Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
mda
Sfătuitor
Postări: 48
Înregistrat: ‎25-01-2012

Re: Oferta pentru vechii abonati


@Paul a scris:

Salutare tuturor,

 

Doresc in primul rand sa va asigur ca numai moderatorii acestui forum sunt reprezentanti ai firmei Vodafone. Cu privire la postarile utilizatorilor, pot sa afirm ca noi moderatorii apreciem foarte mult munca si efortul pe care ei o depun. Toate aceste raspunsuri sunt rezultatele a multor cautari, "search-uri pe Google" si timp personal consumat.

Fiecare utilizator care se implica proactiv si in mod constant poate primi aprecieri si nu are importanta ca este din partea noastra, sau din partea altor utilizatori. 

 

Doresc sa ii multumesc lui Ionut pentru interesul pe care il acorda zi de zi acestei comunitati si pentru ca isi dedica timpul sau personal sa gaseasca cele mai bune rezultate pentru intrebarile utilizatorilor. Aprecierile sunt sustinute de catre toti colegii mei, care cunosc cel mai bine efortul depus de el, inca de la infiintarea acestei comunitati.

 

Cat despre solicitarile scrise aici, atat eu cat si colegii mei moderatori, incercam sa oferim un raspuns cat se poate de prompt si de pertinent. Noi ne dorim sa fim ajutorul necesar in rezolvarea diferitelor situatii mai mult sau mai putin placute, iar fiecare postare este tratata cu seriozitate si profesionalism.

 

Multumim,

Echipa de Moderatori


Paul am apreciat raspunsul tau. Dar eu m-am referit la aprecierile primite de genul '' cutăriță, trimite-mi un msg privat cu nr de tel. ...... (ce o fi la apreciat la asta?) și nu la solutiile si implicarea oferite

Membru veteran
Postări: 528
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Oferta pentru vechii abonati

Salut mda,

Multumesc pentru clarificare. Legat de aprecierile primite, vreau sa intelegi ca ele au o relevanta foarte mica in ceea ce priveste calitatea utilizatorului. Nu inseamna ca esti mai bun daca ai foarte multe aprecieri si nici nu te deosebeste pe tine de restul utilizatorilor.

Aprecierile sunt un mod de comunicare, asemeni "Like-urilor" de pe Facebook. Calitatea posturilor si a utilizatorilor sunt determinate de continutul mesajelor si rapiditatea cu care ele au fost postate. Nu vreau sa se inteleaga gresit prezenta lor si nici sa fie judecate anumite persoane pentru felul in care ele sunt acordate.

Sper ca acum este mai simplu modul nostru de lucru si capacitatea de a aprecia un mesaj de calitate sau chiar si un raspuns prompt, care de altfel este exact ceea ce se asteapta utilizatorul care solicita o anumita informatie.

Multumesc,
Paul
Membru de bază
Postări: 371
Înregistrat: ‎27-02-2012
0

Re: Oferta pentru vechii abonati

[ Editat ]

Faptul ca am ajuns sa ne certam din nimicuri, nu poate decat sa ma puna pe ganduri.

 

@ Paul

 

Stim cu totii, cred, ca Ionut nu e angajat Vodafone. Apropoul meu, pe care sper ca l-a priceput toata lumea, avea alta directie.

Membru veteran
Postări: 528
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Oferta pentru vechii abonati

Salut ClausInRo,

 

Poti sa imi spui despre ce anume este vorba. Eu personal nu cosider ca a existat o cearta, aici pe forum. Emoticon fericit

 

Paul

Membru de bază
Postări: 371
Înregistrat: ‎27-02-2012

Re: Oferta pentru vechii abonati

Ah, nu ne-am certat?
Atunci inseamna ca doar mi s-a parut mie.
Membru veteran
Postări: 528
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Oferta pentru vechii abonati

Claudiu,

 

Nu consider ca a existat o cearta intre cineva, pur si simplu a fost necesara clarificarea anumitor situatii si au existat anumite neintelegeri care au generat probabil, frustrari. Mi-ar placea sa cred ca discutiile pe care noi le-am purtat nu au degenerat la certuri si nici nu a fost cineva ofensat sau nelamurit. Daca este diferit, am rugamintea sa imi evidentiezi ceea ce eu as fi putut omite.

 

Multumesc,

Paul

Membru de bază
Postări: 371
Înregistrat: ‎27-02-2012

Re: Oferta pentru vechii abonati

Intr-adevar, fiecare are modul sau propriu de analiza si de a vedea lucrurile. Eu apreciez activitatea voastra, iar daca am ceva de comentat stiti si voi unde ca doar nu pierd niciun moment din a-mi prezenta nemultumirile. Si eu apreciez activitatea lui Ionut, poate si pentru ca el are competente in domenii care pe mine nu ma intereseaza. Toti avem un motiv pentru care venim aici: eu, pentru ca aflu informatii (desi am plecat de la dorinta de a avea o oferta mai buna am ajuns la a ma informa mai bine), altii pentru rezolvarea unor probleme si tot asa... Insa nu cred ca trebuie sa facem din forum ceea ce el nu este (inca): o comunitate. Am crezut - pt putina vreme - ca s-ar putea. Acum nu mai am aceasta parere.
Specialist
Postări: 56
Înregistrat: ‎16-01-2012

Re: Oferta pentru vechii abonati

[ Editat ]

@mda a scris:

Pentru Ionuț: Vad ca pe acest forum nu exista nici un mesaj al moderatorilor fara sa nu fie apreciat de tine. Esti angajat al vodafone? Multi ar considera asta un SPAM . Am incheiat.



Salutare Mda,

 

Nu stiu daca esti familiarizat cu termenul de SPAM, asa ca am binevoit sa te indrum pe calea cea buna:

 

- definitie SPAM ( Wikipedia RO ) Citez: "Spamming (sau spam) este procesul de expediere a mesajelor electronice nesolicitate, de cele mai multe ori cu caracter comercial, de publicitate pentru produse și servicii dubioase, practicată în industria e-marketingului și de proprietarii de situri pornografice. Spam-ul se distinge prin caracterul agresiv, repetat și prin privarea de dreptul la opțiune. " am incheiat citatul. Din ceea ce inteleg eu, si am convingerea ca nu ma insel, Ionuț nu intra in nicio categorie mentionata in definitie. Desi, daca posturile lui ar avea un caracter pornografic,  ar indeplini profilul de spammer. Insa, nu prea este cazul Emoticon fericit.

 

Luand in considerare cele scrise mai sus, rezulta faptul ca Ionuț nu are nimic in comun cu un spammer. Deci dupa cum spune o faimoasa replica, "your argument is invalid".


@mda a scris:

Multumesc pentru raspuns. Totusi eu nu cred ca moderatorii fac mai mult decat se regaseste in fisha lor de responsabilitati (eu nu le cunosc atributiunile dar le banuiesc). Acum fiecare crede si face ce vrea. Iti doresc o zi buna.

Again from Wiki with loveInimă

 

- definitie Moderator Forum ( Wikipedia EN ) Pe scurt moderatorul de forum, se ocupa doar de ceea ce tine de, si anume, forum. Pentru exemple, intra te rog pe linkul de Wiki. Acum, eu nu prea am treaba cu forumul asta, dar din cate am observat, urmatoarele lucruri nu intra in atributiile directe ale unui moderator:

 

- modificari de abonamente

- activari sau dezactivari de optiuni

- tratarea frustrarilor

- postarea unor raspunsuri in afara orelor de program ( unde ti se mai raspunde asa? )

- oferirea de informatii despre aplicatii, software sau orice altceva legate de telefoane, informatii ce pot fi gasite daca se foloseste un lucru numit google

- etc

 

Toate aceste lucruri, avand in vedere ca exista si *222 sau nenumarate magazine Vodafone.


@mda a scris:

Paul am apreciat raspunsul tau. Dar eu m-am referit la aprecierile primite de genul '' cutăriță, trimite-mi un msg privat cu nr de tel. ...... (ce o fi la apreciat la asta?) și nu la solutiile si implicarea oferite

Avand in vedere ca problema a fost rezolvata prin mesaj privat sau apel, solutia oferita cat si implicarea moderatorului poate fi evidentiata pe forum printr-un post sau printr-o apreciere. Nimic mai mult. Oricum, eu ti-am acordat o apreciere pentru postul tau de antiaprecieri ( ce am apreciat la asta? Nu stiu. )

 

Si cu asta am incheiat. Va doresc o seara placuta.

They see me rollin` they hatin`
Membru de bază
Postări: 371
Înregistrat: ‎27-02-2012
0

Re: Oferta pentru vechii abonati

[ Editat ]

Faptul ca exista *222 si ca totusi primim raspunsurile pe forum nu poate fi decat imbucurator. Cu toate astea, nu cred ca trebuie sa dam aprecieri chiar la fiecare raspuns/intrebare/whatever. Existenta forumului este laudabila, cat si dorinta de a incerca o mai buna comunicare cu clientii Vodafone insa faptul ca primim un raspuns nu e musai un lucru apreciabil: asta e rostul moderatorilor, doar sunt platiti pentru asta.

 

Nu as dori ca acest topic de fie insa deturnat de la scopul sau initial, cel de discutie pe marginea ofertei Vodafone vizavi de vechii abonati, topic care, dupa mine, este printre cele mai abordate si vizitate din acest forum. M-as bucura ca aceasta lunga discutie pe marginea ofertelor sa aiba si o finalitate in politica Vodafone vizavi de abonatii cu vechime, dincolo de ... preluarea feedback-ului si de incercarea de rezolvare a problemelor acestora prin transmiterea numarului catre departamentul de fidelizare.

Sfătuitor
Postări: 106
Înregistrat: ‎27-01-2012

Re: Oferta pentru vechii abonati

          Am depus cererea de reziliere pe 5-05,pe8-05 m-a contactat "consultanta"vod. care mi-a oferit o oferta ca la cartela,ce ne despartea erau 0.2 euro,pe 09-05mi-a telefonat si primele cuvinte au fost reprosurile ca am INDRAZNIT sa scriu pe forum,iar toata discutia s-a purtat intr-o stare de nervozitate(se poate asculta inregistrarea)si asta tocmai de ziua mea.

         Pe 10 -05 am dat niste repere dupa care sa se ghideze specialistii de la vod. atunci cind imi fac oferta,iar pe 11-05 am transmis iar rugamintea sa mi se trimita oferta de tel si limitele in care sa se incadreze.Acum imi este jena pt. ei ca a trecut o sapt. in care ma plimba de la unul la altu si imi ofera vezi doamne cine stie ce mare avantaje.Luni sa vad cum am timp ma duc sa reinoiesc cererea de reziliere  si trecerea pe cartela,fiindca nu mai vreau sa aud de consultantii lui peste.

         Atunci cind spui unui client ca ii faci o oferta promotionala la ab.,atunci nu il lua in ris.Imi vine sa rid de cumatra mea ,este tot pe vod.,i-au facut o oferta de 75min.nat.,citeva sute in retea,totul cu 6 euro,fara drept la tel.I-am spus ca putea sa isi ia mega 6+un tel de rezerva cu citiva euro sau cartela.dar fiecare cu ale lui.

           Urgenta nu reprezinta dar de pe data de 9 iunie vreau sa fiu pe cartela,ori poate si tragerea de timp reprezinta o tactica ca sa te trezesti ca nu te inscrii in cele30 de zile in care trebuie sa soliciti rezilierea contractului si mai platesti acolo citeva sapt. ab.Nu are rost sa imi puneti o PILA ca sa se rezolve aceasta situatie.