Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Începător
Postări: 11
Înregistrat: ‎22-04-2013
0

Re: Reziliere abonament inainte de termen fara plata taxei de justa despagubire?care este procedura?

Buna ziua!

Am citit si eu parerile voastre referitoare la rezilierea contractului dar nu am inteles nimic. Nu stii pe cine sa crezi sau care este raspunsul corect.

Se poate rezilia fara a plati taxa sau nu ?
Membru cu acte în regulă
Postări: 402
Înregistrat: ‎02-08-2012

Re: Reziliere abonament inainte de termen fara plata taxei de justa despagubire?care este procedura?

Salut Khim,

 

Rezilierea unui abonament inainte de expirarea perioadei contractuale agreate de catre client initial atrage dupa sine plata justei despagubiri.

 

Multumesc,

Cristina

Începător
Postări: 11
Înregistrat: ‎22-04-2013
0

Re: Reziliere abonament inainte de termen fara plata taxei de justa despagubire?care este procedura?

Buna ziua!

Modalitatea de calcul a taxei este: [150 impartit la numarul de luni aferente contractului inmultit cu numarul de luni ramase din contract] ?

Pot sa solicit rezilierea abonamentului inainte de termen apeland si la serviciul relatii cu clientii (*222 sau *555) ?
Highlighted
Membru cu acte în regulă
Postări: 402
Înregistrat: ‎02-08-2012

Re: Reziliere abonament inainte de termen fara plata taxei de justa despagubire?care este procedura?

Modalitatea de calcul este cea pe care ai descris-o, valoarea de la care se porneste difera in functie de serviciile alese spre a fi utilizate.

 

Rezilierea contractului poate fi solicitata prin oricare dintre metodele de contact puse la dispozitie de catre Vodafone Romania (inclusiv *222 sau numarul taxabil *555).

 

Multumesc,

Cristina

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎14-07-2012
0

Re: Reziliere abonament inainte de termen fara plata taxei de justa despagubire?care este procedura?

Indiferent de ce va spun moderatorii situatia e clara, simpla si sta in felul urmator: Daca ati luat un telefon la oferta si ati prelungit abonamentul cu aceasta ocazie veti plati taxa; daca ati prelungit doar abonamentul fara vre-un gadget, oferta sau cine stie ce bonus de la ei NU veti plati taxa pentru ca e abuziva. Simplu si clar. Legea e lege pentru toti. Succesuri...
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎03-06-2012
0

Re: Reziliere abonament inainte de termen fara plata taxei de justa despagubire?care este procedura?

[ Editat ]

Buna ziua 

la mine contractul  expira in 12.04.2014

cand pot sa reziliez contractul ca sa nu achit  taxa

am inteles bine cu calculul sau nu?

150euro/24 luni=6,25euro si inmultesc la lunile ramase?

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: Reziliere abonament inainte de termen fara plata taxei de justa despagubire?care este procedura?

Salut,

 

Poti inainta cererea in data de 12 Martie 2014. Aceasta va fi solutionata in maxim 30 de zile si in data de 12 Aprilie, contractul va fi inchis. 

Suma se plateste si in functie de abonamentul pe care il ai activ. 

 

Multumesc,

Claudiu

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎03-06-2012
0

Re: Reziliere abonament inainte de termen fara plata taxei de justa despagubire?care este procedura?

abonament am mega 11 de 8 euro

vreu sal reziliez mai inainte 

eu vreu sa fac portare la alt operator de asta si vreu mai inainte

Membru de onoare
Postări: 791
Înregistrat: ‎17-09-2012

Re: Reziliere abonament inainte de termen fara plata taxei de justa despagubire?care este procedura?

Buna dpascal049,

 

Valoare justei desbagubiri se calculeaza in functie de pachetul achzitionat.

Daca doresti un raspuns punctual, lasa-mi, te rog, numarul in privat si te voi ajuta cu raspunsul solicitat.

 

Multumesc,

Roberta

Vizitator
Postări: 5
Înregistrat: ‎06-02-2013
0

Re: Reziliere abonament inainte de termen fara plata taxei de justa despagubire?care este procedura?

Buna ziua,

 

Nu credeam ca voi ajunge sa postez in aceasta sectiune vreodata.

 

Sunt abonat Vodafone de aproape 10 ani si am fost multumit pana luna asta de serviciile voastre.

 

In repetate randuri ( e-mail pe site, telefonic la *222 ) am solicitat ca doresc o oferta imbunatatita si personalizata fiindca vreau sa continui sa "consum" serviciile voastre.

 

Nu am  fost contactat si simt ca pt voi nu sunt un client de care aveti nevoie. In luna ianuarie imi expira unul din numerele abonate si ma gandesc din pacate daca voi continua cu voi sau cu alt operator.

 

Sper totusi ( a 3 sau a 4 oara ) ca voi fi contactat de un "vanzator" de la voi pentru a continua colaborarea.

 

Sunt dispus sa mai spun odata povestea ( dorintele mele ) unei persoane careia ii pasa si care ma va ajuta.

 

Multumesc anticipat,

 

Eduard C.