ai. 

Echipa ti-a oferit ajutorul in limitele posibile. Ai beneficiat de suportul nostru online, chiar daca tu consideri acest fapt unul prea putin important si favorabil. 

 

Pentru a-ti face o impresie corecta despre acest forum, ai putea sa-ti rezervi un pic de timp pentru a citi regulamentul (nu trebuie sa-ti fie precizat de un moderator, este un regulament propriu-zis pe care se presupune ca l-ai acceptat in momentul crearii acestui cont de forum) si pentru a parcurge forumul pentru a vedea care este de fapt activitatea moderatorilor. 

Nu intotdeauna raspunsul pe care il doresti este cel corect. 

 

De asemenea - exceptand modalitatea in care ai adus jigniri nefondate echipei de moderatori - am sa te rog ca viitoarele postari sa lucreze la nasterea unor discutii cu adevarat productive pentru aceasta comunitate. 

 

O zi buna iti doresc,

Claudiu

Membru de onoare
Postări: 791
Înregistrat: ‎17-09-2012
0

Re: Modificare tip abonament

Buna rxt,

 

Ti-am lasat un mesaj privat.

 

Multumesc,

Roberta

rxt
Începător
Postări: 20
Înregistrat: ‎31-03-2013
0

Re: Modificare tip abonament

Regulamentul l-am citit inainte de a face prima postare. Vreau sa specific ca in regulament nu sunt trecute si interpretarile extinse si exagerate facute de moderatori (sper ca "extinse si exagerate" nu constituie o jignire nefondata a multeficientei echipe de moderatori). Nu stiam ca acestui regulament i se pot da orice fel de interpretari pentru a acoperi orice situatie cat de putin deranjanta pentru moderatori sau companie.

 

Cat priveste confidentialitatea informatiei care mi-a fost adresata, consider ca se raporteaza la persoana mea. Eu am publicat acele informatii tocmai in interesul productivitatii discutiilor acestei comunitati, ca fiecare utilizator sa-si poata forma singur o parere in legatura cu solutiile propuse la aceasta situatie.

 

Sunt de parere ca discutiile cu privire la o interpretare sau alta, data regulamentului, nu ar trebui sa se poarte in cadru privat.

 

Nu intotdeauna interpretarile si raspunsurile date de moderatori sunt cele corecte.

 

 

Începător
Postări: 18
Înregistrat: ‎22-04-2013
0

Re: Modificare tip abonament

Ai dreptate ,si eu sunt client GOLD iar daca le cer putin respect la prelungirea abonamentului ,avand in vedere vechimea  si corectitudinea mea la plata facturilor celor 2 abonamente [2006] , prin obtinerea unui telefon din zona de mijloc la un pret care sa ma faca sa ma simt apreciat Gold ma vad tratat ca fiind un frustrat ,sau mai rau ca pe unul care le cere o pomana .Fa-ti o asigurare auto si vezi cum este tratat un sofer vechi si fara accidente fata de unul nou sau unul vechi dar cu multe belele asa ca inclin spre aceeasi solutie  ca a ta si anume PORTAREA la concurenta

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: Modificare tip abonament

Salut,

 

Pentru a clarifica diferenta dintre cadrul privat si cel public: discutiile purtate in cadrul privat contin informatii strict confidentiale, care, sub nicio forma (exceptie sau nu) nu se vor publica in cadrul public. Aceste informatii sunt legate de cele ale contractelor clientilor, numere de telefon, coduri de abonati, oferte personalizate (acolo unde este cazul), date personale ale clientilor, etc. Informatiile enumerate anterior din punct de vedere al sigurantei datelor (exista o lege a relatiei dintre companie - oricare ar fi aceasta - si client care tine de siguranta datelor utilizatorilor de servicii) nu se expun public in cadrul forumului Vodafone (proprietate Vodafone) sub nicio forma. 

Daca doresti sa expui (din punct de vedere al clientului) aceste informatii, le poti pune pe domenii personale, alegerea apartinandu-ti. 

 

In ceea ce priveste o discutie purtata intre doi useri in cadrul privat (oricare ar fi acesti doi useri), aceasta nu poate fi pusa pe domeniul public decat cu acordul ambelor parti, intrucat schimbul de mesaje apartine ambilor useri, devenind astfel proprietatea fiecaruia. 

 

Toate aceste informatii tin de respectul userilor din jur, un aspect foarte important in cadrul unei comunitati online. 

 

Desigur, in final trebuie mentionat ca folosirea acestui forum nu este obligatorie, eixstand si alte domenii ce pot fi folosite cu reguli adaptate vizitatorilor. 

 

Claudiu

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎24-12-2012
0

Re: Modificare tip abonament

Detin un abonament vodafone complet 250 la 5 euro si o extraoptiune de internet de 200 MB. Doresc o oferta de prelungire abonament cu 300 unitati vodafone , 120 unitati nationale , si pastrarea extraoptiunii de internet eventual inca ceva  MB in plus. Multumesc anticipat.