Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Sfătuitor
Postări: 46
Înregistrat: ‎09-06-2012
Soluţie acceptată

Notificare crestere preturi abonamente

In contextul cresterii majoritatii preturilor, te informez ca incepand cu 8 aprilie 2019 voi plati doar jumatate din suma agreata prin contractul aferent abonamentului incheiat intre mine, clientul, si voi, Vodafone.

Daca nu esti de acord cu aceasta modificare, poti lua legatura cu mine in termen de 3 zile de la primirea acestei notificari. In caz contrar, voi considera acceptul tau tacit, fara plata vreunor penalitati sau despagubiri.

 

Acest mesaj constituie un preaviz oficial, la fel ca SMS-ul primit de la tine.

 

 

PS. 1. Invatati, in numele a tot ceea ce va este drag, sa folositi blestematul ala de pronume de politete. Folositi „dumneavoastră” in orice ocazie, ca nu va musca. Mi-e scarba sa fiu salutat de fiecare data cu „tu”, mai ales de cineva care n-are interesul sa-mi rezolve problema.

 

Si 2, nu-mi cereti sa sun la *222. Daca vreti sa sunati la *222, sunati voi si spuneti-mi in cat timp intrati in legatura cu un operator, precum si daca acel operator are cheful/puterea sa rezolve problema ridicata.

Sfătuitor
Postări: 46
Înregistrat: ‎09-06-2012

Re: Notificare crestere preturi abonamente

Salut,

Îți mulțumesc pentru confirmarea tacită! Voi plăti de acum încolo doar jumătate din suma convenită, așa cum ai fost de acord, nerăspunzând acestui mesaj.

Apreciez că mă vei înțelege dacă uneori îți voi plăti după intervalul pe care mi l-ai impus, se întâmplă câteodată să fiu mai aglomerat, însă îți vei păstra prioritatea. Nu voi plăti pe alții înaintea ta.

Aceleași gânduri bune, echipă Vodafone!

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎10-05-2018
0

Re: Notificare crestere preturi abonamente

Super postarea
#sieu
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎10-05-2018

Re: Notificare crestere preturi abonamente

Oricum voi renunta la abonamentul Vodafone
DIGI abia asteapta portarea
Am o groaza de motive dar NU INTERESEAZA PE NIMENI
Sunt o multime de papagali care platesc in continuare
Moderator
Postări: 214
Înregistrat: ‎25-06-2018
0

Re: Notificare crestere preturi abonamente

Buna!

Daca nu esti de acord cu modificarea poti renunta unilateral la contract, in 30 de zile de la primirea notificarii, fara a plati penalitati sau despagubiri. Poti face acest lucru prin scrisoare cu confirmare de primire, trimisa la Vodafone Romania. Daca ai un abonament si telefon achizitionat in rate si doresti sa renunti la contract,  va fi necesar sa achiti contravaloarea tuturor ratelor ramase neachitate din pretul telefonului, acestea fiind mentionate pe ultima factura emisa.

Multumesc,

Elena

Sfătuitor
Postări: 46
Înregistrat: ‎09-06-2012
0

Re: Notificare crestere preturi abonamente

Bună!

Tocmai ce vă rugam să folosiți pronumele de politețe, ca apoi să primesc un răspuns șablon de la unul din „moderatorii” de serviciu, care mă tutuiește de parcă ne știm din moși strămoși...

Deci, dragă Elena_B, un răspuns mai pertinent ar fi început astfel: „Stimate client, vă înțelegem problema, dar, din păcate pentru dumneavoastră, nu avem nici cea mai mică intenție să vă ajutăm. Dacă doriți să reziliați, urmați pașii...”

Dar se vede cât de mult se interesează Vodafone de problemele clienților, dacă nici măcar nu le citește mesajele.

 

Iar referitor la „oportunitatea” de a rezilia contractul fără penalități, mai ales că nici măcar nu mai eram într-o perioadă contractuală sau să fi luat vreun telefon de la voi, vă anunț că exact asta am de gând să fac.

După trei discuții cu departamentul de „loializare”, care, după câteva oferte de toată jena, mi-a dat „acordul” de a pleca...

 

Să mă repet, departamentul de loializare îmi spune că pot pleca?? Adică fix ăia care ar fi trebuit să se lupte să păstreze clienții??

Sincer, voi sunteți normali? Un angajat al unui departament de fidelizare/loializare/retenție/etc, n-ar trebui să aibă în vocabular expresia „puteți pleca”!! Nu poate rezolva problema, o pasează mai sus, nu ia decizia de a termina un contract! Iar dacă de mai sus vine totuși acea decizie, m-aș fi așteptat ca un șef mai mic să-mi spună că n-am decât să plec, că pe ei nu-i interesează dacă mai au clienți sau nu...

 

Deci, după 15 ani de abonament, am luat decizia de a renunța. Și nu-s singurul.

Pentru o creștere de 0,83 euro, Vodafone a pierdut un abonament de 10 euro.

 

 

So long, and thanks for all the fish!

Moderator
Postări: 674
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Notificare crestere preturi abonamente

[ Editat ]

Buna, 

 

Ne pare rau daca ai ajuns la aceasta perere. Compania noastra nu isi doreste ca adresarea la persoana a doua, singular, sa fie considerata o lipsa de respect in ceea ce priveste felul de a dialoga sau de a transmite informatia, ci mai degraba o modalitate de a ne apropia cat mai mult de clientii nostri si, totodata, partenerii nostri.
 
Folosim acelasi mod de adresare pe toate canalele noastre din mediul online. Asadar, vei regasi acelasi mod de adresare si pe Facebook, Twitter precum si pe Forumul Vodafone. D Prin urmare, fiind vorba de un canal de asistenta online, ne dorim sa pastram aceeasi linie.
 
Pe de alta parte, dorim sa te asiguram ca suntem deschisi oricand la sugestii, apreciem orice fel de feedback in aceasta privinta si avem grija ca atat modul de adresare cat si calitatea informatiilor transmise sa se ridice mereu la inaltimea asteptarilor clientilor Vodafone.
 
Paxi, cu privire la solicitarea legata de renuntarea la abonament, intrucat nu avem posibilitatea de a-ti solicita aici mai multe informatii cu privire la contul tau de client, avem rugamintea sa ne trimiti fie un e-mail aici: https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm, fie sa ne contactezi la *222 ori pe pagina noastra de Facebook, respectiv aici: https://www.facebook.com/messages/vodafonero. Dorim sa verificam feedback-ul oferit colegilor de la departamentul de fidelizare si sa cautam impreuna o oferta potrivita nevoilor tale. 

Multumim mult pentru intelegere si te asiguram ca ne-ar placea sa ramai alaturi de noi! 

Madalina
Highlighted
doc
Vizitator
Postări: 5
Înregistrat: ‎12-11-2012
0

Re: Notificare crestere preturi abonamente

Taxa pe lacomie. Si la Vodafone, si la concurenta; asa ca nu mi se pare niciun castig sa plec la alt operator.

Sfătuitor
Postări: 46
Înregistrat: ‎09-06-2012
0

Re: Notificare crestere preturi abonamente

@Doc, nu e vorba de taxa pe lăcomie, ci de taxa pe vechii abonați. Încercați să cereți o ofertă de portare de la oricare din furnizorii de telefonie, apoi comparați-o cu ce aveți în momentul ăsta. Vă pot garanta că veți primi ceva mult mai bun. Apoi încercați să cereți o ofertă de retenție. Veți primi ceva în plus, nu zic nu, dar mult mai puțin decât la portare și aproximativ cam la fel cu un nou abonat.

Să fii abonat vechi e o afacere extrem de proastă în momentul ăsta, și-s de acord că peste tot e la fel. Dar nu pot pricepe de ce niciunul din furnizori nu vede nișa: cine va aprecia abonații vechi, va avea de câștigat pe termen lung.

 

@Madalina: Aveți o modalitate extrem de dubioasă de a vă respecta slash apropia de clienții slash partenerii voștri, și anume: „Prietene, dacă nu-mi plătești mai mult, îți tai telefonul”...

Și, sincer, în afara culturii corporatriste, în care șeful/a a ajuns șef doar pentru că (...) și nu pentru c-ar ști diferența între „you” singular și „you” plural, nicăieri în altă parte n-am auzit ca pronumele de politețe să fie considerat jignitor sau ofensiv.

Nu știu cine se ocupă de treburile astea și nici nu-mi pasă, dar consider că greșește foarte mult.

Încercați să vă imaginați că în locul mesajului de mai sus, ați fi trimis un mesaj de forma „Stimate client, din cauza creșterii nivelului de radiații gamma la nivelul anemonelor, ne vedem nevoiți să mărim prețul abonamentului Dvs. cu 0,5 euro. Ne cerem scuze pentru această creștere, independentă de voința noastră, și vă oferim în compensație, la alegere, un plus de 500 MB date mobile sau 30 de minute/SMS-uri naționale, lunar, pe toată durata abonamentului. Dacă însă doriți rezilierea etc etc etc...”

Consider că ar fi sunat mult mai bine.

Tu ce crezi, prieteno? Pe care din cele două mesaje le-ai aprecia mai mult?

 

Cât despre „feedback-ul” de la departamentul de fidelizare...

Mi s-au oferit niște variante de tot rahatul, predefinite, în care eu n-aveam dreptul să zic decât „da, îl vreau” sau „nu, nu-mi place”. După 15 ani de abonament, am sperat că pot negocia ceva, că mi se pot oferi mai multe ceva-uri în detrimentul a mai puține altceva-uri. N-a fost cazul, iar răspunsul departamentului a cărui sarcină e să mențină clienții în rețea a fost „poți pleca, contractul se reziliează din data de...”.

Oamenii ăia sunt plătiți absolut degeaba. Cam ca unii de pe forum, care de ani de zile tot „traversează o perioadă mai aglomerată”...

doc
Vizitator
Postări: 5
Înregistrat: ‎12-11-2012
0

Re: Notificare crestere preturi abonamente

@Paxi, si la Digi mi-au marit abonamentul cu 4 lei. Textul clasic: "muncim sa imbunatatim..." Chiar e taxa lui Orlando, pe care toti o transfera la client.

Cat despre fidelizarea clientilor vechi, perfect de acord; am postat un banc pe alt topic; "ieri te recrutam, azi esti angajat". Si eu am solicitat o oferta personalizata si m-au trimis la plimbare. In schimb, ma bombardeaza lunar cu oferte nesolicitate - poate-poate inghit momeala, reinnoiesc abonamentul si prelungesc sclavia. 
LA Digi am aceeasi problema; client vechi, servicii aproape complete, mai pot astepta. Am solicitat din 2016 un stick de internet mobil 4G. Comanda anulata automat in 2018, fara sa stiu (eu asteptam ca proasta). Si, dupa solicitari repetate, sunt tot in asteptare. Am solicitat din contul de client un upgrade de abonament crezand ca asta era rezolvarea problemei mele (momentan am un 3G), au facut act aditional trimis instantaneu pe email, dar nu am stickul. Nu au nicio jena sa imi ceara plata pentru abonament 4G si sa imi ofere conditiile de 3G. Sunt in termen, asa ca o sa anulez actul aditional. 
Prefer sa nu schimb stapanul. Sunt libera de contract si pot trece la prepay oricand si oriunde. In fiecare luna in alta retea, daca am chef. Nu am abonamentele perfecte, dar sunt multumitoare si prefer sa raman asa. Imi dau seama ca dupa ce ma prind in lant, si altii ma vor trata la fel.