Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎05-01-2016
0

NU pot fi contactata de clientii Telekom

Bun gasit. Dupa 7 luni in reteaua Vodafone simt ca mi-a ajuns. Problema e urmatoarea: in luna mai m-am portat de la Digi la Vodafone. De atunci nu mai pot fi contactata nicicum de clientii Telekom, nici prin apel, nici prin sms. Am sunat la serviciul relatii cu clientii si mi s-a spus ca e problema celor de la Telekom si ca respectivii clienti ar trebui sa isi contacteze operatorul pentru a semnala problema.

 

Din pacate cei de la Telekom au alta parere si nu pot rezolva nimic, Vodafone ar trebui sa faca asta. Toti clientii Telekom care nu ma pot contacta pe mine spun ca au problema asta numai cu mine, nu li se mai intampla cu nimeni altcineva din reteaua Vodafone sau din alta retea.

 

Eu mi-am pierdut rabdarea. As vrea sa stiu care este suma pe care trebuie s-o platesc (am un telefon luat pe abonament) pentru a iesi din retea. De unde pot afla cat mai curand detaliile astea, punctual? Nu am timp sa merg la un punct Vodafone si nici sa stau la telefon, am bebe mic.

 

Multumesc.

 

 

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎13-12-2017
0

Re: NU pot fi contactata de clientii Telekom

Salutare ! 

Aceasi problema o intampin si eu. Nu stiu cum dar sper sa ies cat mai repede din aceasta retea de **bleep**. 

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎13-12-2017
0

Re: NU pot fi contactata de clientii Telekom

Sa inteleg ca din luna mai intampini aceasta problema si nu ai gasit nici o cale de rezolvare ? 

Moderator
Postări: 690
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: NU pot fi contactata de clientii Telekom

Buna tuturor,

Ne pare rau pentru aceste situatii Emoticon trist. Din pacate cei de la Telekom intampina probleme de apelare catre numere care au trecut printr-un proces de portare, indiferent de retea. O solutie ar fi schimbarea numarului cu unul care nu a trecut niciodata printr-un process de portare

De asemenea, recomandarea noastra este sa deschideti o sesizare catre cei de la ANCOM pentru situatiile in care acest operator nu asigura apelurile catre numerele portate in reteaua Vodafone. 

Multumesc,

Madalina