Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Program loialitate - pareri

Buna claudiuu,

 

Punctele expira la 36 de luni de la  primirea lor daca nu sunt utilizate. Expirarea punctelor se face gradual, incepand cu cele mai vechi puncte acumulate.

 

Poti prelungi contractul pentru a lua un telefon si doar pe un an de zile,  nu doar pe doi ani.

 

De asemenea, daca nu doresti prelungirea contractului deloc, poti cumpara un telefon la liber din pretul caruia sa scazi punctele pe care le ai.

 

Sper ca informatiile oferite iti sunt de folos. Daca mai ai alte intrebari sau solicitari, nu ezita sa apelezi la noi.

 

Multumesc,

Irina.

Sfătuitor
Postări: 53
Înregistrat: ‎29-01-2012

Re: Program loialitate - pareri

Asta cred ca a inteles toata lumea, dar de ce se iau punctele, de ce se iau dupa 3 ani si nu dupa 1 sau 5, dar de ce se iau? Este ca atunci cand primesti un cadou si a doua zi vine si ti-l ia inapoi....cam urat as zice. 

Membru de bază
Postări: 371
Înregistrat: ‎27-02-2012
0

Re: Program loialitate - pareri

De acord, de ce se iau?!
Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Program loialitate - pareri

[ Editat ]

Buna,

 

Punctele de loialitate sunt un beneficiu oferit de catre Vodafone in mod facultativ. Aceastea sunt acordate pentru rasplatirea fidelitatii clientilor nostri.

 

Dorim sa va incurajam sa le utilizati, tocmai de aceea ele si expira.

 

Le puteti utiliza pentru diverse achizitii, dintre care mentionez: telefoane (la prelungire sau fara conectare), cartele reincarcabile, credit pentru cartela Vodafone, accesorii, servicii (minute nationale, minute in retea, sms-uri, pachete cu trafic de internet inclus s.a.).

 

Multumesc,

Irina

Sfătuitor
Postări: 53
Înregistrat: ‎29-01-2012
0

Re: Program loialitate - pareri

Irina a spus: "Dorim sa va incurajam sa le utilizati, tocmai de aceea ele si expira." =)))))))))))))))))))

Nu mai pot...deci asta este maxima Emoticon fericit)))))))))))))))))))))

 

Deci...va multumim pentru loialitate...bye bye 100 de puncte Emoticon fericit)))))))))))))))))

 

De ce nu ne incurajati mai des cu promotii cum aveti acum, spre exemplu, de ce nu ne incurajati cu preturi la terminale mai accesibile....ca pentru economia noastra de romanasi ce suntem...?!?

 

Va multumim pentru loialitate...bye bye inca 100 de puncte Emoticon fericit)))))))))))))

 

Va multumesc Vodafone...bye bye, nu din cauza punctelor ca si asa nu o sa am niciodata suficiente ca sa fac ceva cu ele (pana si taica-miu are mai multe ca mine Emoticon fericit)))) ), dar pentru calitatea relatiilor cu clientii si incapatanarea de a face profit maxim si rapid calcand in picioare clientii LOIALI.

 

Nu va urez succes, pentru ca nu-mi doresc sa aveti succes in felul asta, dar o seara placut pot Emoticon fericit.

 

Multumesc,

Andrei Suciu.

Membru de bază
Postări: 237
Înregistrat: ‎16-01-2012

Re: Program loialitate - pareri

Buna AndreiS.

In prezent oferim un dicount de pana la 97% la unele telefoanele aflate in promotie. Aceste informatii sunt disponibile aici: https://www.vodafone.ro/shop/telefoane

Acumularea punctelor de loialitate se face la nivel de cont client activ în reţea, facturat, prin cumularea tuturor
punctelor acordate pe fiecare factură emisă şi achitată. Punctele de
loialitate sunt acordate în funcţie de valoarea finală achitată.

Multumesc, Mirela
Sfătuitor
Postări: 53
Înregistrat: ‎29-01-2012
0

Re: Program loialitate - pareri

Multumesc pentru raspunsul formal Emoticon fericit

 

Andrei.

Membru cu acte în regulă
Postări: 259
Înregistrat: ‎13-02-2012
0

Re: Program loialitate - pareri

Nu cred ca este un raspuns formal. Cred ca trebuie citit putin diferit: "De ce vrei sa tii punctele de fidelizare 3 ani? Nu vezi ce oferte bune avem acum pentru tine? Poti cumpara un telefon platind cel putin 3% acum, cu puncte, iar restul de pana la 97% in 24 rate lunare egale (numite si abonament). E adevarat ca nu ne intereseaza ce vrei tu de la abonament; oricum trebuie sa il iei pe cel pe care vrem noi, daca vrei acel telefon " Emoticon foarte fericit

Cel putin asa citesc eu.

Chiar, daca folosesc puncte pentru a cumpara ceva, se scad din cele primite mai demult sau din cele mai noi?

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: Program loialitate - pareri

[ Editat ]

Salut "sirtius",

 

Avand in vedere ca ele expira in ordinea vechimii, automat cand se cheltuiesc o parte din puncte se vor lua cele mai vechi, cele noi ramanand pe cont.

 

De asemenea as dori sa-ti amintesc ca in cele 24 de luni platesti nu rate aferente telefonului, ci serviciile pe care le folosesti conform abonamentului ales. Din acest punct de vedere nu exista legatura intre ele, existand doua perioade contractuale diferite: unul pentru servicii si unul pentru aparat (acolo unde este cazul).

In final, te informez, ca poti achizitiona telefon cu orice abonament, iar in functie de tipul aparatului, acolo unde este cazul, se pot adauga optiuni smartphone.

Membru cu acte în regulă
Postări: 259
Înregistrat: ‎13-02-2012
0

Re: Program loialitate - pareri

Macar ordinea de consum a punctelor este una normala Emoticon foarte fericit

De ce este asa dificil de recunoscut ca trebuie sa va recuperati banii de pe telefon? Stiu ca toate firmale de telefonie considera ca daca spun " in cele 24 de luni platesti nu rate aferente telefonului, ci serviciile pe care le folosesti conform abonamentului ales" toti clientii vor sari in sus de bucurie, dar eu nu voi face acest lucru. Eu voi considera in continuare ca abonamentul isi propune sa recupereze si o suma cu care Vodafone mi-a subventionat telefonul Emoticon LOL .Altfel ar iesi in pierdere si nu vrem asta, nu?!?

Nu prea am inteles cum este cu perioadele contractuale diferite. Daca iau un telefon la pret subventionat, nu mai sunt obligat sa prelungesc abonamentul? Stiu ca pot lua un telefon la "liber" (ghilimelele sunt pentru "telefon codat in Vodafone") sau cu o perioada contractuala mai mica deat cea de la abonament. Se poate si invers? fiindca la asta ma refeream.

Stiam si fara sa ma informezi  "ca poti achizitiona telefon cu orice abonament, iar in functie de tipul aparatului, acolo unde este cazul, se pot adauga optiuni smartphone". Te informez ca m-am referit la obligativitatea de a avea un anumit abonament pentru a avea o anumita reducere. Si te informez ca nu toate abonamentele sunt pe gusturile tuturor clientilor. Si te mai informez ca unii ar fi dispusi sa dea aceeasi suma pe un abonament dar sa aiba alte beneficii in el.De exemplu eu imi doresc un abonament cu mai multe minute nationale/ in retea dar fara internet sau SMS-uri (Stiu ca probabil as putea avea asa ceva adaugand extraoptiuni, nu trebuie sa ma informezi in acest sens). Si te mai informez ca am observat ca telefoanele din oferta respectiva sunt cam inutile (in sensul ca s-ar putea alege alte telefoane) fara optiuni de Internet. Dar nu asta a fost sensul comentariului meu initial.

Si nu m-am suparat ca ai simtit nevoia sa ma informezi.

Daca tot nu e clar ce am vrut sa spun te rog sa-mi comunici si voi incerca (nu promit ca voi si reusi) sa fiu mai explicit.