Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Începător
Postări: 16
Înregistrat: ‎18-05-2012
0

Prelungire abonament sau reziliere?

Sunt curios, ce "beneficii" si "oferte" propune vodafone pentru a pastra clientii vechi in retea? Din proprie experienta pot spune ca nimic interesant sau in beneficiul clientului, pe termen lung sau scurt.
Dar poate ma insel sau poate am avut eu ghinion. Mi-ar placea sa aflu si parerile altor abonati si de ce nu, ce oferte au primit. Daca au primit.
Personal mai fac o incercare de a ramane in vodafone, altfel, traiasca portarea.
Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎03-12-2017

Re: Prelungire abonament sau reziliere?

iti spun eu..NICIUNA...si eu trec prin aceeasi situatie ca tine...abonamentul meu a expirat ieri si......NIMIC..

M-au sunat de 2 ori in ultimile 3 luni dar nu cu o oferta care sa ma faca sa raman la ei..

Si parerea mea este la fel..PORTAREA e cea mai buna varianta..mergem 2 ani la altii si tot asa

Începător
Postări: 16
Înregistrat: ‎18-05-2012
0

Re: Prelungire abonament sau reziliere?

La mine se face o luna de cand a expirat abonamentul. Si da, inainte de data expirarii mi-au propus cateva variante out of this world. Poate doar valabile in Sudan sau Zambia.
Vizitator
Postări: 6
Înregistrat: ‎21-02-2012
0

Re: Prelungire abonament sau reziliere?

Mie mi-au propus prelungire pe 24 de luni cu access HBO GO inclus pe toata durata contractului. Contractul inca este in vigoare, accesul la HBO GO a fost restrictionat dupa aprox 12 luni Emoticon fericit Mai multe detalii aici.

Începător
Postări: 16
Înregistrat: ‎18-05-2012
0

Re: Prelungire abonament sau reziliere?

Da, din clienti vechi, fideli, am ajuns vaci de muls. Toata atentia companiei este indreptata catre clientii noi. Un razboi al ofertelor de portare si un traseism al utilizatorilor. Doi ani aici, doi ani acolo, valabil si pentru contractele pe 12 luni. Nu spun ca nu exista si clienti multumiti, am fost unul dintre ei, dar acum nu prea...
Moderator
Postări: 513
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Prelungire abonament sau reziliere?

Buna tuturor,

Ne pare sincer ca ati ajuns la aceste concluzii. Noi va asiguram ca avem oferte faine pentru toti clientii nostri si, mai ales, ca respectam fidelitatea in retea.

In situatia in care doriti, va putem ajuta cu inregistrarea unor cereri catre colegii de la Ofertare astfel incat sa beneficiati de oferte personalizate. Pentru a putea face aceasta, va recomandam sa luati legatura cu noi fie apeland la *222, fie completand formularul de email de aici https://goo.gl/Jct8aj .

Sarbatori fericite tuturor,
Madalina
Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎11-01-2018
0

Re: Prelungire abonament sau reziliere?

Nici o oferta si nu sunt singurii, cartela e sfanta, vodafone are cred eu cel mai bun semnal si cel mai bun internet, va spun asta dupa o perioada de 17 ani de abonat Connex/Vodafone, cativa ani la orange si 10 ani  la hotii de la Cosmote/Telekom pt care mama mea a platit 4 ani de zile optiune de MMS desi nu a solicitat optiunea dar a solicitat anulare ei de nenumarate ori. Cartela e sfanta!