Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Începător
Postări: 16
Înregistrat: ‎24-01-2012
0

Re: Reziliere abonmanet

Sustiin pe AndreiS e cam dubios ce se intampla la vodafone eu unul deabia astept sa scap de abonament Emoticon care face cu ochiul

Faza cu ofertele promotionale este numai ca sa poata scoate bani de la tine indiferent daca reziliezi contractul dupa ce ai luat un telefon cu pret subventionat sau pur si simplu doar te-ai abonat Emoticon trist Imi pare rau vodafone dar ati ajuns cam jos Emoticon trist 

Vizitator
Postări: 6
Înregistrat: ‎01-03-2012
0

Re: Reziliere abonmanet

AndreiIS

Si eu sunt de acord cu tine, dar pentru Vodafone nu exista lege. Ei traiesc in lumea lor unde ei fac legile.

Am incercat si eu sa reziliez un abonament dupa ce am fost mintit in legatura cu oferta la 3 zile de la activare in conditiile acelorasi articole de lege, dar ei intotdeauna interpreteaza legea in favoarea lor. Au inlocuit termenul taxa de reziliere cu taxa de justa despagubire care e legala. Numai ca justa despagubire nu se refera niciodata la o taxa impusa pentru ca vrei sa scapi de ei. Justa despagubire se refera la cauzarea unui prejudiciu material (ex. beneficierea de telefon, laptop, etc. la pret subventionat ).

Va sfatuiesc sa va adresati ca si mine ANPC, ANCOM, Consiliul concurentei. apoi Instantei de judecata. Trebuie sa ne unim si sa-i descurajam sa mai foloseasca diferite clauze abuzive si  sa ne transforme in sclavii lor. Trebuie sa-i facem sa constientizeze ca de pe urma noastra traiesc, pe spinarea noastra isi iau salariile.

Stima!

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: Reziliere abonmanet

Salut,

 

Cand spunem beneficii ne referim la orice serviciu oferit in urma platii unei facturi si aici enumeram cateva: minute incluse, sms-uri text incluse, mesaje multimedia, internet pe mobil, tarife speciale pentru anumite apeluri, etc.

Faptul ca exista abonamente promotionale nu are nicio legatura cu legea taxei de justa despagubire.

Toate abonamentele ofera servicii, din asta rezulta ca toate se incadreaza in aceste conformitati contractuale.

 

De asemenea, suma fixa de 150 de Euro se calculeaza in functie de numarul de luni ramase (exemplu: in cazul contractului de 24 de luni, 150 de Euro se imparte la 24 si se inmulteste cu numarul de luni ramase pana la ultima zi contractuala), deci din asta rezulta ca nu se impune nicio suma fixa de plata.

 

Avand in vedere ca toate aceste informatii sunt publice, nu exista niciun motiv de a percepe aceste explicatii ca un motiv de a incalca legea amintita sau de a o modifica in vreun fel.

Vizitator
Postări: 6
Înregistrat: ‎01-03-2012
0

Re: Reziliere abonmanet

[ Editat ]

Noi nu platim beneficii, platim servicii. Cand m-am referit la prejudiciu material, m-am referit la bunuri corporale care au o valoare si care raman in posesia noastra ca persoane pentru care mi se pare corect sa va platim despagubire egala cu valoarea acestora. Minutele si sms-urile raman la voi, pentru cele pe care le-am consumat am platit taxa cuvenita respectiv valoarea lunara a abonamentului. Cele neconsumate nu trebuiesc platite pentru ca nici voi nu ne reduceti valoarea abonamentului proportional cu minutele si sms-urile ramase neconsumate.  La voi toate abonamentele sunt promotionale. Nu exista nimic standard. Si taxa este fixa (150 EURO), pote singurul lucru standard. Este taxa fixa pentru ca o impuneti unilateral tuturor abonatilor persoane fizice, fara a exista posibilitatea sa o negociem intr-un fel anume. Este fixa chiar daca aveti niste reguli prin care o divizati in submultiplii de taxa, tot taxa ramane. De ce nu spuneti ca este vorba de o taxa fixa in valoare de 6,25 Euro pe luna ramasa?

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: Reziliere abonmanet

Salut,

 

Pretul lunar al abonamentului si taxa de justa despagubire reprezinta lucruri total diferite.

Taxa de justa despagubire nu se refera la cate minute utilizeaza un client intr-o perioada anume sau ce valoare totala au costurile suplimentare, ci are legatura cu contractul in sine bazandu-se pe o singura cerinta si anume pastrarea abonamentului pe o perioada stabilita la inceput prin semnarea actelor aferente contractului.

Taxa de justa despagubire nu poate fi considerata fixa atata timp cat dupa prima zi contractuala, aceasta scade sau se recalculeaza. De asemenea, nu putem lua in discutie valoarea amintita de tine (6,25 Euro pe luna) avand in vedere ca exista contracte si pe un an de zile sau contracte in urma carora s-a beneficiat de un telefon smartphone cu optiune de internet pe mobil (am dat doar doua exemple).

Vizitator
Postări: 6
Înregistrat: ‎01-03-2012
0

Re: Reziliere abonmanet

Stimate domn Claudiu,

 

Iata ca tot ce v-am spus pana acum nu au fost doar vorbe goale. Cu ajutorul ANPC si ANCOM am reusit sa inving Caracatita din care faceti parte. Cu alte cuvinte tot ce incercati sa spuneti aici rasucind legea pe toate marginile, tot la limita si mai ales in afara ei va aflati.

Am fost sunat astazi de o colega a dumneavoastra (initial am mai primit de la ea un raspuns oficial negativ ..., surprinzator si-a schimbat parerea si convingerea ferma) care mi-a confirmat rezilierea contractului incheiat telefonic la data de 02.02.2012 cu incepere din 26.02.2012 fara plata despagubirilor despre care vorbesti mai sus. Deci se poate !

Mentionez ca din 29.03.2012 si pana la 26.03.2012 am primit in jur de 15 raspunsuri negative (vreo 3 si de la dvs.) la demersul meu de reziliere a unui contract nerentabil pentru mine.

Sfătuitor
Postări: 53
Înregistrat: ‎29-01-2012
0

Re: Reziliere abonmanet

Deci se poate numai cu forta...felicitari campary. Pe mine nu au cum sa ma jecmaneasca pentru ca abonamentul a iesit din perioada contractuala...il voi rezilia saptamana asta Emoticon fericit

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎03-04-2012
0

Re: Reziliere abonmanet

Buna ziua,

 

Am sunat in cursul diminetii (ora 09:00) la relatii cu clientii pentru a solicita rezilierea contractelor pentru cele 2 abonamente al caror titular sunt.

Mi-a fost confirmat ca mi se va trimite pe mail un cost estimativ al costurilor care trebuie sa le suport. Acest mail nu a ajuns inca, si incep sa pun la indoiala promptitudinea si seriozitatea consultantilor de la relatii cu clientii.

 

Exista varianta de a face aceste solicitari direct intr-o agentie vodafone, dar as dori sa fac acest lucru cand am deja calculele estimative furnizate de catre Vodafone. Exista un timp minim de asteptare in acest sens?

 

Multumesc

Membru de bază
Postări: 371
Înregistrat: ‎27-02-2012
0

Re: Reziliere abonmanet

Stiu ca e vorba de 4 zile lucratoare rastimpul in care-ti dau un raspuns!
Membru de bază
Postări: 237
Înregistrat: ‎16-01-2012

Re: Reziliere abonmanet

Buna Horiaberca.

Imi cer scuze pentru intarzieri, lasa-mi, te rog, un mesaj privat cu numarul tau de telefon, pentru a-ti oferi toate informatiile necesare.

Multumesc, Mirela