Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
De-al casei
Postări: 64
Înregistrat: ‎11-10-2012
0

Problema cost suplimentar

Am un cost suplimentar de 8 euro.
M-am uitat pe factura detaliata si imi apar 4 mesaje catre numar partener a cate 2 euro.
Probabil verisorul meu a intrat pe undeva si am fost taxat.
Se poate face ceva? Multumesc Emoticon fericit

Membru de onoare
Postări: 791
Înregistrat: ‎17-09-2012
0

Re: Problema cost suplimentar

Buna ady2492,

 

Te rog sa ne furinizezi numarul catre care s-au trimis sms-urile respective pentru a verifica caruia serviciu apartine.

 

Multumesc,

Roberta

De-al casei
Postări: 64
Înregistrat: ‎11-10-2012
0

Re: Problema cost suplimentar

1521
Am cautat numarul dar nu am gasit nimic.
Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Problema cost suplimentar

Buna ady2492!

 

Numarul 1521 apartine unui furnizor de servicii speciale. Pentru mai multe detalii si asistenta, te rog sa apelezi numarul lor de telefon:  0215394969. Apelul se scade din minutele incluse in abonament sau se taxeaza in functie de planul tau tarifar (daca nu mai ai minute nationale).

Multumesc!

De-al casei
Postări: 64
Înregistrat: ‎11-10-2012
0

Re: Problema cost suplimentar

Am apelat acel numar si mi s-a spus ca a fost pt vizualizarea a unor anumite fisiere video. Dar nu mi s-a raspuns daca se pot returna banii.
De la dumneavoastra nu se poate face nimic?
Nu am benificiat de serviciile acestui numar.
Membru de onoare
Postări: 791
Înregistrat: ‎17-09-2012
0

Re: Problema cost suplimentar

Dupa cum bine stii serviciile respective sunt oferite de alt furnizor. Din pacate, nu avem cum sa intervenim in aceasta situatie.

 

Multumesc,

Roberta

De-al casei
Postări: 64
Înregistrat: ‎11-10-2012
0

Re: Problema cost suplimentar

Si cei 8 euro sunt cu Tva sau fara?

Membru de onoare
Postări: 791
Înregistrat: ‎17-09-2012
0

Re: Problema cost suplimentar

Buna dimineata ady2492,

 

Tarifele exprimate in detaliere sunt fara TVA. Asadar, cei 8 Euro sunt fara TVA.

 

Multumesc,

Roberta

Membru de bază
Postări: 191
Înregistrat: ‎15-03-2012
0

Re: Problema cost suplimentar

[ Editat ]

Buna Elena-Roberta,

 

De ce incasati banii de la utilizatorul final in numele tertului furnizor daca nu sunteti responsabili de serviciile lui?

De ce nu este inscris in contractul de prestarii servicii incheiat intre Vodafone si utilizatorul final acest serviciu de plata prin sms?

Se poate cere la dumneavoastra sa nu se efectueze plata catre tertul furnizor?

 

Astept cu nerabdare raspunsul dumneavoastra.

 

Va multumesc anticipat.


@Elena-Roberta a scris:

Dupa cum bine stii serviciile respective sunt oferite de alt furnizor. Din pacate, nu avem cum sa intervenim in aceasta situatie.

 

Multumesc,

Roberta




Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013
0

Re: Problema cost suplimentar

Buna unukvoi,

 

Furnizorii semneaza acorduri cu toti operatorii de telefonie mobila, nu numai cu Vodafone si sumele facturate merg catre ei si nu catre Vodafone. De aceea, pentru mai multe detalii trebuie sa iei legatura cu furnizorul respectiv.

Multumesc,
Alexandra