Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Nou venit
Postări: 2
Înregistrat: ‎21-06-2019
0

Renuntare la abonament

Buna ziua

 

de 2 luni ma chinui sa renunt la abonament. Am vorbit cu una dintre operatoare Utma... cred, pentru ca abia am inteles numele. a ramas ca de luna trecuta numerele mele trec pe cartela. dupa 1 luna 1 numar a primit o oferta iar celelalte 2 nu. ulterior la o discutie cu alt operator, imi spune ca trebuie sa fac cereri scrise, de unde era suficienta confirmarea telefonica. Se vede ca sunteti depasiti si aveti angajatii la fel de depasiti ca si voi, insa toate convorbirile sunt inregistrate de mine, inclusiv faptul ca am solicitat rezilierea acum 2 luni, deci de la finalul lunii trecute trebuia sa fiu pe cartela, ceea ce inseamna ca voi face reclamatie la OPC in acest sens. Aveti facturile platite la zi, deci nu vad motivul pentru care nu pot scapa de voi.

Highlighted
Moderator
Postări: 687
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Renuntare la abonament

Buna,

Ne pare rau pentru situatia intampinata de tine. Pentru aceasta situatie iti recomandam sa iei legatura cu noi. Poti face aceasta fie apeland seriviciul *222, fie accesand site-ul nostru si urmand pasii urmatori: www.vodafone.ro - Asistenta - Contacteaza-ne - Trimite mail.

Nu avem posibilitatea de a-ti solicita numarul de telefon sau alte informatii cu caracter personal aici.

Multumim pentru intelegere,
Madalina