Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012

Re: Oferta pentru vechii abonati

Asa cum se recomanda pe forum,"este necesar sa accesezi chat-ul pentru a primi asistenta din partea unui consultant. Fereastra de chat arata ca in imaginile de mai jos. Dupa logare si alegerea temei de discutie vei fi preluat imediat.

chat.jpg

chat1.jpg"


Vodafone
Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013
0

Re: Oferta pentru vechii abonati


@valir a scris:

Da! inteleg foarte bine ce zici tu.eu ma refeream la o alta oferta fata de ce e pe site,tinand cont ca sunt cliend Gold si am abonament de 12 ani.Daca se poate face o alta oferta fata de cea normala de pe site.

multumesc!


Buna,

Te rog sa adresezi solicitarea echipei de chat.

 

original.jpg


Multumesc,
Alexandra

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎05-07-2012
0

Re: Oferta pentru vechii abonati

Hello..decateva saptamani mi-a expirat perioada contractuala.cei de la orange si cosmote m-au contactat pentru portare, tinand cont ca mai am abonamente si la ei.ultima oferta primita dela vdf. nu ma avantajeaza, ci doar din punctul de vedere al mentinerii nr in retea..iar de la operatorii prezentati mai sus, primesc telefoane la un pret foarte avantajos,,gen s5 cu 180 euro, la un abonament cu 15 euro si dublarea facilitatilor pe care le platesc cu 22 euro..
Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013
0

Re: Oferta pentru vechii abonati


@Valik a scris:
Hello..decateva saptamani mi-a expirat perioada contractuala.cei de la orange si cosmote m-au contactat pentru portare, tinand cont ca mai am abonamente si la ei.ultima oferta primita dela vdf. nu ma avantajeaza, ci doar din punctul de vedere al mentinerii nr in retea..iar de la operatorii prezentati mai sus, primesc telefoane la un pret foarte avantajos,,gen s5 cu 180 euro, la un abonament cu 15 euro si dublarea facilitatilor pe care le platesc cu 22 euro..

Buna,

Pentru a primi asistenta, te rog sa contactezi echipa de chat.

Multumesc pentru intelegere,
Alexandra

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎10-10-2013

Reziliere contract

buna ziua.

 

astazi dimineata la ora 8.22 am achitat factura. la 9.30 mi s-a inchis abonamentul. am confirmat plata de nu stiu cate ori si acum nu reusesc sa vorbesc cu cineva de la voi. este incredibil.

 

in acest fel mi-am dat seama ca trebuie sa reziliez cu Vodafone pentru ca in ultimul timp nu ma mai simt ca un abonat, ci doar cineva pe care dumneavoastra il urmariti sa plateasca.

 

va rog sa-mi deblocati urgent contul si sa ma contactati pentru rezilierea contractului. 

 

multumesc.,

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Reziliere contract


@Dynnno a scris:

buna ziua.

 

astazi dimineata la ora 8.22 am achitat factura. la 9.30 mi s-a inchis abonamentul. am confirmat plata de nu stiu cate ori si acum nu reusesc sa vorbesc cu cineva de la voi. este incredibil.

 

in acest fel mi-am dat seama ca trebuie sa reziliez cu Vodafone pentru ca in ultimul timp nu ma mai simt ca un abonat, ci doar cineva pe care dumneavoastra il urmariti sa plateasca.

 

va rog sa-mi deblocati urgent contul si sa ma contactati pentru rezilierea contractului. 

 

multumesc.,


Buna!

 

Imi pare rau pentru situatia intampinata. Ai nevoie de asistenta din partea unui consultant Vodafone pentru a rezolva solicitarea aceasta. Pentru a o primi, te rog sa accesezi chat-ul.

Chat.jpg

O zi frumoasa!

 

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎02-12-2014
0

Re: Reziliere contract

Abonatii vechi sunt tratati in cel mai penibil mod! Eu sunt unul dintre ei. INCA sunt unul dintre ei. Pana la sfarsitul lunii o sa fiu client Orange.

Începător
Postări: 10
Înregistrat: ‎30-11-2013
0

Re: Reziliere contract

Buna seara,

Sunt unul din clientii vodafone de peste 12 ani si mi-am prelungir contractul pe inca doi ani desi abonamentul este unul sub orice critica: 500 min in vodafone, 50 min nationale si 15 mb trafic. Am incercat sa obtin un abonament mai bun dar... in zadar.Abia astept sa treaca perioada contractuala si sa renunt la abonament. Politica vodafone este una ostila vechilor abonati

Highlighted
Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: Reziliere contract

Salut,

 

Sa inteleg ca esti in perioada contractuala si doresti o negociere de contract, nu? Acest lucru nu se poate si nu numai la noi, ci la orice operator (chiar toti operatorii semneaza contracte, nu doar Vodafone). 

De asemenea, nu aveai nicio obligativitate sa prelungesti abonamentul cu o varianta care nu te interesa. Este normal sa te folosesti de dreptul tau ca abonat, sa negociezi si sa alegi serviciul perfect pentru tine si nevoia ta de utilizare. Faptul ca accepti un abonament, pentru ca apoi sa faci reclamatii, in opiniea mea strict personala, anuleaza orice credibilitate a reclamatiei in sine. 

 

Multumesc,

Claudiu 

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: Reziliere contract

Eu sunt de acord ca acei clienti vechi au numai probleme cu Vodafone. Mai am pana pe 22 dec 2014 si scap de nesimtitii din Vodafone, care umfla facturile cum vor ei.

Eu am fost incarcat cu 12 milioane de lei dar cum?

La ora 10 dimineata am primit tel de la ei ca am cost suplimentar 10 milioane la net si au zis ca inchid netul. La ora 13 cand am revenit la ei au zis ca am cost suplimentar la net de 12 mil, HAHAHA!!! dar netul inchis din server. Daca fac un calcul nici macar nu am viteza necesara sa descarc atatia mega intr-o noapte. Cele doua milioane au recunoscut ca sunt greseala dar celelalte 10 ?!?!?!?!?!?