Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎07-08-2012
0

Reziliere contract servicii

Buna ziua,

 

Tinand cont ca ma apropii de expirarea contractului de servicii as dori sa il reziliez anticipat. Imi puteti spune va rog daca singura varianta de trimitere a cererii de reziliere este sub forma unei scrisori recomandate cu confirmare de primire?  Sau se poate trimite si prin intermediul e-mailului?

 

Multumesc!

Moderator
Postări: 671
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Reziliere contract servicii

Buna, 

 

In situatia in care doresti sa reziliezi abonamentul, ai doua posibilitati: 

 

1. sa ne apelezi la *222. Andreea iti va inregistra singura cererea de reziliere. Ulterior acestei inregistrari, vei fi apelat de unul dintre colegi pentru confirmarea cererii si pentru captarea acordului verbal.

 

2. sa ne trimiti un e-mail/ sa depui in magazin o cerere scrisa. In cazul in care alegi sa ne trimiti prin e-mail aceasta cerere, te rugam sa completezi acest formular: https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm. Ai posibilitatea ca aici sa atasezi si cererea scrisa. Astfel, in acest caz, nu mai este necesara apelarea ta intrucat cererea scrisa si trimisa noua reprezinta acordul tau expres cu privire la rezilierea abonamentului.

 

Totusi, din ce cauza ai ajuns la aceasta concluzie? Stii ca un client la prelungirea abonamentului are mai multe beneficii fiind client fidel? 

 

Multumesc,

Madalina

 

 

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎07-08-2012
0

Re: Reziliere contract servicii

Buna,

 

Desi ma numar printre clientii fideli, cu vechime in retea si cu facturi la zi, pana acum nu a fost cazul "de mai multe beneficii". Dimpotriva, pot spune. Comparativ cu sotul meu (client fidel de asemenea, dar si el hotarat sa rezilieze) , intotdeauna la reinnoirea contractelor el primind o oferta ok iar eu mult mai slaba. Un alt motiv este interactiunea foarte slaba pe care am avut-o acum cateva zile cun un coleg de-al dvs, care m-a contactat sa-mi propuna "ceva", insa nu a ascultat deloc si parerea/dorinta mea, ba dimpotriva si-a exprimat parerea ca nu pot rezilia pentru ca mai am 3 luni de contract, si ca daca vreau ceva sa vorbim din noiembrie.

 

Altfel, consider ca cele de mai sus sunt motive suficiente si de bun simt pentru a cauta o oferta mai buna la alt operator, in care si eu--> clientul sa contez!

 

Multumesc frumos,

Adi

Highlighted
Moderator
Postări: 671
Înregistrat: ‎26-04-2017

Re: Reziliere contract servicii

Buna, 

 

Iti multumim pentru mesaj! Traversam o perioada mai aglomerata si din aceasta cauza revenim la tine cu un raspuns dupa o perioada mai lunga de timp. Ne pare rau pentru aceasta Emoticon trist. In situatia in care doresti, putem verifica si noi cele semnalate de tine, insa pentru aceasta iti recomadam sa iei legatura cu noi fie completand formularul de suport de aici: https://goo.gl/YFVPbg, fie apelandu-ne la *222. In momentul in care decizi sa ne contactezi, te rugam sa ne detaliezi, la fel ca si aici, solicitarea ta si sa ne specifici faptul ca doresti sa portezi acest numar. 

 

Nu putem face mai multe verificari aici pentru ca avem nevoie de un numar de telefon, iar numerele de telefon si datele personale inregistrate pe codul de abonat sunt informatii protejate de politica de confidentialitate si nu pot fi facute publice.

 

Multumesc,

Madalina

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎14-12-2018
0

Re: Reziliere contract servicii

 
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎14-12-2018
0

Re: Reziliere contract servicii

An cat tip stiu ca misaligned aprobat cerere a de abonament
Moderator
Postări: 214
Înregistrat: ‎25-06-2018
0

Re: Reziliere contract servicii

[ Editat ]

Buna!

 

Dupa depunerea cererii de reziliere, vei primi un apel din partea noastra in termen de 4 zile lucratoare in care iti vom oferi toate informatiile privind inchiderea abonamentului.

Elena 

Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎29-11-2013

Re: Reziliere contract servicii

"In contextul cresterii majoritatii costurilor legate de operatiunile pentru furnizarea serviciilor de comunicatii, incepand cu 6 mai 2019 pretul pachetului de servicii"...a crescut! Lucru pe care nu-l accept, intrucat platesc factura ~70€ lunar.
In urma acestei informari din partea Vodafone, am solicitat de 3 ori prin e-mail renegocierea contractelor pe care le detin (6 la numar), prima fiind la data de 08.04.2019. Nici un raspuns din partea reprezentantilor Vodafone pana astazi. Cum timpul trece, disponibilitatea pentru renegociere este destul de redusa, deja am inceput sa ma orientez catre ofertele altor furnizori de servicii de telefonie.
Pentru solicitarea de reziliere a abonamentelor, exista si posibilitatea de a o efectua intr-o reprezentanta locala Vodafone sau numai prin scrisoare cu confirmare de primire la adresa din str. Barbu Vacarescu, nr. 201, Bucuresti?
Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎29-11-2013
0

Re: Reziliere contract servicii

O alta problema vis-a-vis de rezilierea contractelor, o reprezinta impunerea Vodafone de a achita integral terminalele achizitionate in rate, la data rezilierii abonamentelor. Daca nu imi permie bugetul, sunt obligat sa accept majorarea tarifelor pentru abonamente? Nu ar fi corect sa inchid doar abonamentele si sa platesc lunar ratele acestor terminale pana la achitarea in totalitate a valorii acestora?
Vodafone nu are cumva obligatia de a decoda gratuit terminalele (devenind proprietate personala) pentru utilizarea acestora si in alte retele?
In cazul in care nu sunt de acord cu achitarea terminalelor achizitionate in rate de la Vodafone, nu se pot inapoia catre Vodafone si eu sa primesc contravaloarea achitata deja? Bineinteles, considerand gradul de uzura...
Moderator
Postări: 671
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Reziliere contract servicii

Buna, Catalin! 

 

Cu privire la acele cereri, in cazul in care ai un numar de inregistrare avem rugamintea sa ni-l oferi aici pentru a face mai multe verificari. In situatia in care nu il ai, iti recomadam sa iei legatura cu noi fie completand formularul de suport de aici: https://goo.gl/YFVPbg, fie apelandu-ne la *222. In momentul in care decizi sa ne contactezi, te rugam sa ne detaliezi, la fel ca si aici, solicitarea ta si sa ne specifici faptul ca doresti sa portezi acest numar.

 

Terminalele achizitionate in rate se achita integral in momentul in care alegi sa reziliezi un numar sau sa il migrezi la cartela intrucat contractul incheiat intre noi si tine inceteaza de drept motiv pentru care acesta nu mai este valabil dupa o modificare. 

 

Madalina