Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎17-06-2018
0
Soluţie acceptată

Reziliere abonament.

De vreo luna tot solicit rezilierea unui abonament si trecerea numarului pe cartela prepay !

Am trimis mail-uri, am sunat, am trimis sms,am interactionat si pe Facebook... Emoticon fericit

De ce dureaza asa de mult o astfel de procedura ?

Doar stim amandoi, atat eu ca si client cat si dumneavoastra ca si companie ca mai toate problemele se rezolva in 2018 cu un singur click ? Emoticon fericit

Daca clientul este hotarat sa rezilieze si sa inchida un abonament de ce exista incapatanare si tragerea asta inutila de timp...

Este pacat pt ca nu are nimeni de castigat aici ...nici clientul nici compania...

Va multumesc !

Moderator
Postări: 22
Înregistrat: ‎18-06-2018
0

Re: Reziliere abonament.

Buna,AleaSaxTm!

 

Conform contractului, o cerere pentru inchiderea abonamentului poate fi facuta in ultimele 30 de zile de perioada contractuala. In cazul in care ai depus deja o astfel de cerere si nu ai primit niciun raspuns, ne poti oferi numarul de telefon pentru a verifica. 

Iti stam la dispozitie si pe pagina noastra de Facebook.

 

Multumesc,

Roxana

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎17-06-2018
0

Re: Reziliere abonament.

Acesta este raspunsul primit ieri pe Facebook Messenger Emoticon fericit (copy/paste)

"Buna, Alex!

Dupa plasarea comenzii vei primi un e-mail din partea noastra.

Momentan, este necesar sa refaci comanda.

Roxana"

Intrebare :

"Plasarea comenzii" = trimiterea cererii ?

Eu nu am plasat nici o comanda, am trimis doar doua cereri de reziliere online (in care am specificat toate datele contractului)

Va rog foarte frumos sa ma lamuriti !

Va multumesc ! Emoticon fericit

Moderator
Postări: 2.659
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Reziliere abonament.

Salut, AleaSaxTm

Ti-am raspuns eu acum. Ai inregistrata cererea 52127834 pentru reziliere din 3 iulie si vei fi sunat in curs de pana la 6 zile lucratoare. Daca intampini vreo problema, poti reveni cu raspuns la mesaj. Poti ignora mesajul colegei mele, cel mai probabil ca a inteles ca ar fi vorba despre o activare de contract nou din magazinul online.

Tudor

Vodafone
Vizitator
Postări: 8
Înregistrat: ‎15-11-2013

Re: Reziliere abonament.

Depuneti cerere scrisa (olograf) intr-o reprezentanta, nu magazin partener. Eu asa am rezolvat. Prin telefon nu cred ca o sa rezolvati, mie imi spunea operatorul ca voi fi contactata in 3 zile si treaceau saptamani si nu ma suna nimeni. Pana intr-o zi, cand m-am dus glontz in reprezentanta. 

Sabina GRI
Moderator
Postări: 22
Înregistrat: ‎18-06-2018

Re: Reziliere abonament.

Buna, georgi1987!

 

Ne pare rau pentru situatia intampinata de tine. Pentru a face cererea pentru inchiderea abonamentului, ai mai multe variante: ne poti scrie aici, poti apela *222, poti completa formularul de aici: https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm sau ne poti scrie pe pagina noastra de Facebook https://www.facebook.com/vodafonero/ . Indiferent de modalitatea pe care o alegi. ti se inregistreaza o solicitare si vei fi contactata in termen de 6 zile lucratoare. Termenul este acesta pentru a-l putea respecta.

Foarte important este, daca doresti sa faci solicitarea la *222, sa suni chiar de pe numarul in cauza.

 

Multumesc, Roxana

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎17-06-2018

Re: Reziliere abonament.

Stiu ca nu este vina dumneavoastra personal. Nu va acuz pentru nimic Emoticon fericit va faceti doar meseria si nu am ce sa obiectez Emoticon fericit

M-am documentat si am inteles ca rezolvarea prompta nu tine de operatorii Vodafone din call center, ei neavand putere decizionala in problema rezilierii si a inchiderii contractelor.

Exista niste echipe de retentie la care se ajunge destul de greu din pacate, neavand date concrete de contact publice si evitand interactiunea directa cu clientii sau abonatii Vodafone.

Probabil ca aceasta folosire a operatorilor de la call-center pe post de zona de tampon intre acele echipe cu puterere de decizie si problemele cu care se confrunta clientii, face parte din politica Vodafone.

Oricum sunt resemnat si nu are rost sa ma enervez pt ca nu rezolv nimic... Emoticon fericit

Abonamentele oricum o sa le inchid ori cate oferte,telefoane si bonusuri as primi... Emoticon fericit

Nu prea mi se pare normal sa se rezolve chestiile astea telefonic... Emoticon fericit

Sunt totusi curios cati dintre clientii care va contacteaza la Call Center va felicita sau va multumesc pt serviciile oferite si cati va injura si cer sa le inchideti abonamentele Emoticon fericit