Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Sfătuitor
Postări: 37
Înregistrat: ‎12-02-2012

Re: Program loialitate - pareri

Intr-adevar, am acest numar pe cartela din 2000 si pe abonament din 2006. Cred ca se ia in considerare doar abonamentul.

Multumesc frumos.

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: Program loialitate - pareri

Salut Catalina,

 

Programul de loialitate fiind doar in cadrul abonamentelor, se va lua in considerare perioada incepand din 2006. In functie de data la care a fost activat numarul ca abonament, anul acesta va ramane definitiv in categoria de loialitate Gold.

 

Multumesc,

Claudiu

Sfătuitor
Postări: 56
Înregistrat: ‎24-01-2012
0

Re: Program loialitate - pareri

insignifiant

ii rog pe aceasta cale sa il inchida

chiar nu simt vreun beneficiu doar imi fac nervi cand vad 40 de puncte la o factura de 200 de lei

eu va rog sa il desfintati: nu poti pierde ceea ce nu ai avut niciodata si anume beneficii in cadrul acestui sistem de l0ializare  e zero nu O mare 

Forgiven,but not forgotten
Highlighted
Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: Program loialitate - pareri

Salut connex,

 

Precum ti-am raspuns pe baza aceluiasi subiect intr-o postare anterioara, ai primit doar 40 de puncte pentru factura amintita, datorita faptului ca aceasta nu a fost platita la timp.

Programul de loialitate functioneaza in baza valorilor de pe facturi si achitarii acestora.

Sfătuitor
Postări: 56
Înregistrat: ‎24-01-2012
0

Re: Program loialitate - pareri

deci am fost penalizat prin puncte mai putine dar si dobanda de intarziere de vreo 20 si ceva de lei

voi chiar nu aveti scrupule

ati luat ce a fost mai prost de la orange,ei nu acordau puncte daca nu plateai la timp

lucrurile bune nu le vad plafonatii aia de la marketing

mi e scarba ca am 4 abonamente la vodafone

cand vor expira cele 3 le voi inchide cu cea mai mare placere masochista

nu meritati clienti.ii umiliti

m am saturat sa va aud punpindosismele

vodafone intelege nevoia de comunicare bla bla bla

intelege pe dracu ,vreti numai bani in rest va doare in dos de clienti daca sunt multumiti sau nu

cand suna sa va rezilieze mizerile de abonamente il pupati si in dos

puteti sa imi trimiteti pupatoare la adresa de domiciliu ca eu la vodafone mai mult de un contract nu voi mai avea

am avut grija sa devin HR astfel incat sa fiu flituit cand mai fac alt abonament

nu va aruncati nici macar muci pe niciun tip de client

bataie de joc mai mare ca la voi nu exista,dar nu i nimic

orice nas isi are nasul Emoticon care face cu ochiul

-300.000 de clienti in 3 luni

la mai multi Emoticon care face cu ochiul

Forgiven,but not forgotten
Membru de bază
Postări: 187
Înregistrat: ‎24-01-2012

Re: Program loialitate - pareri

@connex.
Cand ai semnat contractul pt abonament ai luat cunostinta de conditiile de plata?Sau ce costuri implica intirzierea la plata facturii?
In acest caz chiar nu stiu care este vina lui Vodafone....
Ca sunt probleme,aia stiu...si ii critic atunci cand am ceva concret impotriva lor,dar sa scriu asa aiurea si cu limbaj de maidan...sincer....
Oz
Sfătuitor
Postări: 37
Înregistrat: ‎24-01-2012
0

Re: Program loialitate - pareri

Salut Claudiu!

 

Scuze, abia acum am vazut raspunsul tau. Prin "plata in rate" cu extraoptiunea de smartphone ma refeream la diferenta de pret nejustificata... Sa explic:

 

Se alege orice smartphone, si avem la dispozitie abonamentul... de exemplu "Mega 8 + 1GB"

 

Pret abonament = 20 EURO (minim 24 de luni, aceste abonamente nu se pot incheia doar pe un an !! )

Pret telefon = acceptabil (sa zicem...)

 

Daca luam aceleasi abonamente si optiuni, desi incheiate doar pe un an, totalul iese mult mai mic:

 

Mega 8 = 8 EURO

+

Optiune Internet pe mobil 1GB = 9 EURO (tarif perioada contractuală 12 luni)

=

17 EURO in total.

 

Dar pretul telefonului = cu vreo 100 Euro mai mare.

 

Deci da, ca sa beneficiezi de telefon la pret cat de cat normal si nu astronomic, TREBUIE sa accepti EXACT acelasi abonament, cu EXACT aceeasi optiune de Internet, dar cu 3 EURO mai scumpa. Adica in rate...

 

Deci eu nu fac scandal ca iti cumperi smartphone si platesti serviciul de Internet folosit, ci ca il platesti MAI SCUMP in mod nejustificat (nu are nici macar 1 minut sau 1MB in plus fata de varianta mai ieftina). Asta e nemultumirea mea.

 

Cel putin 24 de luni, acel fraie.. pardon... acel client... va plati 3 EURO pe luna in plus pe exact aceleasi servicii ca alt client, care si-a luat alt telefon, non-smartphone, si primeste acelasi lucru, si mai are si avantajul ca poate sa renunte la optiunea de Internet (sau sa treaca la alta) sau chiar la abonament dupa 1 an.

 

24*3=72 EURO pe absolut NIMIC in plus.

 

 

Membru de bază
Postări: 371
Înregistrat: ‎27-02-2012
0

Re: Program loialitate - pareri

[ Editat ]

Nu inteleg rostul programului de fidelitate, atata vreme cat la oferte mai bune nu poti sa te folosesti de el. Abia astept sa ajung la 0 puncte, ca oricum nu le-am folosit de-a lungul vremii decat f putin, sa platesc ceva factura, ani in urma, cred. Nici nu renteaza achizitionarea unui telefon mobil, din cauza duratei f mari a contractului (2 ani mi se pare enorm) si a preturilor exorbitante practicate la abonamentele asociate unui smarphone.

Un program inutil, in opinia mea!

Membru veteran
Postări: 536
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Program loialitate - pareri

Buna ClausInRo.

 

Poti sa iti cumperi un telefon la prelungire de abonament pe 1 an folosind punctele de loialitate, insa pretul este semnificativ mai mare fata de pretul acestuia la prelungire pe 2 ani.

 

In ceea ce priveste pretul telefoanelor smartphones acesta difera in functie de caracteristicile telefonului respectiv. Iti poti achizitiona un smartphones bun la un pret acceptabil. De exemplu, poti alege un Samsung Galaxy Y sau un Galaxy Gio, la preturi acceptabile: 24 Euro, respectiv 59 Euro la un abonament Mega 8 cu optiunea de internet pe mobil de 250 MB.

 

Multumesc,

Ramona

 


Membru de bază
Postări: 371
Înregistrat: ‎27-02-2012
0

Re: Program loialitate - pareri

Multumesc de raspuns, dar telefoanele pe care dvs. mi le propuneti nu mi se par competitive. In orice caz, am refuzat si voi refuza pe o perioada lunga de vreme orice oferta de-a dvs. De asemenea, nu iau in calcul un trafic mai mic de 500 MB. De altfel, la momentul actual incerc si alte oferte de pe piata!