Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 9
Înregistrat: ‎09-04-2016
0

Probleme la activare contract nou

Buna ziua,

 

Am prelungit contractul cu vodafone acceptand un abonament U1)(1Y)(RET)(SIMO)Abonament Vodafone Avantaj WOW 6 National.

 

Intampin urmatoarele probleme:

 

1. Nu pot trimite sms.

2. Contul MyVodafone a fost schimbat complet: nu pot plati factura altor persoane, nu apare nicaieri bonusul de loialitate etc 

 Practic contul apare ca si cum as avea o cartela vodafone iar eu am prelungit un abonament.

 

Moderator
Postări: 617
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Probleme la activare contract nou

Buna,

Acest abonament este unul tip cartela. Practic ai abonament, insa acel SIM functioneaza ca o cartela si din aceasta cauza va trebui sa faci anumite setari.

1. Cu privire la SMS-uri, este important sa stii ca ai nevoie de centrul de mesaje corect. Ce model de telefon ai? Daca pana sa raspunzi reusesti sa intri(iti ofer calea aproximativa - difera de la telefon la telefon) la Mesaje - Setari mesaje - Numar centru de mesaje, aici trebuie sa modifici de la +40722006000(pentru cartela )

2. Contul de MyVodafone functioneaza si el ca la cartele reincarcabile deci contul tau va contine doar informatiile cu privire la noul abonament. Daca ai inregistrate mai multe numere de telefon, va fi necesar sa iti creezi noi conturi de MyhVodafone pentru acestea.

Multumesc,
Madalina
Vizitator
Postări: 9
Înregistrat: ‎09-04-2016
0

Re: Probleme la activare contract nou

[ Editat ]

Buna ziua

 

Inteleg explicatiile dumneavoastra, ceea ce nu pot intelge este de ce nu beneficiez de toate avantajele contului de abonat Vodafone. Eu am prelungit un abonament la vodafone, daca vroiam sa trec la cartela puteam sa trece si fara o relatie contractuala.

 

Unde anume apare in cont cuvantul abonament?

 

Practic dumneavoastra imi spuneti ca am trecuta la cartela cu relatie contractuala?

 

In aceste conditii nu mai este abonament si nu mai este nevoie de relatie contractuala.

 

 

 

Moderator
Postări: 52
Înregistrat: ‎03-09-2018
0

Re: Probleme la activare contract nou

Buna! 

 

Pentru aceasta situatie iti recomandam sa iei legatura cu noi. Poti face aceasta fie apeland serviciul *222, fie completand acest formular: https://goo.gl/cZe1gP.

 

Florin

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎10-09-2018
0

Re: Probleme la activare contract nou

Buna ziua,

as dori o oferta pentru prelungirea abonamentului, cu telefon la oferta.

Am fost la un magazin Vodafone si mi s-a spus ca nu am posibilitatea de prelungire pentru ca abonamentul meu a fost deja prelungit.

Eu nu am solicitat nici o prelungire de abonament.

Va rog sa ma lamuriti ce s-a intamplat si care ar fi solutia.

Multumesc.

Moderator
Postări: 52
Înregistrat: ‎03-09-2018
0

Re: Probleme la activare contract nou

Buna! 

 

Pentru aceasta situatie iti recomandam sa iei legatura cu noi. Poti face aceasta fie apeland serviciul *222, fie completand acest formular: https://goo.gl/cZe1gP.

 

Florin