Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎24-07-2012
0

Nepasarea si Incompetenta VODAFONE

Buna, bine v-am gasit.

 

Daca tot am trecut pe aici as vrea sa va spun povestea mea, care m-a impins intr-o ura completa fata de Vodafone.

 

Totul a inceput acum 6 luni, cand 2 din cele 4 numere de telefon (abonamente) si-au terminat perioada contractuala de 2 ani. Fiind nevoit sa plec din tara cam prin perioada exact urmatoare, am sunat la Vodafone pentru a rezilia contractul cu cele 2 numere "expirate".

Totul ok pana ce aflu peste o luna ca un numar a fost "anulat" (si nici acesta in totalitate) iar celalalt numar complet ignorat. Da, mi-am dat seama cand mi-a venit factura, si numarul respectiv statea frumusel pe factura, insotit de costul abonamentului care eu cerusem sa fie anulat cu o luna inainte. Tin sa precizez ca am si aruncat cartelele respective cand am facut cererea de reziliere, deoarece am plecat din tara si le-am inlocuit cu altele.

Apoi am sunat la Vodafone, le-am explicat cazul si m-au asigurat ca totul se va rezolva. Mi-au spus sa platesc doar numerele care le folosesc de pe factura, caci de restul se ocupa ei. Timpul a trecut, si in fiecare luna tot se adunau 7 euro la factura, deoarece se pare ca nimeni nu a facut nimic. Am continuat sa platesc doar cat am folosit, ceea ce mi se pare normal, in speranta ca domnii de la Vodafone nu au uitat de cererile mele.

Cea mai trista, sau amuzanta, parte s-a intamplat in ianuarie, anul curent, cand am fost sunat de la Vodafone, cum ca sunt in urma cu plata facturii, cu o restanta de vreo 100 de ron. Iarasi am inceput sa le explic povestea mea tuturor operatorilor cu care am luat legatura (vreo 4 la numar cred), in final sa mi se spuna ca operatorul caruia i-am facut solicitarea prima oara, a plecat din compania lor. Halal scuza. Am continuat sa discut cu operatorii Vodafone, mi s-a facut legatura cu alte, si alte persoane, mi s-a spus sa fac amanare de plata la factura pana rezolva ei problema, mi s-a facut legatura, am facut, totul parea ok. Urma sa astept sa fiu sunat de ei.

Din pacate nu s-a mai intamplat. Dupa cateva zile am primit mesaje pe telefon ca daca nu imi platesc factura imi vor bloca numerele. Nu am platit nimic, deoarece am facut o amanare de factura, si asteptam rezolvarea problemei. A urmat la scurt timp blocarea tuturor numerelor mele de pe abonament, pana si a contului de pe pagina Vodafone.

Iar cireasa de pe tort a fost un mesaj "amenintator" din partea Vodafone, care spunea ca daca nu platesc factura vor actiona contra mea pe cale juridica pentru recuperarea banilor.

 

Acum, la Vodafone nu pot suna, nu mai am nici un numar Vodafone prin casa, sau prin zona mea, operatori de la relatii cu clientii nu m-au mai sunat, si stau cu telefoanele blocate. Noroc ca mai aveam cartela de Orange.

 

Din moment ce s-a ajuns la asa ceva dintr-o simpla cerere de reziliere perfect normala, iar Vodafone a refuzat sa coopereze pentru rezolvarea problemei, sunt foarte pornit in a nu a mai plati absolut nimic si a sesiza ANPC printr-o reclamatie contra Vodafone.


A mai avut cineva probleme de genul acesta? Ce ziceti?

Începător
Postări: 20
Înregistrat: ‎05-02-2013
0

Re: Nepasarea si Incompetenta VODAFONE

[ Editat ]

Imi pare rau de ceea ce ti s-a intamplat; greseala ta imensa este ca ai stat la povesti cu mnealor in loc sa iti rezervi 5 minute sa le faci o notificare in scris (prevede contractul lor). Cu tidula in mana n-ar mai fi avut tupeul sa-ti spuna sa le platesti factura.

Daca ai facut cerere de amanare la plata si nu ai specificat acolo motivul....adica Vodafone sa-si rezolve problemele interne....esti bun de plata...basca or sa mai zica si ca te-au pasuit.

Trebuie sa intelegem un lucru....cu orice companie TREBUIE DISCUTAT IN SCRIS...altfel patim ca tine.

Operatorii au targheturi ca sa-si primeasca salariile si n-au interes sa te ajute pe tine consumator ci pe el.

Daca n-ai nimic scris...ma tem ca esti bun de plata.

 

Totusi ai putea face o vizita sau da un telefon sau email la protectia consumatorului...sa ii verifice un pic. Asa ANPC are ocazia sa-i controleze...si sigur gasesc ei si alte nereguli Emoticon care face cu ochiul.

 

 

 

Membru cu acte în regulă
Postări: 470
Înregistrat: ‎18-06-2012

Re: Nepasarea si Incompetenta VODAFONE

Buna Yami,


Imi pare rau de situatia neplacuta prezentata. Lasa-mi, te rog, numerele de telefon in cauza pentru a efectua verificarile necesare.


Pentru a imi lasa mesaj privat, da click pe numele meu de utilizator si ti se va deschide o fereastra precum cea din imagine unde vei avea posibilitatea aceasta.

Alina-Elena PM.JPG
Multumesc,
Alina

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎24-07-2012
0

Re: Nepasarea si Incompetenta VODAFONE

Am trimis mesaj cu numerele..

Highlighted
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎24-07-2012
0

Re: Nepasarea si Incompetenta VODAFONE

Mda, problema tot nu a fost rezolvata deoarece nu pot sa platesc factura, pentru ca contul e inchis. Si imi plateam factura pe net. Am trimis mesaj, dar se pare ca e ignorat.

Membru cu acte în regulă
Postări: 402
Înregistrat: ‎02-08-2012

Re: Nepasarea si Incompetenta VODAFONE

Salut Yami,

 

Imi pare rau pentru aceasta situatie. Colega mea Alina, cu siguranta a adresat situatia mai departe urmand sa revina cu un raspuns.

 

Daca doresti, trimite-mi, te rog, un mesaj privat care sa contina numele de telefon implicate pentru a putea efectua verificarile necesare.

 

Multumesc,

Cristina