Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎14-04-2014
0

Portare număr

Bună ziua,

 
Acum 6 zile mi-am dat acordul telefonic pentru realizarea unui contract (cu portare din Orange). Au trecut 11 zile de când am trimis documentele pentru portare şi numărul încă nu mi-a fost portat, deşi telefonul l-am primit de 4 zile. De asemenea, am trimis un mail operatorului (fără niciun răspuns) acum 4 zile şi am sunat atât joi, vineri cât şi astăzi la prima oră la Relaţii Clienţi - Magazin Online, dar de fiecare dată apelul era în aşteptare. Joi, am sunat şi la cei de la Plăti (deşi nu era treaba lor), iar operatorul respectiv mi-a spus că portarea este în aşteptare - deşi eu achitasem avansul necesar realizării contractului.
 
Operatorul Vodafone care s-a ocupat de acest contract m-a asigurat atât telefonic cât şi prin e-mail, marţi 8 aprilie 2014, dată la care mi-am dat şi acordul telefonic asupra contractului, că numărul meu va fi deja portat la data primirii telefonului (10 aprilie), motiv pentru care nu am solicitat un număr provizoriu.
 
Am epuizat toate mijloacele de comunicare (e-mail, telefon) cu Vodafone, văzându-mă nevoit să apelez şi la forum. Voi furniza numărul de telefon, numele operatorului cât şi alte informaţii necesare către persoanele avizate.
 
PS: Nu este deranjant faptul că portarea nu a fost realizată, cât faptul că nu comunică nimeni. 
 
Mulţumesc
Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013

Re: Portare număr

Buna mihai_,

Am rugamintea sa-mi oferi numarul in cauza prin mesaj privat pentru a verifica situatia.

Multumesc,
Alexandra

Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎14-04-2014
0

Re: Portare număr

Buna Alexandra,

 

Operatorul care s-a ocupat de abonamentul meu m-a asigurat pe data de 15 aprilie ca portarea va avea loc pe 17 sau pe 18 aprilie. Am incercat sa sun, sa vad care e situatia cu portarea, dar intampin aceeasi problema: sunt pus pe hold. La mail nu raspunde nimeni.

 

Sunt 16 zile de cand am trimis documentele de portare, iar numarul nu a fost portat.

 

Imi poti oferi mai multe informatii?

 

 

Highlighted
Membru de onoare
Postări: 791
Înregistrat: ‎17-09-2012

Re: Portare număr

Buna mihai_,

 

Imi pare rau pentru intarziere. Te rog sa tii cont de faptul ca este o perioada foarte aglomerata.

Am adresat eu sesizarea ta mai departe. Imediat ce vom avea o rezolutie, ti-o vom comunica.

 

Iti multumesc pentru intelegere!
Roberta

Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎14-04-2014
0

Re: Portare număr

Înţeleg, dar atunci când este o perioadă aglomerată ar trebui şi ca operatorul să estimeze corect data. Mie mi s-au dat 2 date (8 şi 17-18 aprilie) în care numărul va fi portat. Dacă mi s-ar fi spus de la bun început că va dura 3 săptămâni sau o lună, era totul mult mai ok.

 

PS: Presupun că odată numărul portat, voi beneficia de noul abonament Red şi nu de precedentul?

Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎14-04-2014
0

Re: Portare număr

[ Editat ]

Au trecut 20 de zile de cand mi-am dat acordul pentru semnarea contractului, iar numarul nu este nici acum portat.

 

La telefon nu raspunde nimeni. La mail nu raspunde nimeni. Parca nu ar lucra nimeni la Relatii Clienti.

 

Intrebare de 100 de puncte: cat mai dureaza?