Abonamente

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎29-11-2013
0

Re: Reziliere contract servicii

Buna ziua.
Din pacate nu am primit numere de inregistrare la solocitarile mele...doar acel "automatic reply" prin care ma informeaza ca voi fi contactat in 48 de ore bla bla bla.
Intre timp, am fost contactat de un reprezentant Vodafone si am negociat 5/6 contracte. A mai ramas un contract pentru care nu am fost contactat...este abonament de net pentru o tableta.
Abordarea Vodafone cum ca ori accepti marirea tarifelor ori reziliem contractele si iti pun sula in coaste sa imi platesti datoria (inainte de termenul contractual) pentru terminalele achizitionate, mi se pare jignitoare. Din acest motiv, deja am demarat sesizare la ANCOM, urmand sa ma hotarasc daca continui si la alte institutii abilitate. Ramane sa vedem daca voi fi contactat si pt ultimul contract.
Moderator
Postări: 671
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Reziliere contract servicii

Buna,

 

Cataln, cu privire la solicitarea legata de abonamentul pentru care nu ai fost contactat, intrucat nu avem posibilitatea de a-ti solicita aici mai multe informatii cu privire la contul tau de client, avem rugamintea sa ne trimiti fie un e-mail aici: https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm, fie sa ne contactezi la *222 ori pe pagina noastra de Facebook, respectiv aici: https://www.facebook.com/messages/vodafonero.

Multumim mult pentru intelegere si te asiguram ca ne-ar placea sa ramai alaturi de noi! 

Madalina