Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru
Postări: 30
Înregistrat: ‎24-01-2012

Re: Oferta pentru vechii abonati

Claudiu,iti rezerv tie placerea de a te plimba prin  site-urile vodafone din UE,iar daca ai sa  faci asta,poate ne explici si noua  celor multi care nu putem sa intelegem nici in ruptul capului,de unde vin diferentele de pret  dintre noi si ei. 

De exemplu,un SGS 2 pentru un abonament de 50 euro in Germania costa 80 euro,iar in Romania 300.Acelasi telefon  in Italia ,il iei cu 20 euro,la un abonament de 30 euro/luna. Nu sunt numai eu pe acest forum care spun ca preturile sunt exagerate,in incercarea de a mai diminua din pierderile cu care va laudati, o multime  de oameni iti spune,ba iti mai si argumenteaza,si trebuie sa-i crezi. De o luna de zile scriem  pe acest forum despre toate cele care nu ne convin,dar n-am auzit nici un moderator sa vina sa spuna ca solicitarea X  facuta de forumisti, a fost prezentata  sefului de compartiment Y  si a primit urmatoarea rezolvare .Te-ai dus tu pe la Marketing  cu posturile noastre,sa le spui alora  ca noua nu ne convine sa fim tratati diferentiat  ca abonati vechi si noi ?Te duci tu sa-i intrebi de ce nu se extinde gama de servicii si in Romania dupa modelul vestic cu,pachete de servicii ? Lumea s-a saturat de Mega+Giga ,bagate pe gat cu forta fiindca romanul e sarac si nu-si poate lua un telefon bun la liber,iar in cazul cand nu te poti adapta cerintelor pietii...

Cum vreti sa va creasca incasarile daca  serviciile sunt  putine si scumpe,vandute conditionat: Nici un smartfone fara internet ! aduce foarte bine cu Nici o masa fara peste ! din vremuri apuse.., Ai frunzarit tu  vodafone.com ca sa-mi poti explica mie si altora ca mine diferentele de preturi  si servicii dintre noi si vest ?Din ce-m vazut sunteti vreo 10 moderatori, foarte saritori cand e vorba de a rezolva o problema minora a vreunui forumist, dar nu am vazut nici o problema majora rezolvata ,ca de exemplu asta cu oferta pt abonatii vechi Superficialitatea in care va scaldati nu poate sa duca  decat la ceea ce se vedeEmoticon cu limbă scoasăierdere de utilzatori si bani.

Membru de bază
Postări: 371
Înregistrat: ‎27-02-2012

Re: Oferta pentru vechii abonati

[ Editat ]

Bravo ginelbalut!
Sunt intru totul de acord cu tine.
Am umplut forumul cu nemultumirile mele si tot mie mi se raspunde ca ... oferta e flexibila. Da, o fi, desi eu n-am sesizat asta. Dar de 3-4 ori mai scumpa. Eu am patit altceva: ca oferta facuta de la retentie sa fie mai proasta (atat ca si continut cat si dpdv al costului, in conditiile in care eu cumparam aparatul la liber) decat cea pe care stau in prezent. Sau, intr-o alta varianta, cu telefonul luat la liber sau cu abonament pe 2 ani, abonamentul pe luna era tot la acelasi pret. Mi se spune ca se negociaza, dar cand 3 oferte din 3 toate sunt proaste, ce faci?

Din pacate, da, superficialitatea domina, inclusiv pe forum, intrucat solutii majore nu s-au facut simtite pana acum.

Cand voi vedea un sef de departament ca ne raspunde pe forum, voi fi incepe sa cred ca macar asa, de ochii lumii, se va incerca imbunatatirea imaginii companiei.

Vizitator
Postări: 8
Înregistrat: ‎28-01-2012

Re: Oferta pentru vechii abonati

Eu zic sa mai avem rabdare aprox. 1 an ca sa vina DIGI (vezi oferte de internet pe mobil la ei pe site) ... Emoticon foarte fericit

Membru de bază
Postări: 371
Înregistrat: ‎27-02-2012

Re: Oferta pentru vechii abonati

[ Editat ]

Concurenta mai mare va determina pe toti operatorii sa-si reduca preturile la toate serviciile, precum si o diversificare a lor. Cel putin asa ar fi normal.

Highlighted
Membru
Postări: 47
Înregistrat: ‎01-03-2012

Re: Oferta pentru vechii abonati

Daca tot aveti forum, o sa scriu si aici ce am scris pe un alt forum.


„Aceiasi problema o am si eu. I-am sunat in data de 22.02.12 si am facut cerere de oferta pentru prelungire avand in vedere ca implinesc cu abonamentul acesta 10 ani de cand sunt la vodafone. (si abonamentele de la firma sunt la ei + parintii mei..etc) Au facut cererea si initial tipa cu care am vorbit mi-a zis ca in 30 minute voi fi sunat pentru negociere, dar nu s-a intamplat. Am asteptat 3 ore si am sunat iar, in schimb mi s-a spus ca termenul este de 3 zile lucratoare. Am zis "ok, astept". Astazi, teoretic, ar fi a 3-a zi daca se ia in considerare si ziua in care am facut cererea (am facut-o la ora 13:00), asa ca i-am sunat din nou sa vad ce se intampla. (Eu m-am mutat in Bucuresti, dar am venit in Arad pentru prelungire pentru ca abonamentul este pe numele tatalui meu si el trebuie sa semneze..etc, iar duminica vreau sa ma intorc in Bucuresti) Mi-a raspuns un tip, i-am spus ce am facut si mi-a zis ca vorbeste cu persoana care se ocupa de abonamentul meu si astazi voi fi sunat. A vorbit si mi-a confirmat ca domnisoara care se ocupa de abonamentul meu ma va contacta astazi, de preferat intre 16:30 si 17:00 pentru ca atunci ajungeam la o reprezentanta vodafone ca sa-mi prelungesc abonamentul negociat. Se face 17:15 si nimic, nici un apel. Sun din nou si aflu ca persoana care trebuia sa ma sune nu mai este la lucru si ca ma va suna luni ! Desi imi spusese clar ca astazi ma va suna, mai ales ca i-a si transmis ca eu o sa plec din Arad si nu o sa mai am posibilitatea sa semnez contractul. Tipul cu care am vorbit mi-a spus ca o sa faca tot ce poate si ca in 15 minute spera sa fiu sunat..dar normal ca nu s-a intamplat nimic asa ca am plecat din reprezentanta pachet de nervi, mai ales dupa ce am vazut ofertele de toata jena. Asa ca din nou am sunat (stiu ca am fost mult prea insistent dar eram si foarte nervos) si am vorbit cu un alt tip care mi-a zis ca am sunat prea tarziu (18:15) ca cei de la oferte au orarul doar pana la 18:00 :smileyindifferent: ! Si i-am zis ca am sunat si la 17:15 si domnisoara nu mai era la lucru, cand teoretic trebuia sa fie. Raspunsul lui a fost unul extrem de penibil "Pai probabil a plecat mai repede de la lucru sau poate s-a dus la o sedinte". Sa inteleg ca la vodafone programul este dupa bunul plac ?!? Sa inteleg ca promisiunea facuta unui client este nula ? Sincer am ramas cu un gust amar dupa toata intamplarea asta. Luni, daca voi fi sunat dar m-as mira, cel mai probabil o sa-i cer rezilierea contractului..Clientul pentru ei nu reprezinta nimic. Nici nu e de mirare ca in ultima perioada au pierdut un milion jumatate de clienti !


In plus, la firma mi-au bagat un telefon fix care l-am platit timp de un an (5-6 euro sau cat e abonamentul, stiu ca nu e mult dar e vorba de principiu) fara sa-mi dau seama, iar cand mi-am dat m-am dus la reprezentanta si le-am zis. Eu telefonul nu l-am avut fizic niciodata ! Cand i-am sunat mi-au zis ca imi vor trimite o copie a contractului semnat si stampilat de firma, lucru care nu s-a intamplat pentru ca nu exista ! Noi nu am facut asemenea contract pentru telefon fix mai ales ca pe abonamentul meu exista deja un telefon fix !!! Tot ce au facut a fost sa-mi stearga abonamentul de telefonie fixa, cat despre bani n-au mai zis nimic. Cel de la reprezentanta vodafone mi-a zis foarte clar ca degeaba ii mai sun ca nu o sa-mi primesc niciun leu din ce am platit.. DIN NOU UN SERVICIU DE DOI BANI pentru care ar fi meritat dati in judecata !!! Probabil chestia asta s-a intamplat la mai multi, care tot la fel nu le-au mai cerut banii => VODAFONE a facut bani frumosi ILEGAL !

O alta intamplare..La inceput aveam abonament cu cent in weekend si data de 8 (atunci mi se reseteaza costul) a picat intr-o marti. Joi mi-am verificat costul (deci nu trecuse weekendul !) si ghici ce, din 500 de minute in cent mai aveam doar 492 !!! DE CE ?!? Nimeni nu mi-a raspuns la intrebare. Minute valabile doar in weekend, au fost furate in timpul saptamanii de VODAFONE ! La fel am observat la toate abonamentele ce le am la ei. Taica-mio s-a obisnuit sa-si verifice zilnic costul doar ca sa vada cum fura nesimtii astia !


Asadar, daca ei (Vodafone) sunt niste HOTI si nesimtiti, eu de ce nu as fi cand le cer o oferta de abonament + telefon ? La abonament de 23 de euro, ei imi ofera Samsung Galaxy S2 (telefonul care vreau sa-l iau) la 1600 RON, cand la liber din magazine sau de pe net il iau cu maxim 1800 RON fara sa fie codat si fara batai de cap de abonament de **bleep**..

Asadar, aveti grija..”

 

„Un feedback am dat astazi domnisoarei/doamnei Ileana Gheorghe care mi-a propus o oferta de 1200 minute in retea, 200 nationale, 550 MB internet cu 20 euro cu tot cu TVA + Samsung Galaxy SII la 160 euro. A primit si confirmarea de la tatal meu si a ramas sa merg la reprezentanta sa cumpar telefonul. Cand am ajuns la reprezentanta, distractie ! Nu puteam cumpara telefonul la suma stabilita..Apoi am dat iar pe telefoane si am ajuns la Ileana Gheorghe care mi-a zis ca defapt ea s-a referit la Samsung Galaxy S Plus, nu SII la pretul de 160 euro !?!?!?! Eu cand am vorbit cu ea i-am zis clar ca nu mai sunt interesat de Galaxy Nexus (care aparea in cererea de ofertare, la fel si SII), si raman la SII. Asadar, aceste doua telefoane au fost scrise si in cererea de ofertare, dar si la telefon s-a vorbit strict de aceste doua telefoane. Inregistrarile pot confirma acest lucru. Nu stiu de unde a scos ea S Plus. In fine, am anulat prelungirea (sper macar asta sa fi facut) si cel mai probabil urmeaza sa ma mult la Cosmote..

P.S.: Imi e ciuda pentru feedback-ul mult prea mare ce i l-am oferit. Nici jumatate nu merita !”

 

 

Sa continuam seria..

Vodafone

CITAT

„Salut,

Am discutat cu persoana care se ocupa de contul tau. Te va apela maine pentru a avea o ultima discutie legata de numerele in cauza.”



Vodafone

CITAT

„Salutare,

Colega care se ocupă de contul tău, te va apela în cursul zilei de astăzi. Îmi cer scuze pentru întarziere! Te rog să îmi confirmi că te putem apela pe numărul 07...

Mulţumesc, Paul”



Trebuia sa fiu sunat ieri !

Astazi am fost intr-un final sunat, din nou pentru o noua oferta. Ghici ce ? Defapt am fost sunat ca sa primesc aceiasi oferta ! Nicidecum o alta oferta cum zicea "Vodafone".. Asa ca am hotarat sa mai stau un pic cu abonamentul vechi ca mai apoi sa ma portez la comsote. De ce ? Uite de ce..


"Ok, m-a sunat colega voastra, dar pentru ce ? Sa-mi ofere acelasi lucru ? Nu s-a purtat o negociere ci s-a oferit aceiasi oferta de doi bani. Mi-a scos ochii ca fata de un client nou eu am 50 minute nationale in plus..mare branza. Dupa cum i-am spus si ei, Cosmote ne-a oferit abonament pentru 3 numere (pentru mine si ai mei) cu 1400 minute nationale si internationale pe fix, nelimitat in cosmote + romtelecom + internet nelimitat cu o viteza mare pana la 2 GB, apoi scade cu 50 EURO ! + preturi la telefoane extrem de avantajoase. Cum i-am spus si colegei dumneavoastra, daca nu veniti cu o oferta mai bun sau cel putin la fel de buna, va urma sa ma portez la ei.

Ca o mica comparatie:

Internet: Vodafone - 1GB - 11 Euro
Cosmote - 3 GB - 8 Euro !!!
La abonament: Vodafone - Mega 25 + 1 GB net (11 Euro) = 36 euro, Galaxy SII este la aprox. 1150 RON
Cosmote - 24,8 Euro, Galaxy SII este la 550 RON !!!

Ce ziceti de diferentele astea ? Vi se par normale ? Voi nici macar la clientii vechi nu puteti oferi asa ceva.

In plus, in aprilie va aparea Samsun Galaxy SIII, deci pretul lui SII va scadea vertiginos. Mie nu-mi convine sa platesc acuma pe el 1600 RON (cat mi s-a propus) cand pretul lui va fi undeva la 1400-1500 RON la liber !

Din pacate de la voi nu vad decat neseriozitate, nesimtire (pentru minutele furate, pentru faptul ca am platit un an de zile un abonament de fix fara ca macar sa-l avem fizic telefonul ! si exemplele pot continua) si multe scuze, care nu mai inseamna nimic pentru mine."

Membru de bază
Postări: 237
Înregistrat: ‎16-01-2012

Re: Oferta pentru vechii abonati

Buna ginelbalut.

 

Preturile sunt in functie de economia si potentialul fiecarei tari. Legat de sugestiile voastre, acestea sunt in acest moment centralizate si urmeaza sa fie trimise catre Departamentul de Marketing pentru a fi analizate.

 

 

Multumesc, Mirela

Membru
Postări: 47
Înregistrat: ‎01-03-2012

Re: Oferta pentru vechii abonati


@Mirela a scris:

Buna ginelbalut.

 

Preturile sunt in functie de economia si potentialul fiecarei tari. Legat de sugestiile voastre, acestea sunt in acest moment centralizate si urmeaza sa fie trimise catre Departamentul de Marketing pentru a fi analizate.

 

 

Multumesc, Mirela



Mi-e greu sa cred asta. Daca ar fi trimise si analizate, a 2-a oara nu am mai fi sunati sa ni se ofere exact aceiasi oferta sau chiar mai slaba.

Membru de bază
Postări: 237
Înregistrat: ‎16-01-2012

Re: Oferta pentru vechii abonati

 

Buna dsorinn.

 

 

Doresc sa imi cer scuze pentru inconvenientul creat si te asigur ca vom facem toate eforturile pentru remedierea cat mai urgenta a situatiei cu care te confrunti. Pentru acest lucru am rugamintea sa-mi oferi printr-un mesaj privat numarul tau de telefon.

 

Multumesc, Mirela

Membru
Postări: 30
Înregistrat: ‎24-01-2012

Re: Oferta pentru vechii abonati

Buna Mirela,

 

Ne-am bucura mult daca ai putea argumenta afirmatia din postul ce mi l-ai adresat. Deocamgata am priceput ca economia noastra este cu mult peste cele din Germania si Italia, asa ca ne permitem preturi mai mari,proportionale cu puterea noastra de cumparare

Începător
Postări: 17
Înregistrat: ‎24-02-2012

Re: Oferta pentru vechii abonati

Am citit postarile si m-am minunat.

Dragii mei romanasi, va amintesc ca traiti in Romania, nu in Italia sau UK (ca sa il citez pe ginelbalut) si, in acelasi timp, ca pana si pretul painii difera intre aceste tari.

Daca vreti preturi la anumite telefoane ca acolo, duceti-va acolo sa va abonati. Domnul ginel spune de unde vin diferentele de pret dintre ei si noi? I-a citit cineva in totalitate postarea?! De unde vin diferentele? Poate de la numele tarii, in primul rand, apoi de la asezare si, de ce nu, de la nivelul de trai.

Spune-mi si mie, ginel, cat castiga un salariat nativ in Germania? Sau poate stii cat castiga in UK? Sigur nu 160 de Euro pe luna - in lei 700 ca sa iti dai seama despre ce vorbesc - cat castiga un roman in medie. Sau poate tu ai salariul celor din tarile mai sus mentionate.

Dar nu cred ca ai avea cum, pentru ca pledezi in favoarea populatiei care "s-a saturat de Mega+Giga ,bagate pe gat cu forta fiindca romanul e sarac si nu-si poate lua un telefon bun la liber".

Stai putin sa inteleg ce vrei sa spui: romanul e sarac; romanul vrea un telefon bun; ginel considera un telefon bun Samsung Galaxy S2 (ma mira ca nu a ales IPhone 4S cum aleg mai toti cunoscatoriiEmoticon care face cu ochiul).

Prin urmare ajungem la concluzia: orice roman sarac, (inclusiv ginel al nostru si calusinro, care ii canta in struna) vrea un Samsung Galaxy S2, care e un telefon bun.

Intrebarea cea mai arzatoare este: ce face romanul nostru sarac cu telefonul asta? Ii face de mancare? Are vreo aplicatie pe Android Market care ii plateste facturile? Dar de ce sa nu aiba si el un telefon "bun"? Ce daca nu stie decat sa sune si sa dea mesaje (cel mult) de pe el? Lasa-l ca are si el un telefon bun si merge cu troleul pana in centrul orasului natal.

Pentru cine nu isi aduce aminte din postarile mele anterioare, revin la invocarea motivelor adevarate: calicia si fala. Motivele adevarate pentru care romanul vrea un telefon "bun".

Acum, vreau sa atrag atentia asupra unui mic detaliu: cu ce se ocupa mai toate firmele de telefonie mobila? Cu furnizarea de servicii pentru telefonie mobila, cel mult internet. Unde scrie ca ele sunt producatoare sau comercializeaza in mod direct telefoane. Ele mediaza procesul de cumparare dintre romanasul sarac si producatori. S-a gandit careva ca firmele producatoare semneaza contracte de exclusivitate cu anumiti furnizori de telefonie (sa va explic pe romaneste: eu - Apple -, semnez cu tine - Cosmote, contract de exclusivitate si iti dau telefonul Samsung Galaxy Fit, numai pentru tine, cu 70 de euro, pe care tu sa il vinzi cu cat vrei, iar celorlalte companii le ofer pentru acest model pretul de 150 de euro. Dar ramane intre noi, da?). Daca, atunci cand te duci la piata, nu iti convine cat e castravetele la nenea X, te duci la tanti Y, dar nu arunci cu noroi in nenea X ca il are mai scump. Nu cumperi si gata. Revenind la subiectul primar, "oferta pentru vechii abonati", am o intrebare pentru voi: cati aveti abonamente la Regia Autonoma de Transport? Multi, ca suntem romanasi saraci. De cat timp aveti? Pai unii ca din generala, altii din liceu, etc. De mai mult de 8-10 ani, presupun. De cate ori, la reinnoirea abonamentului lunar, v-a dat RAT o reducere sau niste bilete gratuite pentru rude ori o zi intreaga calatorii gratuite? Pentru ca voi platiti pentru niste servicii care vi se dau. Daca 3 zile nu ati putut folosi abonamentul RAT, ati avut tupeul sa solicitati contravaloarea in lei de la conducere inapoi? Nu. In toata tara e asa. La paine, de 10 ani luati dintr-un singur magazin. V-a dat vanzatoarea vreodata o paine in plus pentru "fidelitate"? Nu. Asa ca nu inteleg de unde tupeul, atat aici, cat si pe site-ul Cosmote, sa cereti fidelizare. Aveti servicii? Da. Platiti pentru ele? Da. Si ce mai vreti? Aici iar isi face loc calicia romanului. Ce daca nu folosesc atatea minute? Are Costica de la 1 abonament la acelasi pret cu al meu, dar cu mai multe minute? Vreau si eu. Nu le folosesc, dar din principiu, ca sunt client GOLD.

Propun ca, inainte sa deschideti gura, sa va deschideti ochii sa vedeti unde traiti, sa invatati limba romana si cum se scrie corect romaneste, pentru ca multi dintre voi nu stiu asta dupa cum se vede de pe forumul acesta, sa invatati ca platiti pentru niste servicii in toata tara, nu numai la telefonie mobila, sa nu va mai plangeti ca v-a taiat telefonul pentru ca nu ati platit, pentru ca nimeni nu v-ar da ceva daca nu ii platiti si sa nu mai vorbiti inainte sa va informati (aviz amatorilor citati).

Eu zic sa va ghidati dupa urmatorul principiu: nu iti place, nu cumperi si nu te mai vaicari ca esti sarac cand vrei Galaxy S2 de 2300 de ron, salariul mamei mele pe 3 luni.