Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎24-09-2013
0

Restrictionare servicii abonament

Am si eu o intrebare, de am toate serviciile restrictionate? Nu pot nici macar sa sun la *222 ca sa vad exact unde e problema.

 

Pe data de 8.11 am primit o factura in valoare de 208.10 RON, desi eu nu am consumat suplimentar nimic. Presupun, pentru ca nu am cum sa vorbesc cu nimeni, ca aceasta factura contine si suma de pe factura din luna anterioara (100.78 RON). Desi pe data de 08.10 eu am facut plata prin Direct Debit si am primit si confirmarea de plata de la Vodafone, pe data de 03.11 am primit un mesaj cum ca plata nu a fost efectuata si ca daca nu platesc in 24h imi vor fi restrictionate serviciile. Sun in aceeasi zi la *222 si vorbesc cu unul din colegii vostrii din Call Center care ma asigura ca plata a fost facuta si ca apar cu restanta 0 in sistem si ca cel mai probabil a fost doar o eroare de la departamentul financiar - puteti sa verificati oricand inregistrarile pe care le aveti.

 

Astazi. 14.11 ma trezesc cu apelurile restrictionate, nu pot nici macar suna la Vodafone ca sa aflu exact cauza si ca gasim o solutie, desi ultima data la care pot face plata facturii curente este data de 22.11.

Pentru ca mi-am schimbat locul de munca de curand, primesc salariul pe data de 20, deci in conditii normale, am timp 2 zile sa fac plata facturii curente. Daca eu am serviciile blocate de pe data de 14.11 si plata o pot face abia pe data de 20, ce se presupune ca fac in acest timp, stau cu serviciile blocate?

Moderator
Postări: 617
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Restrictionare servicii abonament

Buna!

Pentru aceasta situatie iti recomandam sa iei legatura cu noi fie apeland la *222, fie completand formularul de email de aici https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm .

Nu avem posibilitatea de a verifica aici intrucat, pentru a putea vedea despre ce este vorba, e necesar sa ne oferi numarul de telefon iar, numerele de telefon si datele personale inregistrate in contul tau sunt informatii protejate de politica de confidentialitate si nu pot fi facute publice.

 

Multumesc,
Madalina