Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru cu acte în regulă
Postări: 250
Înregistrat: ‎24-01-2012
0

Re: Program loialitate - pareri

Sunt perfect de acord cu tine si eu sunt la momentu lde fata foarte frustrant din cauza programului de loialitate.

1)Anul acesta pot sa prelungesc toate cele 4 abonemnte pe care le detin sunt client de 10 ani

2)Am vorbit cu un consultant pentru ca am vrut sa prelungesc mai devreme abonamentul ca sa-mi cumpar un smatphone si mi sa refuzat fiindca trebuie sa astept sfarsitul perioadei chiar daca eram gata sa semnez un contract pe inca 2 ani sau mai mult !

3)Sotia la "portocalii"(orange) a putut sa prelungeasca abonamentul sau aflat sub perioada contractuala cu inca plus 1 an a cumparat tel. si un alt plan tarifar deci in loc de 2 ani a semnat pe 3 ani deci se poate la unii...

4)Am cerut o oferta pentru tel. de exemplu Samsung Galaxy Y sau Htc Explorer tel. entry level si surpriza dupa 10 ani de fidelizare pot cumpara cu planul tarifar actual Htc Explorer la 34 euro numai daca semnez pe 2 ani pentru internet de 12 Euro pe luna!?!? Deci unde este fidelizarea?Daca nu iau optiunea de nem pot cumpaar cu 10 sau 15 euro mai ieftin decat pretul la liber si sa semnez pe inca 2 ani asat este fidelizare sau ce?

5)Cel mai devreme primul abonament  pot sa-l prelungesc in iunie insa cu ce redeucere primesc la telefoane ma gandesc foarte tare sa astept pana in aonctombrie sa-mi expire toate aboanmentele si ma duc la u nalt operator unde chiar primesc reducere consderabila la fidelizare ...

6)Mie mi se pare ca programul vodafone pentru tine este adresat mai mult celor care au bani sa celor care nu conteaza cat platesc la un abonament si la cati clienti are compania il doare fix undeva daca cineva cu buget redus poate sa cumpere un tel. de ultima generatie sau nu.

 

TKM
Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: Program loialitate - pareri

Salut "mtolokan",

 

Trimite-mi un mesaj privat cu numarul tau de telefon pentru a putea verifica situatiile prezentate de tine.

 

Claudiu

Membru
Postări: 47
Înregistrat: ‎01-03-2012
0

Re: Program loialitate - pareri

Daca tot aveti forum, o sa scriu si aici ce am scris pe un alt forum.


„Aceiasi problema o am si eu. I-am sunat in data de 22.02.12 si am facut cerere de oferta pentru prelungire avand in vedere ca implinesc cu abonamentul acesta 10 ani de cand sunt la vodafone. (si abonamentele de la firma sunt la ei + parintii mei..etc) Au facut cererea si initial tipa cu care am vorbit mi-a zis ca in 30 minute voi fi sunat pentru negociere, dar nu s-a intamplat. Am asteptat 3 ore si am sunat iar, in schimb mi s-a spus ca termenul este de 3 zile lucratoare. Am zis "ok, astept". Astazi, teoretic, ar fi a 3-a zi daca se ia in considerare si ziua in care am facut cererea (am facut-o la ora 13:00), asa ca i-am sunat din nou sa vad ce se intampla. (Eu m-am mutat in Bucuresti, dar am venit in Arad pentru prelungire pentru ca abonamentul este pe numele tatalui meu si el trebuie sa semneze..etc, iar duminica vreau sa ma intorc in Bucuresti) Mi-a raspuns un tip, i-am spus ce am facut si mi-a zis ca vorbeste cu persoana care se ocupa de abonamentul meu si astazi voi fi sunat. A vorbit si mi-a confirmat ca domnisoara care se ocupa de abonamentul meu ma va contacta astazi, de preferat intre 16:30 si 17:00 pentru ca atunci ajungeam la o reprezentanta vodafone ca sa-mi prelungesc abonamentul negociat. Se face 17:15 si nimic, nici un apel. Sun din nou si aflu ca persoana care trebuia sa ma sune nu mai este la lucru si ca ma va suna luni ! Desi imi spusese clar ca astazi ma va suna, mai ales ca i-a si transmis ca eu o sa plec din Arad si nu o sa mai am posibilitatea sa semnez contractul. Tipul cu care am vorbit mi-a spus ca o sa faca tot ce poate si ca in 15 minute spera sa fiu sunat..dar normal ca nu s-a intamplat nimic asa ca am plecat din reprezentanta pachet de nervi, mai ales dupa ce am vazut ofertele de toata jena. Asa ca din nou am sunat (stiu ca am fost mult prea insistent dar eram si foarte nervos) si am vorbit cu un alt tip care mi-a zis ca am sunat prea tarziu (18:15) ca cei de la oferte au orarul doar pana la 18:00 :smileyindifferent: ! Si i-am zis ca am sunat si la 17:15 si domnisoara nu mai era la lucru, cand teoretic trebuia sa fie. Raspunsul lui a fost unul extrem de penibil "Pai probabil a plecat mai repede de la lucru sau poate s-a dus la o sedinte". Sa inteleg ca la vodafone programul este dupa bunul plac ?!? Sa inteleg ca promisiunea facuta unui client este nula ? Sincer am ramas cu un gust amar dupa toata intamplarea asta. Luni, daca voi fi sunat dar m-as mira, cel mai probabil o sa-i cer rezilierea contractului..Clientul pentru ei nu reprezinta nimic. Nici nu e de mirare ca in ultima perioada au pierdut un milion jumatate de clienti !


In plus, la firma mi-au bagat un telefon fix care l-am platit timp de un an (5-6 euro sau cat e abonamentul, stiu ca nu e mult dar e vorba de principiu) fara sa-mi dau seama, iar cand mi-am dat m-am dus la reprezentanta si le-am zis. Eu telefonul nu l-am avut fizic niciodata ! Cand i-am sunat mi-au zis ca imi vor trimite o copie a contractului semnat si stampilat de firma, lucru care nu s-a intamplat pentru ca nu exista ! Noi nu am facut asemenea contract pentru telefon fix mai ales ca pe abonamentul meu exista deja un telefon fix !!! Tot ce au facut a fost sa-mi stearga abonamentul de telefonie fixa, cat despre bani n-au mai zis nimic. Cel de la reprezentanta vodafone mi-a zis foarte clar ca degeaba ii mai sun ca nu o sa-mi primesc niciun leu din ce am platit.. DIN NOU UN SERVICIU DE DOI BANI pentru care ar fi meritat dati in judecata !!! Probabil chestia asta s-a intamplat la mai multi, care tot la fel nu le-au mai cerut banii => VODAFONE a facut bani frumosi ILEGAL !

O alta intamplare..La inceput aveam abonament cu cent in weekend si data de 8 (atunci mi se reseteaza costul) a picat intr-o marti. Joi mi-am verificat costul (deci nu trecuse weekendul !) si ghici ce, din 500 de minute in cent mai aveam doar 492 !!! DE CE ?!? Nimeni nu mi-a raspuns la intrebare. Minute valabile doar in weekend, au fost furate in timpul saptamanii de VODAFONE ! La fel am observat la toate abonamentele ce le am la ei. Taica-mio s-a obisnuit sa-si verifice zilnic costul doar ca sa vada cum fura nesimtii astia !


Asadar, daca ei (Vodafone) sunt niste HOTI si nesimtiti, eu de ce nu as fi cand le cer o oferta de abonament + telefon ? La abonament de 23 de euro, ei imi ofera Samsung Galaxy S2 (telefonul care vreau sa-l iau) la 1600 RON, cand la liber din magazine sau de pe net il iau cu maxim 1800 RON fara sa fie codat si fara batai de cap de abonament de **bleep**..

Asadar, aveti grija..”

 

„Un feedback am dat astazi domnisoarei/doamnei Ileana Gheorghe care mi-a propus o oferta de 1200 minute in retea, 200 nationale, 550 MB internet cu 20 euro cu tot cu TVA + Samsung Galaxy SII la 160 euro. A primit si confirmarea de la tatal meu si a ramas sa merg la reprezentanta sa cumpar telefonul. Cand am ajuns la reprezentanta, distractie ! Nu puteam cumpara telefonul la suma stabilita..Apoi am dat iar pe telefoane si am ajuns la Ileana Gheorghe care mi-a zis ca defapt ea s-a referit la Samsung Galaxy S Plus, nu SII la pretul de 160 euro !?!?!?! Eu cand am vorbit cu ea i-am zis clar ca nu mai sunt interesat de Galaxy Nexus (care aparea in cererea de ofertare, la fel si SII), si raman la SII. Asadar, aceste doua telefoane au fost scrise si in cererea de ofertare, dar si la telefon s-a vorbit strict de aceste doua telefoane. Inregistrarile pot confirma acest lucru. Nu stiu de unde a scos ea S Plus. In fine, am anulat prelungirea (sper macar asta sa fi facut) si cel mai probabil urmeaza sa ma mult la Cosmote..

P.S.: Imi e ciuda pentru feedback-ul mult prea mare ce i l-am oferit. Nici jumatate nu merita !”

 

 

Sa continuam seria..

Vodafone

CITAT

„Salut,

Am discutat cu persoana care se ocupa de contul tau. Te va apela maine pentru a avea o ultima discutie legata de numerele in cauza.”



Vodafone

CITAT

„Salutare,

Colega care se ocupă de contul tău, te va apela în cursul zilei de astăzi. Îmi cer scuze pentru întarziere! Te rog să îmi confirmi că te putem apela pe numărul 07...

Mulţumesc, Paul”



Trebuia sa fiu sunat ieri !

Astazi am fost intr-un final sunat, din nou pentru o noua oferta. Ghici ce ? Defapt am fost sunat ca sa primesc aceiasi oferta ! Nicidecum o alta oferta cum zicea "Vodafone".. Asa ca am hotarat sa mai stau un pic cu abonamentul vechi ca mai apoi sa ma portez la comsote. De ce ? Uite de ce..


"Ok, m-a sunat colega voastra, dar pentru ce ? Sa-mi ofere acelasi lucru ? Nu s-a purtat o negociere ci s-a oferit aceiasi oferta de doi bani. Mi-a scos ochii ca fata de un client nou eu am 50 minute nationale in plus..mare branza. Dupa cum i-am spus si ei, Cosmote ne-a oferit abonament pentru 3 numere (pentru mine si ai mei) cu 1400 minute nationale si internationale pe fix, nelimitat in cosmote + romtelecom + internet nelimitat cu o viteza mare pana la 2 GB, apoi scade cu 50 EURO ! + preturi la telefoane extrem de avantajoase. Cum i-am spus si colegei dumneavoastra, daca nu veniti cu o oferta mai bun sau cel putin la fel de buna, va urma sa ma portez la ei.

Ca o mica comparatie:

Internet: Vodafone - 1GB - 11 Euro
Cosmote - 3 GB - 8 Euro !!!
La abonament: Vodafone - Mega 25 + 1 GB net (11 Euro) = 36 euro, Galaxy SII este la aprox. 1150 RON
Cosmote - 24,8 Euro, Galaxy SII este la 550 RON !!!

Ce ziceti de diferentele astea ? Vi se par normale ? Voi nici macar la clientii vechi nu puteti oferi asa ceva.

In plus, in aprilie va aparea Samsun Galaxy SIII, deci pretul lui SII va scadea vertiginos. Mie nu-mi convine sa platesc acuma pe el 1600 RON (cat mi s-a propus) cand pretul lui va fi undeva la 1400-1500 RON la liber !

Din pacate de la voi nu vad decat neseriozitate, nesimtire (pentru minutele furate, pentru faptul ca am platit un an de zile un abonament de fix fara ca macar sa-l avem fizic telefonul ! si exemplele pot continua) si multe scuze, care nu mai inseamna nimic pentru mine."

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: Program loialitate - pareri

Salut "dsorinn",

 

Solicitarea ta a fost preluata de catre Mirela, in urma mesajul privat pe care i l-ai trimis, si urmeaza sa te contacteze in cel mai scurt timp.

 

Claudiu

Membru
Postări: 47
Înregistrat: ‎01-03-2012
0

Re: Program loialitate - pareri

Sper sa ma contacteze cu o oferta rezonabila, nu aceiasi oferta care mi s-a tot facut pana acum, pentru ca nu-si mai au sensul discutiile atunci.
Membru
Postări: 47
Înregistrat: ‎01-03-2012
0

Re: Program loialitate - pareri

"Buna,

 

Am verificat numarul tau de telefon si doresc sa te informez ca incepand cu data de 27/02/2012 beneficiezi de abonamentul promotional Mega 17. Perioada contractuala este valabila pana la data de 27/02/2013. Mai multe informatii legate de abonament gasesti aici: https://www.vodafone.ro/shop/planuri-tarifare?expanded=true#sku4840145

 

 

Multumesc, Mirela"

 

 

Chiar nu va pot intelege, am spus clar ca daca oferta ce a fost facuta si aprobata (adica ab de 20 euro cu tot cu tva + samsung galaxy s2 la 160 euro) nu mai este valabila, sa mi se anuleze orice prelungire facuta !!! Am mai sunat inca o data si mi s-a confirmat ca s-a facut cererea de anulare si ca in ziua respectiva se va anula. Acuma tu imi zici ca defapt s-a facut prelungire la abonamentul meu pe inca 1 an ?!? Cu acceptul cui ? Eu nu am acceptat asa ceva, tatal meu (pe numele caruia este abonamentul) in mod cert nu a acceptat asa ceva, deci nu inteleg.. Faceti exact ca si cu telefonul fix care nu l-am avut niciodata si cand v-am cerut sa-mi trimiteti contractul nu l-ati mai cerut.

 

Anulati prelungirea !!!

Membru de bază
Postări: 237
Înregistrat: ‎16-01-2012

Re: Program loialitate - pareri

Buna dsorinn.

 

Conform solicitarii tale, oferta a fost anulata. Confirmarea a fost trimisa si printr-un mesaj privat.

Multumesc, Mirela

Membru
Postări: 47
Înregistrat: ‎01-03-2012
0

Re: Program loialitate - pareri

Mirela, la ora 19:00 cand a fost reactualizat costul oferta nu era anulata ! Am cu totul alta oferta decat aveam inainte, si cu totul alta oferta fata de ce am avut cand a fost prelungit. In plus mai am si cost de 2 EURO, dar nu stiu pentru ce. Voi chiar nici de atat nu sunteti in stare ? Ce e asa greu sa o anulati si sa am minutele, mesajele si internetul pe care-l aveam ?
Highlighted
Ov
Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎26-02-2012
0

Re: Program loialitate - pareri

Vodafone, cu ofertele astea, sigur va pierde primele 2 locuri ca nr de abonati, daca nu l-a pierdut deja. E BATAIE DE JOC PENTRU ABONATI! La ce oferte faceti voi cu 50 de euro pe luna si mai dai 100 euro pe un telefon care la liber este 1500 lei. ABERANT, abia astept sa reziliez contractul.
Membru
Postări: 47
Înregistrat: ‎01-03-2012
0

Re: Program loialitate - pareri

Eu inca astept sa-mi fie activa vechea oferta si sa-mi dispara costul ce-l am !