Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru de bază
Postări: 371
Înregistrat: ‎27-02-2012
0

Re: Oferta pentru vechii abonati

Claudiu,

Ceva feedback de la "departamentele implicate" la feedback-ul meu? Banuiesc ca nu.

Multumesc!
Highlighted
Începător
Postări: 16
Înregistrat: ‎24-01-2012

Re: Oferta pentru vechii abonati

Sincer eu cred ca numarul abonamentelor reziliate, active, portate in retea si din retea, etc, reprezinta informatii strict confidentiale care vor privi doar compania deoarece nu vor sa ne arate ca sunt pe negativ Emoticon fericit).
Începător
Postări: 15
Înregistrat: ‎19-03-2012

Re: Oferta pentru vechii abonati

Sigur vor fi pe negativ,chiar daca sa zicem ca acum nu ar fii. Dar eu stiu sigur o multime care au plecat de la ei, stiu firma mare care a reziliat cu ei si a trecut pe Orange,asa ca...

Eu am fost sunat azi de cineva de la ei cica sa imi multumeascaaaaaaaaa ca sunt client fidel si vechi de 13 ani si vrea sa ma rasplateasca cu un abonament de ceva fix,cu telefon portabil la numai 17 RON pe luna.Parca mi s-a pus sange in ochi cand am auzit ca vrea sa ma rasplateasca pentru vechime si fidelitate.

Cred ca va dati seama ce a auzit de la mine legat de fidelitate...Emoticon furios Emoticon furios Emoticon furios

Eu cel putin nu vreau sa mai aud de multumiri si oferte din astea pentru fraieri.PAS Voda...

Dumnezeu este singurul meu STĂPÂN, iar familia mea singura mea COMOARĂ !
Membru de bază
Postări: 371
Înregistrat: ‎27-02-2012
0

Re: Oferta pentru vechii abonati

Consider-o fiind o metoda de a-ti arata cat de mult apreciaza ca le esti abonat. Emoticon fericit
Începător
Postări: 15
Înregistrat: ‎19-03-2012

Re: Oferta pentru vechii abonati

Daaaaaaaaaa, foarte mult ne apreciaza compania Voda pe noi astia mici.Emoticon frustrat Imi pare rau de bietul moderator ca a intrat in tirul meu ,mai ales cand am auzit cuvantul magic FIDELIZARE .

Dumnezeu este singurul meu STĂPÂN, iar familia mea singura mea COMOARĂ !
Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: Oferta pentru vechii abonati

Salut "Filozofatu",

 

Desigur, cum spuneai si tu, aceste informatii sunt confidentiale si vizeaza strict departamentele interne.

Legatura companie-client vizeaza ofertele de vanzare/cumparare, folosirea serviciilor, aparatele aparute in stoc, tratarea solicitarilor intr-un mod rapid, etc; restul informatiilor precum cea mentionata de tine in cadrul ultimei postari nefiind sub vreo forma folositoare clientului.

 

Daca te pot ajuta cu ceva, te rog sa ma anunti.

Membru cu acte în regulă
Postări: 259
Înregistrat: ‎13-02-2012

Re: Oferta pentru vechii abonati

O sa continui discutia inceputa de ceva timp cu moderatorul Claudiu, legata de motivele pentru care ma gandesc sa trec pe cartela (sau chiar in alta retea).

Si voi povesti ceea ce mi s-a intamplat de curand. Vineri, 13 aprilie (UUUPPPSSS! Vineri 13) am solicitat printr-un apel la *222 sa trec de la abonamentul Complet 250 la Mega 6. Reprezentanta Vodafone care a raspuns mi-a spus ca este posibil acest lucru, eu fiind un caz exceptional (nu am inteles exceptia, dar nici nu am insistat) si ca incepand cu data de 5 mai voi trece la abonamentul nou, fara a face prelungire sau altceva.
Azi e 5 mai. Oare ce se putea intampla rau? Sa nu mai fiu client exceptional? Reprezentantul Vodafone oare nu vorbea in numele Vodafone? Poate ca nu mai este Vineri 13, deoarece azi nu se mai poate face schimbarea , dupa cum mi-a spus reprezentantul Vodafone care a raspuns azi la *222.
Doar daca acceptam prelungire pe 2 ani (un abonament nou se poate si pe un an. Probabil aveam parte de o oferta exceptionala prin faptul ca trebuia sa mai stau cu un contract pe 2 ani, nu?).
Sau puteam sa trec la abonamentul Complet 500, care este mai scump, bineinteles (am intrebat dupa pe cineva cu care eram, in ce retea este si daca e multumit de retea. Cand a auzit ca sunt la Vodafone a replicat: "Nu e scump?" Scump, scump, dar nu toti se pot lauda ca stau la Vodafone).
Nu ma intelege gresit: nu e vorba de 2 euro pe care ar trebui sa-i dau in plus pentru Complet 500. Si nici de faptul ca la Mega 6 ai mult mai multe beneficii decat la Complet 250, pentru o mica diferenta de bani. Este vorba de asteptari si seriozitate. Daca mi-ar fi spus pe 13 aprilie ca nu se poate decat in conditiile enuntate azi ar fi fost OK si as fi ales una dintre variante (nu prelungire pe 2 ani, insa). Azi insa nu mai pot accepta decat oferta de pe 13 Aprilie.
Ridicol este ca de la Pasti m-am tot gandit ca este important clientul pentru Vodafone si ca imaginea pe care mi-o formasem si care era amplificata in comentariile de pe forum era totusi incorecta. Am privit acceptul legat de modificarea abonamentului ca si oferta pentru un abonat cu vechime in retea. Daca ar fi efectuat schimbarea as fi avut un raport pret/minute suficient de bun pentru a ramane in retea cel putin inca un an, fara a mai fi nevoie ca Vodafone sa faca o oferta pentru retentie. Probabil cer prea multa flexibilitate in gandire de la fidelizare. Multumesc ca imaginea a fost corectata in timp util de reprezentantii Vodafone.
Reprezentanta Vodafone de astazi a spus ca nu poate raspunde de oferta facuta de alta reprezentanta Vodafone. Nu inteleg: nu faceti aceleasi cursuri, nu folositi aceleasi documente, nu aveti aceleasi standarde? La Relatii Clienti rspunde o persoana particulara sau cineva care isi asuma o raspundere si o oferta in numele Vodafone?

Ca si concluzie, voi renunta la abonamentul Vodafone, poate si la retea, din cauza faptului ca nu stiu cata incredere pot sa mai am in ceea ce imi spune un reprezentat Vodafone si datorita faptului ca ma simt frustrat de diferenta dintre abonamentul meu si cele actuale.

PS: Abonamentul actual a fost facut pe 9 septembrie 2011, pe un an. Cum as putea afla cand pot face cererea pentru a trece pe cartela, exceptand un apel la *222?

Membru de bază
Postări: 237
Înregistrat: ‎16-01-2012
0

Re: Oferta pentru vechii abonati

Buna sirtius.

Imi pare rau pentru situatia neplacuta in care te-ai aflat. Lasa-mi, te rog, un mesaj privat cu numarul tau de telefon, pentru a putea verifica informatiile prezentate de tine si pentru a te putea ajuta.

Multumesc, Mirela
Membru cu acte în regulă
Postări: 259
Înregistrat: ‎13-02-2012
0

Re: Oferta pentru vechii abonati

[ Editat ]

Cred ca situatia neplacuta este inca la timpul prezent si nu la trecut. Iar pentru a putea primi raspuns la ultima intrebare (Pot afla cand pot solicita trecerea la cartela, fara a mai apela *222) nu cred ca este necesar numarul meu de telefon. Ma asteptam la un raspuns de tipul " poti apela......"  sau "in contul my vodafone la sectiunea .....".Sau "Nu este posibil!"

Oricum, nu m-am plans niciodata de promptitudinea angajatilor  Vodafone, ci doar de rezultatele obtinute in urma interactiunilor. Sper sa nu capat sansa sa ma plang si de promptitudine acumEmoticon stânjenit

PS: Unde scrie pe site, ca nu pot trece la un abonament dintr-o categorie superioara decat daca este un abonament de acelasi tip? La intrebari frecvente nu am gasitEmoticon trist  Poate nu am ales corect intrebarea frecventa? sau ar trebui adaugata?

Membru de bază
Postări: 237
Înregistrat: ‎16-01-2012
0

Re: Oferta pentru vechii abonati

Informatia este disponibila pe site la Termeni si conditii generale pentru persoanele fizice, punctul 4 Tarifele Vodafone: https://www.vodafone.ro/consumption/groups/public/documents/digital_asset/vod005540.pdf

Multumesc, Mirela