Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎26-11-2018
0

*** REINNOIRE CONTRACTUALA DIN CONTUL MyVodafone/Magazin Online IMPOSIBILA ***

Buna dimineata,

 

Dupa cum spune si titlul mesajului, sunt deja client Vodafone iar perioada contractuala a abonamentului meu s-a incheiat in Septembrie 2018. Desi au trecut mai mult de 2 luni de la incheierea perioadei contractuale, contul meu MyVodafone imi arata ca abonamentul nu poate fi modificat. In data de 23.11.2018 am plasat o noua comanda pentru un pachet Vodafone (telefon + abonament) din Magazinul Online prin contul MyVodafone. Din pacate in momentul plasarii comenzii nu mi s-a oferit posibilitatea pastrarii numarului de telefon ci mi s-a alocat un nou numar. Cu toate acestea, contul MyVodafone imi arata prelungire contractuala pe 2 ani in sectiunea Istoric Comenzi dar colegii dumneastra cu care am discutat sustin ca acesta este un contract nou si ca nu este posibil sa pastrez numarul de telefon prin reinoire contractuala din motive pe care nu le pot explica prea bine iar eu inca nu le-am putut intelege. 

Va rog sa imi explicati, daca este posibil, din ce motiv nu pot reinnoi un contract si de asemenea de ce mi se spune ca nu imi pot pastra numarul de telefon?

 

Multumesc, 

Elena 

Moderator
Postări: 616
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: *** REINNOIRE CONTRACTUALA DIN CONTUL MyVodafone/Magazin Online IMPOSIBILA ***

Buna,

Dorim sa verificam si noi aceasta situatie. Pentru a putea face aceasta, avem rugamintea sa iei legatura cu noi. Poti face aceasta fie apeland la *222, fie completand formularul de suport de aici: https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm

Madalina
Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎26-11-2018
0

Re: *** REINNOIRE CONTRACTUALA DIN CONTUL MyVodafone/Magazin Online IMPOSIBILA ***

Buna Madalina, 

 

Multumesc pentru raspuns dar as prefera sa avem o comunicare in scris nu telefonica pentru ca asa cum am spus in postarea anterioara colegii dumneavoastra nu au putut justifica imposibilitatea prelungirii/reinnoirii contractuale din contul MyVodafone in timpul apelului telefonic. De aceea, as dori confirmarea oficiala si in scris din partea Vodafone a motivelor reale. In urma cu 2 zile am trimis o solicitare completand formularul de pe pagina Vodafone asa cum mi-ati recomandat si dumneavoastra dar din pacate am primit doar un raspuns automat confirmand ca Vodafone a primit solicitarea mea.

Va rog sa-mi puneti la dispozitie o adresa de mail unde va pot contacta si in felul acesta va pot oferi toate detaliile de care aveti nevoie, inclusiv imagini salvate din contul meu Vodafone care si in momentul de fata imi arata ca abonamentul vechi nu poate fi modificat desi contractul a expirat.

 

Multumesc, 

Elena

Moderator
Postări: 616
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: *** REINNOIRE CONTRACTUALA DIN CONTUL MyVodafone/Magazin Online IMPOSIBILA ***

De pe ce adresa de e-mail ai ales sa ne scrii?

Madalina
Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎26-11-2018
0

Re: *** REINNOIRE CONTRACTUALA DIN CONTUL MyVodafone/Magazin Online IMPOSIBILA ***

ely.iuly@yahoo.com

Moderator
Postări: 80
Înregistrat: ‎25-06-2018
0

Re: *** REINNOIRE CONTRACTUALA DIN CONTUL MyVodafone/Magazin Online IMPOSIBILA ***

Din pacate nu am gasit formularul completat cu aceasta adresa de email. Te rugam sa ne trimiti solicitarea pe adresa de email persoane.fizice_ro@vodafone.com.

 

Multumesc,

Elena

Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎26-11-2018
0

Re: *** REINNOIRE CONTRACTUALA DIN CONTUL MyVodafone/Magazin Online IMPOSIBILA ***

Este IMPOSIBIL sa nu fi primit cererea mea atat timp cat Vodafone mi-a trimis un raspuns automat confirmand ca aceasta a fost primita, lucru care este dovedit de imaginea atasata. 

 

Este INACCEPTABIL serviciul pe care il oferiti clientilor ... nu este normal ca cererea mea care a fost trimisa in data de 26.11.2018 (vezi atasament) sa nu primeasca un raspuns nici dupa 11 zile desi in mail se precizeaza clar ca Vodafone va raspunde in 48H.

De asemenea, este inacceptabil ceea ce se intampla si pe acest forum ... subiectul meu a fost deschis in data de 28.11.2018 si mi s-a raspuns o data la 4/5 zile cu texte standard, lipsite de relevanta, ca apoi, dupa 1 saptamana si jumatate sa mi se spuna ca cererea mea trimisa acum ~ 2 saptamani catre Vodafone, nu a fost primita, desi Vodafone a confirmat primirea in scris, prin email. 

 

Considerand ca acum imi cereti sa trimit solicitarea catre o adresa generica de email si cel mai probabil va trebui sa astept inca 1 sau 2 saptamani pentru a mi se raspunde (in caz ca solicitarea nu va fi pierduta DIN NOU), imi puteti explica in acest caz ce se intampla cu cele 14 zile in care, conform legii, pot anula comanda si returna produsele cumparate? Presupun ca cele 14 zile se vor calcula de la data la care Vodafone va solutiona cererea curenta avand in vedere ca intarzierea a fost/este cauzata in totalitate de Vodafone ... va rog sa confirmati ... URGENT, daca acest termen exista sau se foloseste in "limbajul" Vodafone!

 

Multumesc, 

Elena