Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎05-01-2015
0

Prelungire abonament

Buna ziua.Am 3 abonamente si din cate am citit pot prelungi abonamentele la 21 de luni de la de la data incheieri contractului?
Vreau sa ma lamureasca cineva daca asa este.
Dezamagire totala avand in vedere ca reateaua din care m-am portat puteam face prelungire la 12 luni pentru inca 12 luni...nu vad ce e gresit daca eu vreau sa platesc inca 1 an de ce nu se poate.
Membru VIP
Postări: 4.498
Înregistrat: ‎08-02-2012
0

Re: Prelungire abonament

[ Editat ]

Salut si bun venit pe Forum!

 

Intr-adevar, poti cere prelungirea( reinnoirea ) contractului cu 3 luni inainte de expirarea acestuia.

Deci daca contractul a fost pe 2 ani( 24 luni), poti din luan a 21-a sa ceri prelungirea contractului.

 

Pentru noul contract , poti cere prelungire doar pe 12 luni.

Insa, de doresti si achizitionare de nou telefon, atunci in mod obligatoriu prelungirea va fi pe 2 ani ( 24 luni )

 

De nu esti convins de cele scrise de mine, mai ai optiunea de a intra in legatura cu un operator prin serviciul Chat online:

 

Chat.JPG

 

Un operator te va prelua in cel mai scurt timp posibil si vei primi asistenta necesara.

 

 

Succes,

 

 

██████████████████████████████████████████████████████████████████


ModeratorMATEI ᵖʳᵒᶠ ᵐᵃᵗᵉ


Moderator


Highlighted
Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: Prelungire abonament

Salutare,

Poti prelungi un contract cu trei luni inainte de finalul perioadei contractuale, asadar, daca ai un contract pe 24 de luni, poti prelungi pe 21 de luni. 

 

Multumesc,

Claudiu 

Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎23-02-2017
0

Re: Prelungire abonament

Buna ziua,

 

Cum pot lua legatura cu un consultant vodafone? Tatal meu a fost incaltat cu prelungire de contract pe urmatoarele 24 luni si nu doreste asta. A incercat sa ia legatura cu cineva din call-center, dar nu i s-a solutionat cauza.

 

Moderator
Postări: 170
Înregistrat: ‎21-12-2015
0

Re: Prelungire abonament


@0733354626 a scris:

Buna ziua,

 

Cum pot lua legatura cu un consultant vodafone? Tatal meu a fost incaltat cu prelungire de contract pe urmatoarele 24 luni si nu doreste asta. A incercat sa ia legatura cu cineva din call-center, dar nu i s-a solutionat cauza.

 


 Buna!

 

Pentru a intra in legatura cu un coleg, cu un consultant, trebuie sa apelezi *222, Andreea te va intreba ce solicitare ai, tu ii poti spune "Vreau sa vorbesc cu un operator!", dupa aceasta, ea te va intreba din nou despre tipul solicitarii tale , pentru a sti unde sa te redirectioneze.Personal, am spus ca doresc o oferta, ea a recunoscut cuvantul oferta si m-a redirectionat catre un coleg.

 

Daca doresti sa afli informatii despre contul tau, ii poti spune exact asta, daca doresti sa inchizi abonamentul, ii spui exact asta iar ea inregistreaza solicitare catre un departament care te poate ajuta, s.a.m.d.

 

Multumesc.