Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎25-01-2012

Program loialitate - pareri

Un program de loialitate este in teorie o idee foarte buna pentru a iti fideliza clientii, pentru a le arata ca merita sa continue colaborarea cu tine.

In general, un astfel de program se construieste prin oferirea unor discounturi mai mici sau mari clientilor, in functie de perioada relatiei contractuale, de valoarea facturilor si asa mai departe.

Pana aici toate par bune si frumoase la Vodafone.

 

Din punct de vedere practic, in schimb, pentru mine acest program este mai degraba frustrant.

Cum la reinnoirea unui abonament, prin acest program de loialitate beneficiezi de niste reduceri la telefoane, am zis hai sa vad si eu daca mai prelungesc abonamentul cu inca 2 ani pentru o reducere la un telefon.

Ei bine, in momentul in care vezi (de exemplu) un telefon bun cu mare bold "150 de euro" , dar pe pagina urmatoare vezi ca daca doar iti prelungesti abonamenul fara optiuni suplimentare de minim 10-12 euro acel pret creste brusc de la 150 la 400, mai mult devine frustrant. Mai ales cand la liber la alte magazine telefonul ajunge la acelasi pret fara sa trebuiasca sa prelungesti un contract inca 2 ani.

Astfel, din punctul meu de vedere, poate totusi gresit, acest program de loialitate ajunge pentru anumite persoane (ca mine) sa iti dea impresia ca mai mult se vrea sa mai scoata niste bani in plus decat sa se fidelizeze abonatul.

 

Sunt oare singurul care crede asta? si daca da, unde gresesc?

 

Sfătuitor
Postări: 59
Înregistrat: ‎25-01-2012

Re: Program loialitate - pareri

Ai mare dreptate am deschis si eu un post nu stiam ca este deschis unul.

Cum pot eu sa accept urmatoare oferta:

 

 

Abonament Mega 11 la 11 EUR/luna (TVA inclus), cu 125 minute si SMS nationale si 1000 minute si SMS in retea lunar, pe viata si 150 MB trafic national pentru navigare pe internet de pe mobil. Ordinea de consum a minutelor/SMS este in conformitate cu eligibilitatea acestora in functie de destinatie primele se consuma minutele/SMS in retea si apoi minutele/SMS nationale. Minutele / SMS si MB inclusi nu se reporteaza. Traficul suplimentar de internet va fi tarifat cu 20 eurocenti/MB. Granularitate(unitate minima de taxare): 10 KB. Viteza de navigare: 7.2Mbps. Prezentul contract se prelungeste pe 12 luni. Extraoptiune Internet pe mobil 24h Roaming Extra cu 2.48 eur/zi TVA inclus pentru zona principala, respectiv 6.20eur/zi TVA inclus pentru zona extinsa. Extraoptiunea include trafic de 5MB/24h. La depasirea traficului inclus, tariful este de 1.24 eur/MB. Daca traficul acumulat in 24h de la inceputul primei accesari a internetului nu depaseste 1MB, tariful aplicat va fi doar de 1.24 eur/MB, facturat prin rotunjirea traficului la 10KB per sesiune. Aceste tarife se aplica doar in Zona Principala si in Zona Extinsa, iar traficul in afara acestor zone se taxeaza cu 9.92 eur/MB. Detalii pe www.vodafone.ro
In momentul de fata am un abonament de 9 si ceva centi si am 150 min nationale si 800 in retea, dupa cum se vede duduia vrea sa-mi vanda un produs mai slab la un pret mai mare nono.gif Am facut comparatie la Cosmote la aceiasi valoare chiar mai mica si tot i-mi dau mai mult asta ca nou venit, pe cand la Voda incearca sa ia tot www.cosmote.ro/ro/pricelist.aspx?type=1&cid=20621&ns=-10000#20621 Cred ca optez pentru Cosmote si i-mi iau si un telefon bun,am sunat la RC sa le spun ca plec cu nr asta si cand expira celelalte le portez la Cosmote mi se face alta oferta:
Buna seara,
Oferta pe care v-am prezentat-o in aceasta seara cuprinde : -700 minute in retea -700 mesaje in retea -70 minute nationale
Costul lunar al serviciilor este de 5 euro fara TVA, 6.24 cu TVA . Mentionez faptul ca pe baza acestui abonament nu va puteti achizitiona un terminal . Nu stiu daca mai ma pot retine la Voda poate vreo mita vreun Smartphone naughty.gif glumesc photo.gif
O seara buna si mai multe facilitati la clientii gold dar nu numai prioritate in preluarea apelurilor nono.gif

 

 

 

cand la verzi este mai ieftin si minute mai multe.

 

Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎24-01-2012

Re: Program loialitate - pareri

nu nu cred ca esti singurul care crede asta

Oz
Sfătuitor
Postări: 37
Înregistrat: ‎24-01-2012
0

Re: Program loialitate - pareri

Pe vremea Conex primeai de 3 ori valoarea facturii in dolari + bonus de fidelitate in functie de numarul de ani (de exemplu la 7 ani aveai 70 de puncte). Aveam abonament de 5$ si strangeam intr-un an 1000-1500 de puncte, si puteam sa imi iau alt telefon.

 

Acum, telefon iti poti lua doar dupa 24 de luni, si atunci constati ca, desi platesti facturi de 15-25 EURO, primesti recompensa 400-500 de puncte, deci 200-250 de puncte pe an.

 

Iar daca nu iti iei un abonament nou cu extraoptiuni de smartphone (inmulteste diferenta de plata cu 24 si o sa vezi ca platesti telefonul in rate la suprapret), trebuie sa platesti mult mai mult decat in alte magazine, unde ai garantie 2 ani si nu ai contract sa ramai clientul lor.

 

Solutia: iesi din "cea mai tare retea"! Nu (mai) merita! Emoticon trist

Sfătuitor
Postări: 56
Înregistrat: ‎24-01-2012

Re: Program loialitate - pareri

programul de loialitate la vodafone este insignifiant si eu unul ma pot lipsi de el

din anul 1999 se ofera 10 20 30 minute IN RETEA

orange ofera dupa 4 ani 25 de mintute,dar nationale !

am platit 500 de euro un an de zile si cu punctele mi am luat o cartela pre paid si diferenta de 10 lei achitati in store

nu e bun de nimic acest prorgam pe care eu personal il numesc : Nimic in fiecare zi !

asta si este nimic 

Forgiven,but not forgotten
az
Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎14-02-2012

Re: Program loialitate - pareri

Program de loialitate la vdf?! O RUSINE!!! In "Termeni si conditii" se specifica faptul ca dupa 36 de luni punctele ISI PIERD VALABILITATEA! Deci pentru ei, dupa 36 de luni nu mai esti suficient de fidel! HALAL! Termin contractul si PA! Si voi sfatui pe toata lumea sa faca la fel!

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: Program loialitate - pareri

Salut "az",

 

Punctele de loialitate au valabilitate 36 de luni (3 ani) exact cum ai spus si tu.

Asta nu inseamna ca dupa 3 ani de contract clientul nu mai primeste bonusul de fidelizare. Il primeste in fiecare luna atata timp cat are contract activ.

Majoritatea clientilor folosesc punctele de loialitate la interval de aproximativ 24 de luni (inainte ca punctele sa inceapa a expira). Programul practic incurajeaza folosirea beneficiilor contractuale in vedere achizitionarii de servicii sau aparate.

De asemenea, doresc sa mentionez ca punctele se acorda oricarui client fidel, aferente intotdeauna facturilor platite in termen.

Highlighted
Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: Program loialitate - pareri

Salut "Oz",

Exista telefoane smartphone si non-smartphone, adica iti poti achizitiona abonament cu optiune de internet sau fara aceasta.
In acelasi timp, faptul ca iti achizitionezi un telefon smartphone (care depinde de optiunea de internet pentru folosirea lui la calitate superioara) la pret redus in baza unei optiuni de internet, nu inseamna ca se achiztioneaza aparatul in rate, deoarece in schimbul facturilor platite se folosesc servicii.
Sfătuitor
Postări: 37
Înregistrat: ‎12-02-2012
0

Re: Program loialitate - pareri

@ Claudiu: daca ai fost client gold, poti fi retrogradat la silver, daca in ultimele 6 luni nu ai indeplinit conditiile? Am crezut ca odata primit un calificativ, iti ramane.

Altfel, de unde sa stie operatorii cu care discut ca eu totusi am platit in trecut si 700 ron pe luna? Ca totusi sunt un client bun?

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: Program loialitate - pareri

Buna @ Catalina,

 

Daca vechimea numarului este cel putin 72 de luni (6 ani), acesta nu mai poate fi retrogradat de la sistemul Gold la cel Silver, indiferent de valoarea facturilor.