Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru de bază
Postări: 371
Înregistrat: ‎27-02-2012

Re: Oferta pentru vechii abonati

[ Editat ]

Horia,

 

Cumva te inteleg f bine. Si eu beneficiez de un abonament vechi de vreo 2 ani (perioada contractuala e expirat demult,demult...) si e apropiat cumva de ofertele de la cartela. Am vrut sa-mi iau telefon. Client f vechi fiind, puteam sa-mi iau telefon la fel ca si un client nou. In aceeasi formula. Am refuzat. Apoi au venit alte oferte, dar niciuna nu reflecta oferta ACTUALA de la cartela, de unde si marile mele nemultumiri (lipsa unei oferte cu adevarat speciale pentru clientii cu vechime mare). Asadar, vrei oferta de la cartela? Treci pe cartela. La abonament nu cred ca fac oferte identice ca la cartela. De fapt , targetul Vodafone nu cred ca sunt abonamentele. In ceea ce ma priveste, stiu ce am de facut. Asta insa nu are legatura cu moderatorii care au incercat sa ma multumeasca, ci cu partea de politica de ofertare raportata la vechii clienti.

 

Insa nu plec de la Vodafone inainte de a fi incercat cu adevarat toate variantele (desi cred ca alte oferte mai bune nu-mi vor mai face nici la portare) si de a fi prospectat cu mare atentie piata de telefonie mobila. Evident, cartela este cea mai avantajoasa dpdv al preturilor, la toti operatorii, care s-au axat pe segmentul de prepay, din cauza numarului mare de clienti pe care il ruleaza astfel. Abonamentele au ramas pentru cei care inca mai cumpara telefoane de la companiile de telecom, in speranta unei variante de cost redus. Din pacate reducerea se transforma cel mai adesea in costuri f mari, intrucat atrage dupa sine abonamente cu un continut mediocru cu costuri mult mai mari decat la cartela. Si perioada contractuala de 2 ani, cel putin in opinia mea, este f mare.

 

Nu trebuie uitat nici faptul ca piata romaneasca de telecom e sub cea din tarile occidentale, aflate in criza la fel ca si noi. Companiile-sora Vodafone de acolo apreciaza clientii cu vechime cu niste oferte imbatabile, de la abonamentele tip cartela pana la telefoane de ultima generatie gratuit si multe, multe alte lucruri deosebite. Pana cand vom vedea aici asa ceva, va trece multa vreme, sau nu se va intampla niciodata.

 

Concluzii:

 

1. cartela, din pacate, bate abonamentul, cartela fiind si targetul companiilor de telecom

2. abonamentul e folosit preponderent spre cumpararea cu costuri aparent reduse a unui terminal.

3. Pseudo-interesul vizavi de clientii vechi.

 

Aceste concluzii sunt vizibile cu ochiul liber. Poate faptul ca eu discut si analizez aceste lucruri nu convine moderatorilor, nu stiu si, sincer, nici nu ma intereseaza. Dar e bine de stiu ca daca targetul final e serviciul de PrePay exista riscul reducerii drastice a abonamentelor. Dar poate asta e si scopul: proasta ofertare la abonament ca apoi sa treci pe cartela. Insa niciuna din companiile de telecom nu si-a pus problema ca exista riscul disparitiei abonatilor din cauza ofertelor la cartela. Ma rog, nu e treaba mea, dar un abonat vechi multumit, spune mai mult decat o persoana care a  trecut pe cartela de o luna, dupa, sa zicem 13 ani de abonament.

Sfătuitor
Postări: 106
Înregistrat: ‎27-01-2012

Re: Oferta pentru vechii abonati

[ Editat ]

     pt clausinRo

                imi pun intrebarea pe buna dreptate,atunci de ce te mai poarta cu vorba cu ofertele lor de doi bani,asta ma deranjeaza,ca ne iau de prosti .ma uitam la cumatra mea ,ce bucuroasa era acum citeva luni ca a facut o "afacere" dar de fapt s-a legat de miini si picioare pt. 2 ani  cind putea pt. 20 de centi in plus  sa treaca pe cartela si sa isi adapteze nevoia de comunicare cu ajutorul extraoptiunilor,ca sa nu mai spun ca in 12 luni,prin decalarea incarcarilor mai economisesti o luna doua.

              da  ai dreptate in privinta politicii vod. dar asta nu inseamna ca o salariata sa nu stie sa aborbeze un client,sa nu aiba minima pregatire cum sa se comporte chiar si atunci cind i s-au facut reprosuri sa stie sa le intoarca in favoarea sa.Am facut niste cursuri de asigurari in care ni se explica modul de adresare,conducerea discutiei,evitarea unor situatii mai dificile si modul cum sa iesi din ele,dar mai ales am fost instruiti sa informam corect clientul,deoarece chiar daca nu incheiem tranzactia s-ar putea sa ne solicite alta data,plus reclama negativa pe care ti-o poate face in cazul in care i-ai oferit un produs care nu corespunde cerintelor sale.

Membru de bază
Postări: 371
Înregistrat: ‎27-02-2012

Re: Oferta pentru vechii abonati

[ Editat ]

Tehnica amanarii e credibila si f posibila. Si iata de ce cred asta. Sa facem un exercitiu de imaginatie. Luam 2 clienti vodafone, unul pe PrePay si altul pe Abonament.  Si sa luam niste costuri asemanatoare. Sa zicem 6 euro/luna.

 

Rezultate:

 

- la Abonament ar fi Mega 6, cu 50 min/sms-uri nationale, 500 min/sms-uri in retea, si 15 Mb

 

- la Cartela sa zicem ar fi circa 6 euro cu TVA cu tot din extraoptiunea TOTAL 5 care inseamna 75 de min/sms-uri nationale,  3000 min/sms-uri in retea, 15 Mb

 

Unde e mai avantajos ca si costuri? La cartela. Asadar la aceleasi costuri, compania castiga mai mult la un abonat cu 6 euro (TVA inclus) decat la cartela, deci interesul este de fapt mentinerea abonatilor spre deosebire de cartela. Ca abonatii sunt mai putini, la asa oferta, cred ca e limpede.

 

Eu primisem ultima oferta ceva aparent tentant, insa faptul ca si aceasta oferta nu era macar pe linia de la cartela ci era tot un abonament Mega, dar la care extraoptiunea de internet era f f ieftina, m-a facut sa refuz. Tocmai de aceea la portare voi refuza sa mi se faca vreo oferta, intrucat, cel putin pentru mine, Vodafone n-a putut oferi ceva cu adevarat tentant.

 

Daca e sa judecam cu atentie, ofertele la abonament sunt tentante abia la niste costuri mari, gen Mega 17 sau 25. Insa nici acolo nu sunt reflectate ofertele de la PrePay. De ce? Un abonament se mentine 2 ani (doar e oferta), pe cand cartela e instabila, azi e, maine nu. Cu toate astea targetul este pe PrePay, nu pe abonamente.

 

Iata o comparatie: la cartela Total 5 (6 euro TVA inclus) +Internet pe mobil 250 Mb (circa 5 euro cu TVA cu tot) ar face un total de aproximativ 10-11 euro/luna cu TVA inclus. Unde gasim ceva asemanator? La un Mega 17.  Iata de ce, eu cred cu tarie ca abonamentele mai sunt folosite doar de cei care vor sa cumpere un telefon mai ieftin, beneficiind de "ofertele" asociate. Beneficiile companiei sunt mult mai mari la abonament per client, decat la Prepay per client. De aici interesul mentinerii abonatilor ramasi in retea, in ciuda faptul ca ofertele sunt mediocre.

 

Inclin sa cred ca pe abonament mai sunt doar clientii business, unii ca mine care nu sunt adeptii sistemului PrePay si cei care nu si-au putut cumpara smartphone-uri cu banii jos. Mai exista si alte cazuri, dar cred ca acelea sunt exceptiile a ceea ce am descris mai sus.

 

Interesul tuturor este sa beneficieze de cea mai buna oferta, la cel mai bun pret. Insa cred ca Vodafone isi poate personaliza oferta pentru clientii cu mare vechime, oferind fie telefoane de ultima generatie la preturi mult sub pretul pietei si la un abonament decent, fie un abonament decent cu multe minute in retea/nationale, la un pret imbatabil. Asa cred eu, nu si departamentul de marketing. Vorb-aia eu sunt un client, urmaresc profitul propriu, nu al Vodafone. Interesul companiei este sa ofere cat mai putin la un pret cat mai mare.

 

Dupa cum am zis mai sus, mi se pare jenanta o portare a unui abonat cu vechime de peste 10 ani si arata tocmai incapacitatea companiei de face o oferta personalizata.

 

Eu m-am lamurit asupra a ceea ce-mi poate oferi compania la care sunt abonat de 12 ani. Tocmai de aceea portare pare a fi cea mai buna solutie.

 

P.S.  Banuiesc ca voi enerva moderatorii cu aceste ultime 2 postari, care sintetizeaza multe din lucrurile prin care am trecut in ultimele luni la Vodafone, dar  ele ofera o imagine cu adevarat personalizata a ceea ce experimenteaza un client si contureaza si motivele care stau la baza unei portari. Nu zic ca altii sunt mai buni, dar daca un furnizor de servicii nu te multumeste, atunci cand exista mai multe oferte pe piata, trebuie sa incerci si altceva. Nu fac inca pasul spre portare dar nu cred ca mai e mult.

Sfătuitor
Postări: 106
Înregistrat: ‎27-01-2012
0

Re: Oferta pentru vechii abonati

[ Editat ]

           buna clausinRo,

                       Ofer spre comparare citeva calcule facute de mine privind costurile la ab. si cartela.

    Tel  motorola wx 306

               ab:8x24=192+1(pret tel)=193euro                     cartela:6,2x24=148+54(pret tel la liber)=202,2euro

                                              aproximativ egale ofertele

    Tel lg optimus me 

       ab.12x24=288+1=289euro                       cartela6,2x24=148+extraoptiune5x24=120+tel la liber149=417euro

                       aici avantaj ab.128 de euro

     tel nokia c1-o1

                         ab 8x24=192+2=194 euro                   cartela6,2x24=148+49 tel=197euro

      tel nokia asha 201

                          ab8x24=192+9=201euro                   cartela6,2x24=148+69=217euro

    lg optimus L3

              ab 15x24=360+9=369euro                cartela6,2x24=148+extraoptiune 8,8x24=211+139tel=498euro

                                               avantaj ab.129 euro

   samsung e2600

                 ab8x24=192+14=206                             cartela6,2x24=148+59=207

     huawei ascend g300

             ab15x24=360+29=389 euro                  cartela6,2x24=148+extraoptiune8,8x24=211+189tel=548euro

                                                avantaj ab159 euro

     samsung I9100galaxyS11

         ab34x24=816+99=915 euro                  cartela total 9+extraoptiune nat7+internet mob 7=28,7euro

                                                                               28,7x24=429 tel=1117,9euro

                                                         avantaj 202,8 euro

            Am cautat ca ambele variante sa fie aproximativ egale.Am luat ca baza de calcul tel. aflate in promotie cred ca am reusit sa  fac peste jumatate din ele.pentru eventualele greseli scuzele de rigoare,dar consider ca un calcul corect se face pe intreaga perioada.

                Ce am observat ,la tel ieftine de fapt NU EXISTA nici o REDUCERE sau aceasta este foarte mica. daca nu va intereseaza traficul de net si nu aveti un ab mare nici nu se merita raminerea pe acesta In cazul achizitionarii celui mai scump terminal samsung diferenta este de 202 euro,dar luati in calcul ca ofertele la net pe mobil  vor fi tot mai avantajoase la cartela. La sfirsitul perioadei contractuale s-ar putea sa va treziti ca nu a-ti avut nici un avantaj sau a-ti iesit in pierdere.

                Asta ca sa nu mai spun ca la cartela puteti jongla cu extraoptiunile in functie de nevoia de comunicare si atunci decalajul dintre ab. scumpe si cartela scad dramatic spre zero.Fratele a fost ab orange o perioada dar se trezea permanent ca ramine fara min.a avut ghinionul sa ii fure tel.la mare si a trecut pe vod.Aici aceleasi nr. de min ii ajungeau aproape toata luna .A venit criza si a solicitat o renegociere a contractului in sensul scaderii ab.si prelungirea acestuia. S-a lovit de inflexibilitatea  soc.vod care i-a spus clar ca pina la sfirsitul peroadei contractuale sa nu ii mai deranjeze .A inghitit in sec a mai stat un an si dupa a trecut pe cartela toate nr. pe care le avea .Asta ca sa nu mai spun ca i s-au facut oferte peste oferte de a ramine  abonat.Acum totul este pe ab. indiferent de compania tel.,numai pe vod are 2-3 nr.plus cosmote ,orange. Daca are nevoie de un tel il ia cu banii jos fara nici o obligatie,asta ca sa nu spun ca il poate lua si mai ieftin si ce este mai important DECODAT.

                                                   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Highlighted
Membru cu acte în regulă
Postări: 259
Înregistrat: ‎13-02-2012

Re: Oferta pentru vechii abonati

Un amic a acceptat saptamana trecuta prelungire la Vodafone pe 2 ani. A primit 50 min nat + 500 Vodafone cu 4 euro (tva inclus). In plus a mai primit un tel Nokia C1-01 cu 60 ron. Este foarte multumit deoarece ab ii acopera integral nevoile de comunicare la un pret mai mic decat la cartela si tel este suficient de bun pentru ceea ce ii trebuie (a fost surprins sa afle ca tel are radio, posibilitate adaugare card memorie, bluetooth sau posibilitate conexiune prin cablu).

Cred ca ar trebui sa faceti calcule pornind si de la acest tip de oferta pentru abonatii mai vechi. Eu cred ca ofera o motivatie buna sa ramana abonat pentru cineva care isi doreste un telefon/retea de telefonie doar pentru a ... telefona.

mda
Sfătuitor
Postări: 48
Înregistrat: ‎25-01-2012
0

Re: Oferta pentru vechii abonati

[ Editat ]

marian_imparatu a scris:

mda a scris:

Pentru Ionuț: Vad ca pe acest forum nu exista nici un mesaj al moderatorilor fara sa nu fie apreciat de tine. Esti angajat al vodafone? Multi ar considera asta un SPAM . Am incheiat.



Salutare Mda,

 

Nu stiu daca esti familiarizat cu termenul de SPAM, asa ca am binevoit sa te indrum pe calea cea buna:

 

- definitie SPAM ( Wikipedia RO ) Citez: "Spamming (sau spam) este procesul de expediere a mesajelor electronice nesolicitate, de cele mai multe ori cu caracter comercial, de publicitate pentru produse și servicii dubioase, practicată în industria e-marketingului și de proprietarii de situri pornografice. Spam-ul se distinge prin caracterul agresiv, repetat și prin privarea de dreptul la opțiune. " am incheiat citatul. Din ceea ce inteleg eu, si am convingerea ca nu ma insel, Ionuț nu intra in nicio categorie mentionata in definitie. Desi, daca posturile lui ar avea un caracter pornografic, ar indeplini profilul de spammer. Insa, nu prea este cazul Emoticon fericit.

 

Luand in considerare cele scrise mai sus, rezulta faptul ca Ionuț nu are nimic in comun cu un spammer. Deci dupa cum spune o faimoasa replica, "your argument is invalid".


mda a scris:

Multumesc pentru raspuns. Totusi eu nu cred ca moderatorii fac mai mult decat se regaseste in fisha lor de responsabilitati (eu nu le cunosc atributiunile dar le banuiesc). Acum fiecare crede si face ce vrea. Iti doresc o zi buna.

Again from Wiki with loveInimă

 

- definitie Moderator Forum ( Wikipedia EN ) Pe scurt moderatorul de forum, se ocupa doar de ceea ce tine de, si anume, forum. Pentru exemple, intra te rog pe linkul de Wiki. Acum, eu nu prea am treaba cu forumul asta, dar din cate am observat, urmatoarele lucruri nu intra in atributiile directe ale unui moderator:

 

- modificari de abonamente

- activari sau dezactivari de optiuni

- tratarea frustrarilor

- postarea unor raspunsuri in afara orelor de program ( unde ti se mai raspunde asa? )

- oferirea de informatii despre aplicatii, software sau orice altceva legate de telefoane, informatii ce pot fi gasite daca se foloseste un lucru numit google

- etc

 

Toate aceste lucruri, avand in vedere ca exista si *222 sau nenumarate magazine Vodafone.


mda a scris:

Paul am apreciat raspunsul tau. Dar eu m-am referit la aprecierile primite de genul '' cutăriță, trimite-mi un msg privat cu nr de tel. ...... (ce o fi la apreciat la asta?) și nu la solutiile si implicarea oferite

Avand in vedere ca problema a fost rezolvata prin mesaj privat sau apel, solutia oferita cat si implicarea moderatorului poate fi evidentiata pe forum printr-un post sau printr-o apreciere. Nimic mai mult. Oricum, eu ti-am acordat o apreciere pentru postul tau de antiaprecieri ( ce am apreciat la asta? Nu stiu. )

 

Si cu asta am incheiat. Va doresc o seara placuta.

 

They see me rollin` they hatin`


Marian, iti multumesc pentru analiza pe text si lectia de wikigooglegramaticareala. Acum, da-mi voie sa-ti tin si eu o mica lectie de logica: am spus ca, ''Multi'' ar considera asta un SPAM, asta inseamna ca nu TOTI ar considera.......;

din definitia SPAM, '' "Spamming (sau spam) este procesul de expediere a mesajelor electronice nesolicitate - si ne putem opri aici, sau daca continui, acel '' de cele mai multe ori '' nu exclude alte situatii.

Eu vorbesc despre atributiunile moderatorilor angajati ai vodafone ( cred ca nu iau fisele de post de pe wikipedia) si tu te repezi si dai o DEFINITIE (o generalitate). Si inca ceva: conform logicii tale, motto sau ce-o fi, " They see me rollin` they hatin`, l-am tradus cu GOOGLE TRANSLATE si a iesit asta '' Ei mă vezi Rollin `le urasc` Emoticon LOL Emoticon LOL

Am terminat.

P.S. pentru a nu-i plictisi pe ceilalti trimiteti msg privat in caz de nelamuriri

 

                                  motto: "Lumea nu este cat se vede pe fereastra"

Sfătuitor
Postări: 106
Înregistrat: ‎27-01-2012

Re: Oferta pentru vechii abonati

[ Editat ]

      problema se pune ca nu a avut o operatoare care a pornit de la premiza sa te traga in piept din prima discutie,sau  a stiut sa isi negocieze la singe oferta.

      deci ab. 4eurox24 luni=96+cca 14 euro tel=110 euro pe doi ani(daca a mai cedat puncte a mai crescut pretul cu citiva euro)

              cartela6,2x24=148+ 49 tel=197 euro-----------------in acest caz a cistigat 87 euro dar are min mai putine nat.,retea,sms si nu are net

               daca ne raportam la nr. de min. oferit  si injumatatim oferta total 5 v-a avea 37,5 min nat.,1500 retea si 7,5 mb ar rezulta urmatoarele costuri TEORETICE deoarece nu exista aceasta oferta:3,1x24=74,4+49=123 euro o diferenta de cca 13 euro deci nesemnificativa avind in vedere evolutia nr. de min  la cartela care este in crestere.

                in principiu  oferta a fost buna (luind in consideratie OFERTA PRACTICA de la ab. si cartela in acel moment) avind un cistig de 89 de euro la un ab  de 4euro. in aceasi logica cistigul meu la un ab . de 6 euro ar trebui sa se situeze la cca140 de euro cel putin.

                 Multumesc pt. informatie si sper si alti sa posteze rezultatele negocierilor pt. a ne face o parere cit este dispusa compania sa ofere iar noi ab. sa negociem in cunostinta de cauza.

Membru cu acte în regulă
Postări: 259
Înregistrat: ‎13-02-2012
0

Re: Oferta pentru vechii abonati

Calculele tale sunt interesante si bine facute. Cred insa ca pleci de la o premisa gresita in unele calcule. Este adevarat ca sunt mai multe minute la cartela de 5 euro, dar foarte putini au nevoie de toate. Cred ca la acceptarea unei oferte conteaza mai mult nevoia pe care o acoperi decat ceea ce primesti. Daca nu ai nevoie de mai mult de 500 min in retea (iti mai si raman intr-o luna), la ce bun sa ai 3000 pe care sa dai 6,2 euro cand iti sunt suficiente 400  (sa zicem) pe care le poti avea cu 4 euro?

Vorbind in cazul meu : eu nu folosesc internet mobil, dar am 15 MB in abonament. Atunci cand vorbesc despre abonament nici nu ii mentionez, fiindca sunt irelevanti pentru nevoile mele de comunicare. Nu voi face calcule (daca va fi cazul pentru mine) in care sa includ si internet mobil, ci doar partea de voce. Bineinteles, ii inteleg si sunt de acord cu cei care isi doresc o alta oferta atata timp cat este privita in termen de cost-nevoi si nu cost-oferta.

Membru de bază
Postări: 371
Înregistrat: ‎27-02-2012
0

Re: Oferta pentru vechii abonati

[ Editat ]

Trebuie luate in calcul mai multe variabile:

 

- continutul ofertei,

- costuri,

- nevoi.

 

 

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎19-04-2012

Re: Oferta pentru vechii abonati

Salut,

Sunt abonat de ~9ani. Aveam un abonament standard 3 euro, fara nimic inclus + extraoptiune 30 sms-uri nationale de 1 euro. Total: 4.8 euro TVA inclus.

Aveam nevoie de 10-20 minute nationale.

Am acceptat urmatoarea oferta:
*80 minute/sms-uri nationale
*800 minute/sms-uri in retea
*80 MB trafic internet
Pretul acestui pachet este de 6 euro ( TVA inclus). In cazul unei prelungiri contractuale pentru 12 luni, cu posibilitate renegociere contract dupa primele 9 luni. Primele 6 luni costa 5 euro (TVA inclus), reducere acordata prin cheltuire de puncte de loialitate (~260).