Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎13-09-2018
0

Portare cu probleme / reziliere

Buna ziua,

 

 Pe data de 6 august am facut o cerere de portare al unui numar de Orange (0751760650) in reteaua Vodafone. Mi s-a dat un termen de cateva zile, dar acesta nu s-a respectat. Am inteles ca initial a fost o neconcordanta cu seria sim a cartelei orange, dar acst lucru s-a lamurit dupa inca un drum la magazinul ARSIS - Bucur Obor. Mi s-a dat un nou termen de portare, care nu s-a respectat. Au urmat telefoane la serviciul clienti, unde iarasi mi s-a dat un termen de 24-48 de ore pentru rezolvarea acestei probleme. Nu s-a respectat, iar dupa mai multe telefoane am aflat ( astazi ) ca cererea de portare a fost respinsa si ca trebuie sa ma duc din nou la magazin pentru rezolvarea problemei. Tinand cont ca numarul de Orange este atribuit activitatii mele curente si ca aceasta portare nu-mi aduce niciun beneficiu, din contra, bani si timp pierdut, vreau sa reziliez acest contract ( nu este vina mea ca solicitarea nu s-a realizat ). Doresc sa stiu cum pot face acest lucru.

Va multumesc.

Highlighted
Moderator
Postări: 544
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Portare cu probleme / reziliere

Buna!

Ne pare sincer rau pentru toate aceste experiente prin care ai trecut. Pentru a te putea ajuta cu verificarea acestei solicitari, iti recomandam sa iei legatura cu noi. Poti face aceasta fie apeland seriviciul *222, fie completand acest formular: https://goo.gl/cZe1gP.

Madalina