Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎29-08-2012
0

Reclamatie vodafone

[ Editat ]

Pe factura emisa pe data de 27.09.2012 cu perioada de facturare:27.08.2012-26.09.2012 la rubrica sumar abonat 0372****** este trecut de  2 ori abonamentul de Vodafone Internet Nelimitat Fix si Voce o data pe perioada 27.08.2012-26.09.2012 ,nimic ciudat pana aici, si a 2 oara pe perioada 27.09.2012-26.10.2012.
     As dori sa stiu de ce mi se cere sa platesc internetul pe o luna inainte cand peste tot in lume se plateste  luna precedenta,nu cea curenta care este abia la inceput,astazi fiind 7.10.2012.
              De asemenea toata factura este gresita,eu platind in total 24.5 euro lunar(7 euro abonament telefon mobil si 17.5 abonament internet) care ajunge in jur de 110 lei,plus faptul ca fiind client Silver am fost sunata si mi s-a  propus o reducere de 10 lei lunar la abonamentul de telefon mobil,deci ar fi trebuit sa platesc in jur de 100 lei, lucru care nu reiese din factura,aceasta fiind de 128.44 lei.
                 As fi dorit sa rezolv problema telefonic ,dar am mai avut o astfel de problema cand in decembrie 2011 mi s-a propus telefonic o oferta la internet care s-a dovedit a fi o minciuna(practic mi s-a zis ca voi plati o suma lunar mai mica si cand a venit prima factura suma nu numai ca nu era mai mica,dar chiar era mai mare decat plateam in mod obisnut ) si au trecut vreo 3 luni si tot ar fi trecut daca nu as fi mers la sediu sa mi se treaca pe calculator reclamatia.(reclamatia a fost solutionata in mai putin de 24 de ore )
          Sunt o persoana care munceste mult si nu vreau ca dupa o zi de munca,obosita, sa fiu nevoita sa vin la sediu sa fac din nou reclamatie ,de data asta direct scrisa cu numar de inregistrare ,pentru ca sunt foarte suparata pe serviciile Vodafone si imi pare foarte rau ca nici ultima oara nu am facut scrisa pentru ca am fost asigurata ca asftel de probleme nu se vor mai repeta.

Highlighted
Membru cu acte în regulă
Postări: 259
Înregistrat: ‎13-02-2012

Re: Reclamatie vodafone

La orice firma din Romania (inclusiv Vodafone) se solicita plata abonamentului in avans (adica pentru luna ce urmeaza), urmand ca doar costul suplimentar sa apara pe factura din luna urmatoare.

PS Mi se pare amuzant sa ma gandesc la partea cu reduceri: mereu mi  s-au propus reduceri in lei cu toate ca facturarea era in euro (si suma, implicit, varia in functie de euro) Emoticon LOL Dupa ce atrageam atentia mi se dadea dreptate si restul discutiei se desfasura cu sume exprimate in euro Emoticon furios

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: Reclamatie vodafone

[ Editat ]
 
Buna Ragepc5,

 

 

 

Pentru a te ajuta cu mai multe informatii, te rog sa imi trimiti intr-un mesaj privat numerele in cauza.

Intr-adevar, asa cum se poate observa pe orice factura, plata abonamentului se face în avans, pentru luna următoare, conform contractului semnat.

Mai multe detalii, poti gasi accesand link-ul urmator 

 

 

Pentru intrebari si suport, iti stam la dispozitie.

 

O zi frumoasa!

 

Claudiu

Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎23-10-2012
0

Re: Reclamatie vodafone

Zilele trecute am demarat si eu procedurile necesare schimbarii abonamentului si totodata achizitionarii unui nou terminal. Dupa confirmarea telefonica a termeniilor si conditiilor precum si a activarii noului abonament, stau de cateva zile in asteptarea telefonului. Problema este ca telefonul nu numai ca nu a venit, mai mult in urma demersului meu pe forum aflu contrariat ca telefonul nu va ajunge la mine decat daca platesc in avans 200 Ron. Ce reprezinta acesta suma nu stiu, nu stiu nici de ce 200 Ron, evident ca de o informare prealabila inainte sa imi dau acceptul pentru prelungirea contractului nici nu a intrat in discutie, nici sugerat nici pronuntat in clar.  

Inutil sa mentionez ca am optat pentru plata telefonului direct la curier (free risk), ba mai mult am considerat ca abonamentul nu va fi activat decat daca primesc si telefonul, adica o conditie cumulativa din moment ce se ridica pretul abonamentului si scade pretul telefonului. 

 

Prin urmare, va rog sa imi puneti la dispozitie inregistrarea audio si in cazul unui raspuns la acest email sa il considerati ca final si edificator pentru ca el va fi considerat potrivit legii "reconcilierea partilor", reconciliere care este necesara inaintea sesizarii ANPC. 

 

Va multumesc anticipat si consider ca intre timp Compania Vodafone a scazut foarte mult serviciile de tip "relatii cu clientii" care, dupa caz,  abuzeaza subtil sau direct de clientii sai. 

 

Va multumesc,

 Dan 

Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎23-10-2012

Re: Reclamatie vodafone

iupiiiiiiiiiiiiii ...in seara asta am aflat si mai multe de la Call Center.

Nu numai ca trebuie sa platesc 200 Ron avans, dar ca telefonul asupra caruia am convenit cu operatorul vodafone nu este HTC One X ci HTC Desire X .... o fi o asemanare fonetica (si nu numai) dar cand lucrezi in telefonie mobila nu ai voie sa faci asemenea greseli. 

Pentru ca inca mai am discernamant doresc pe aceasta cale inregistrarea audio pentru confirmarea conditiilor. 

 

multumesc,

Dan

Membru cu acte în regulă
Postări: 470
Înregistrat: ‎18-06-2012
0

Re: Reclamatie vodafone

Buna Dan,

 

 

Ti-am lasat un mesaj privat.

 

 

O zi frumoasa!

Alina

Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎23-10-2012

Re: Reclamatie vodafone

Buna Alina,

 

Intradevar in cursul zilei de azi am avut o discutie cu operatorul vodafone insa inteleg ca oferta propusa spre aprobare a fost cu premeditare gandita ca neserioasa pentru user-ul final, interesul imediat fiind acela de a activa abonamentul si ulterior sa discutam detalii privind livrarea telefonului, evident cu disclaimer-ul "daca mai avem ce sa livram"...dar astea le trecem la categoria "diverse"

Maine, se aniverseaza o saptamana de cand am contactat Vodafone pentru prelungirea/schimbarea abonamentului si livrarea telefonului. Pentru Vodafone este o performanta, cred, deosebita.

Operatorul vodafone mi-a confirmat ca telefonul nu mai este pe stoc si ca va suna la depozit si poate sa imi spuna pana maine, cel tarziu, 2 lucruri: a. daca se mai primesc telefoane HTC One X si b. Daca Vodafone mai comercializeaza acest tip de telefon....si as mai adauga eu un punct ...c. Daca Vodafone continua sa fie o firma serioasa sau nu.

In paralel, am cautat si eu telefonul HRC One X si l-am gasit (pe stoc!) in magazinul Vodafone din str. Iuliu Maniu nr. 160, unde personalul de acolo mi-a confirmat ca nu exista nici o comanda imediata sau o rezervare pentru acest tip de telefon, prin urmare poate fi reversat catre depozit si acoperi o alta comanda. 

 

Avand in vedere cele mentionate consider ca blocajul survenit intre parti se poate remedia pe cale amiabila si in cel mai scurt timp.

In acest sens astept un raspuns din partea dvs.

 

multumesc frumos

 

Dan  

Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎23-10-2012
0

Re: Reclamatie vodafone

Buna Alina,

 

Eu sper ca s-a inteles bine de ambele parti ca pretul telefonului HTC One X ramane valabil ca cel din oferta initiala, si anume 530 -550 Ron. Acceptul meu a fost data pe un pachet (abonament+telefon) in caz contrat eu am fost informat eronat iar prelungirea abonamentului de asemenea a fost viciata.

In acest sens si art. 1707 din Noul Cod Civil care a intrat in vigoare la data de 01.10.2011 precizeaza (1)" Vânzătorul garantează cumpărătorul contra oricăror vicii ascunse care fac bunul vândut impropriu întrebuinţării la care este destinat sau care îi micşorează în asemenea măsură întrebuinţarea sau valoarea încât, dacă le-ar fi cunoscut, cumpărătorul nu ar fi cumpărat sau ar fi dat un preţ mai mic".

 

Sper intr-o solutionare amiabila a problemei, de o maniera menita a evita agravarea si escaladarea neintelegerii.

 

multumesc frumos,

 

Dan Dumitrascu

Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎23-10-2012
0

Re: Reclamatie vodafone

Buna Alina,

Dupa cum decurge discutia cu operatorul vodafone (I.G) as dori sa primesc cat mai curand posibil inregistrarea in care s-au mentionat termenii si conditiile prelungirii/schimbarii abonamentului.

 

merci frumos

 

Dan

Membru cu acte în regulă
Postări: 470
Înregistrat: ‎18-06-2012
0

Re: Reclamatie vodafone

Buna Dan,

 

 

 

Ti-am mai lasat un mesaj privat.

 

 

Multumesc,

Alina